abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 november 2014 @ 22:15:32 #76
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_146972055
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 22:13 schreef AnneX het volgende:
Gutgutgut...wat zijn wij heerlijk elitair bezig in de SC.
Gelukkig eten wij niet allemaal in *** restaurants.

De vanderValks in de wijde omtrek van Leiden, Leidschendam, Voorschoten, Sassenheim, de Pier, zijn ruimschoots bezocht, naast allerlei andere etablissementen.
Mijn ouders deden graag hun verjaardagen en jubilea vieren in familiekring en reserveerden een tafel of een ruimte om iedereen uit te nodigen.
De tafels waren altijd prachtig aangekleed en het eten was prima en alles prima verzorgd.
De koffietafel na vaders crematie was in De Haagsche Schouw.
En als afsluiter na moeders crematie heb ik de familie uitgenodigd voor de lunch in weer een vander Valk.
Er liggen dus heel wat voetstappen en ik vind er niks mis mee. :Y)
Dat is hartstikke fijn voor jou, mooie herinneringen etc. Maar ik kan me in de rest van je post niet vinden, sorry
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_146972088
Herkenbaar hoor Annex! Heb er ook veel dierbare familieherinneringen liggen.
Kwak
pi_146972147
Alleen, Kwak, waar is vander V in wassenaar dan? En sinds wanneer?
Oh wacht, je bedoelt die naast Marlot!?
Je bedoelt de Bijhorst! Die staat er al een eeuwigheid. :D
pi_146972169
Wij hebben gisteren sushi gegeten bij Oni in Den Haag. Smaakte erg goed, maar dat mag ook wel voor de prijs ;)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 24 november 2014 @ 22:19:27 #80
63722 z80
I fink you freaky
pi_146972196
quote:

De vanderValks in de wijde omtrek van Leiden, Leidschendam, Voorschoten, Sassenheim, de Pier, zijn ruimschoots bezocht, naast allerlei andere etablissementen.
Mijn ouders deden graag hun verjaardagen en jubilea vieren in familiekring en reserveerden een tafel of een ruimte om iedereen uit te nodigen.
De tafels waren altijd prachtig aangekleed en het eten was prima en alles prima verzorgd.
En als afsluiter na moeders crematie heb ik de familie uitgenodigd voor de lunch in weer een vander Valk.
vdv hier in de buurt is ook niet slecht. geen hoogvlieger maar je kunt er fatsoenlijk eten.
en ik ben dol op all you can eat tenten als het eten maar goed is.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_146972261
quote:

Na de crematie van mijn oma hadden we ook een koffietafel bij een v/d Valk. Was zeer goed verzorgd en eten smaakte prima.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_146972463
'Elitair doen' is in mijn beleving iets heel anders. Bijna iedereen gaf nota bene aan dat er met het eten bij VdV weinig mis is. Ik zou er alleen nooit zelf gaan zitten. Ik kan bij mij in de buurt beter en goedkoper eten, met een leukere ambiance. Maar ik vind VdV echt geen straf. Dit in tegenstelling tot vreetschuren waar 500+ mensen bagger zitten weg te stouwen. Als dat mij elitair maakt dan draag ik die titel met trots want dergelijke tenten vind ik echt weerzinwekkend.
pi_146972482
Om het nog eens over de vreetschuren te hebben: ik ben pasgeleden bij Eten en Zo in Zoetermeer geweest. http://etenenzozoetermeer.nl

Ik was een beetje bang maar het was eigenlijk best goed. Niet superhoogstaande kwaliteit, gewoon goed. Ik heb dat wel eens anders meegemaakt. Ik vind met name die all you can eat-sushi-tenten tegenvallen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_146972568
Waar wij toen waren was eoa 'wereldrestaurant' in Amersfoort. Ik heb het toen maar gehouden bij 'Indonesisch' eten, was het enige waar nog iets van smaak aan zat.
pi_146972832
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 22:29 schreef Isegrim het volgende:
Waar wij toen waren was eoa 'wereldrestaurant' in Amersfoort. Ik heb het toen maar gehouden bij 'Indonesisch' eten, was het enige waar nog iets van smaak aan zat.
Ik heb meerdere dingen uitgeprobeerd bij deze toko. Chinees. Biefstukje etc. En het was echt heel goed te doen. Behalve het ijs. Dat was van dat vrij smakeloze fabrieksijs.

Dit zou iets zijn waar ik mijn neefje mee naar toe zou nemen. Ipv zo'n berenrestaurant zeg maar. Hij kan ook rustig zijn gang gaan met pannekoeken, wafels, poffertjes etc :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_146973046
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 22:18 schreef AnneX het volgende:
Alleen, Kwak, waar is vander V in wassenaar dan? En sinds wanneer?
Oh wacht, je bedoelt die naast Marlot!?
Je bedoelt de Bijhorst! Die staat er al een eeuwigheid. :D
Ja, dat noemen wij altijd Wassenaar :P net als de gouden leeuw, dat is voorschoten toch?
Kwak
  maandag 24 november 2014 @ 22:49:10 #87
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_146973172
Ik hoor opeens termen uit mijn jeugd voorbij komen hier. Grappig, was ik allang vergeten en nu ineens weet ik het weer :D
Op de fiets naar de Bijhorst enzo, langs villa met de stenen leeuwenkoppen in Wassenaar O+
  maandag 24 november 2014 @ 22:53:36 #88
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_146973337
http://www.wassenaar.nl/v(...)r/ad_gloriam_pavonis

Deze, maar in mijn herinnering was het natuurlijk weer net even anders :D
  maandag 24 november 2014 @ 23:12:10 #89
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146973983
quote:

Onzin. Als je goed naleest zie je dat vrijwel iedereen de kwaliteit van het voedsel bij VDV niet afkraakt. Alleen de massaliteit en de omgeving.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_146974712
De meeste vdV zijn enorm geupgrade.

Kennen jullie het prieël dat daar staat langs de Rijksweg.
Dat heb ik jarenlang in verval gezien en als kind van gedroomd om te wonen.
Later in een tijdschrift zag ik een reportage over iemand die dat had gekocht en gerenoveerd. w/

Nalezen? Ieder voert toch zijn eigen gesprekje?
pi_146974852
De gouden leeuw in Voorschoten was, als ik mij goed herinner van moeders, de eerste van der Valk. w/
pi_146975382
Ze zijn ook enorm geüpgraded. :Y Ik was positief verrast toen ik X jaar geleden voor een lunch van het werk bij een VdV moest zijn. Was heel prima.
  dinsdag 25 november 2014 @ 00:32:03 #93
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146976694
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 23:31 schreef AnneX het volgende:

Nalezen? Ieder voert toch zijn eigen gesprekje?
Je hebt een probleempje?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_146976710
Ik vind vdV in Vianen spuuglelijk.
Echt, ik kan er niks aan doen :D
Eten is best lekker hoor, vooral omdat je het zelf ter plekke kan laten bereiden en voor elk wat wilsch.
De kinderen vonden het superleuk altijd, ook zelf pakken, koekjes bakken etc

Maar voor mezelf zou ik er niet naar toe gaan dat is alles :)
pi_146978036
Afgaande op hun historie en mijn eigen ervaring laatst is vd Valk prima voor zij die gewoon van de 'Hollandse'pot houden,een avondje voor niet al teveel geld met aanhang willen gaan uiteten in een voor hun 'sjieke' setting.

Landgenoten die ook als ze in Spanje zijn het liefst nog hun frikandel of kroketje willen hebben of als ze naar Turkije gaan in dat Orange County Resort in Kemer gaan zitten en dan over 'vakantie' spreken. :@

Met echt lekker eten heeft vd Valk niets te maken als je van uitgesproken smaken houdt i.p.v. vlakke smaken.
pi_146978158
quote:
2s.gif Op maandag 24 november 2014 21:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Als je van der Valk een vreetschuur noemt, dan ben je nooit in een vreetschuur geweest :D
Daar moet ik schuld aan bekennen :D
pi_146978203
Mogguh :O
  dinsdag 25 november 2014 @ 06:54:53 #98
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_146978248
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 00:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Je hebt een probleempje?
Ze komt behoorlijk wazig over in ieder geval :?
pi_146978250
Buh, best koud, zo met één grad boven nul naar werk lopen. Had oorwarmers op moeten zetten!
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 25 november 2014 @ 06:56:23 #100
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_146978259
Oren in je sjaal begraven en dan met ingetrokken hoofd/nek dansend over straat om het warm te krijgen *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')