Dat is hartstikke fijn voor jou, mooie herinneringen etc. Maar ik kan me in de rest van je post niet vinden, sorryquote:Op maandag 24 november 2014 22:13 schreef AnneX het volgende:
Gutgutgut...wat zijn wij heerlijk elitair bezig in de SC.
Gelukkig eten wij niet allemaal in *** restaurants.
De vanderValks in de wijde omtrek van Leiden, Leidschendam, Voorschoten, Sassenheim, de Pier, zijn ruimschoots bezocht, naast allerlei andere etablissementen.
Mijn ouders deden graag hun verjaardagen en jubilea vieren in familiekring en reserveerden een tafel of een ruimte om iedereen uit te nodigen.
De tafels waren altijd prachtig aangekleed en het eten was prima en alles prima verzorgd.
De koffietafel na vaders crematie was in De Haagsche Schouw.
En als afsluiter na moeders crematie heb ik de familie uitgenodigd voor de lunch in weer een vander Valk.
Er liggen dus heel wat voetstappen en ik vind er niks mis mee.
vdv hier in de buurt is ook niet slecht. geen hoogvlieger maar je kunt er fatsoenlijk eten.quote:Op maandag 24 november 2014 22:13 schreef AnneX het volgende:
De vanderValks in de wijde omtrek van Leiden, Leidschendam, Voorschoten, Sassenheim, de Pier, zijn ruimschoots bezocht, naast allerlei andere etablissementen.
Mijn ouders deden graag hun verjaardagen en jubilea vieren in familiekring en reserveerden een tafel of een ruimte om iedereen uit te nodigen.
De tafels waren altijd prachtig aangekleed en het eten was prima en alles prima verzorgd.
En als afsluiter na moeders crematie heb ik de familie uitgenodigd voor de lunch in weer een vander Valk.
Na de crematie van mijn oma hadden we ook een koffietafel bij een v/d Valk. Was zeer goed verzorgd en eten smaakte prima.quote:Op maandag 24 november 2014 22:13 schreef AnneX het volgende:
Ik heb meerdere dingen uitgeprobeerd bij deze toko. Chinees. Biefstukje etc. En het was echt heel goed te doen. Behalve het ijs. Dat was van dat vrij smakeloze fabrieksijs.quote:Op maandag 24 november 2014 22:29 schreef Isegrim het volgende:
Waar wij toen waren was eoa 'wereldrestaurant' in Amersfoort. Ik heb het toen maar gehouden bij 'Indonesisch' eten, was het enige waar nog iets van smaak aan zat.
Ja, dat noemen wij altijd Wassenaarquote:Op maandag 24 november 2014 22:18 schreef AnneX het volgende:
Alleen, Kwak, waar is vander V in wassenaar dan? En sinds wanneer?
Oh wacht, je bedoelt die naast Marlot!?
Je bedoelt de Bijhorst! Die staat er al een eeuwigheid.![]()
Onzin. Als je goed naleest zie je dat vrijwel iedereen de kwaliteit van het voedsel bij VDV niet afkraakt. Alleen de massaliteit en de omgeving.quote:Op maandag 24 november 2014 22:13 schreef AnneX het volgende:
Je hebt een probleempje?quote:Op maandag 24 november 2014 23:31 schreef AnneX het volgende:
Nalezen? Ieder voert toch zijn eigen gesprekje?
Daar moet ik schuld aan bekennenquote:Op maandag 24 november 2014 21:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als je van der Valk een vreetschuur noemt, dan ben je nooit in een vreetschuur geweest
Ze komt behoorlijk wazig over in ieder gevalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |