quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:06 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
De hond wil dat ik haar kussen neerleg.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]![]()
Deze komt mij heel erg vertrouwd voor. Ik heb jaren ongeveer zo een gehad, alleen was de bovenkant ook wit.
En de katten konden er altijd zo genoeglijk voor liggen.
Brrr. Hij heeft nog wel geprobeerd me er zo 1 aan te smeren.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:17 schreef Bluezz het volgende:
Wij hadden er vroeger zo eentje
[ afbeelding ]
Heeeequote:Op dinsdag 25 november 2014 16:17 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk dingquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:06 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
Wij zo eentje:quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:17 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Op gas, neem ik aan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Eentje in de huiskamer en eentje in het kantoor aan huis, zijn inbouw cassettes in de wand
Jaaa, die hadden we in het huis waarin ik geboren ben!quote:
Waar heb je besteld?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ligt aan het formaat en de dikte, die van mij was inclusief versturen 55 euro
Hoop dat je het fijn vindt, ikzelf heb er helemaal niks mee. Je ligt er vaak zo statisch in, in een kuiltje zeg maarquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:52 schreef golfer het volgende:
Traagschuimmatras besteld.
De huidige Ikea-matras hebben we alweer zo'n jaar of 7 en is echt aan vervanging toe.
Goed bezigquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb me de hele week te pletter geoefend op de 2 songs waar ik morgenavond auditie voor ga doen.
Zo te pletter dat ik nu ook gewoon al die hele godvergeten teksten uit mijn hoofd ken![]()
Prima. Een bed is om te slapen. Je denkt toch niet dat wij nog andere niet-statische zaken doen in bed?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:21 schreef Molo het volgende:
Hoop dat je het fijn vindt, ikzelf heb er helemaal niks mee. Je ligt er vaak zo statisch in, in een kuiltje zeg maar
Daar zijn jullie toch veel te oud voor?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Prima. Een bed is om te slapen. Je denkt toch niet dat wij nog andere niet-statische zaken doen in bed?
Uiteraardquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Prima. Een bed is om te slapen. Je denkt toch niet dat wij nog andere niet-statische zaken doen in bed?
Tx!quote:
Uiteraard. Moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:23 schreef Lonaa het volgende:
Daar zijn jullie toch veel te oud voor?
Begrijp ikquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tx!
Na al die jaren is iedereen nog steeds een beetje gespannen op zo'n avond.
Ik hoop wel dat ook wat nieuwe koorleden de stap durven, tis eng en tof tegelijk
Opmerking van de Zangjuf op fb na het Zangcafé afgelopen zaterdag ( waar ik verhinderd was) :quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tx!
Na al die jaren is iedereen nog steeds een beetje gespannen op zo'n avond.
Ik hoop wel dat ook wat nieuwe koorleden de stap durven, tis eng en tof tegelijk
Nee, afgegaan op de reviews en ervaringen van anderen en 3 jaar garantie online besteld.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:32 schreef AnneX het volgende:
Hebben jullie trouwens proefgelegen op de matras? golfer.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:06 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
weer bij ikea?quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:52 schreef golfer het volgende:
Traagschuimmatras besteld.
De huidige Ikea-matras hebben we alweer zo'n jaar of 7 en is echt aan vervanging toe.
Op een woensdagavond? Dat komt niet zo lekker uit qua werkdagenquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:32 schreef AnneX het volgende:
Opmerking van de Zangjuf op fb na het Zangcafé afgelopen zaterdag ( waar ik verhinderd was) :
" Geweldig om te zien en horen hoe mensen uit hun comfortzone stapten!"
Het gaat vast goed !
Anders kom je hier ook eens zingen?
Als Ajax wint zeer zeker.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:55 schreef PdeHoog het volgende:
HoiThuis
Eens kijken of het vanavond ook weer gezellig wordt
Denk het wel
Nee, bij http://www.viscomedical.nl/quote:
ah tres chique. ff een reviewtje als je ze hebt? en , nieuwsgierig -> heb je nog korting gefixeerd?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, bij http://www.viscomedical.nl/
quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:25 schreef SuperFood het volgende:
en , nieuwsgierig -> heb je nog korting gefixeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:48 schreef golfer het volgende:
[..]hehe goede korting welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hoort nog van mij.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op een woensdagavond? Dat komt niet zo lekker uit qua werkdagen
Maar een keertje op zo'n zaterdag met een zangcafé o.i.d. wil ik wel, wanneer is de volgende?
Ajaxquote:
gooi het receptje eens (inclusief de andijviestampquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ajax![]()
Vanavond andijviestamp met librije-gehaktballen gemaakt. Damn...die ballen waren goed zegDat receptje ga ik onthouden.
Google ff op gehaktbal librijequote:Op dinsdag 25 november 2014 23:01 schreef SuperFood het volgende:
[..]
gooi het receptje eens (inclusief de andijviestamp)?
Andijvie ook kokenquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:12 schreef PdeHoog het volgende:
En andijviestamp kun je toch wel makenJE weet: aardappelen koken, pureren, andijvie erdoor, spekkies erdoor en dan ff doorwarmen.
Andijvie niet kokenquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Andijvie ook koken![]()
![]()
![]()
Culinair bezig allemaal. Ik at net een blikje fruitcocktail
Ombouwen tot appelmoesquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:19 schreef Lonaa het volgende:
Uniek!!! De elsters van de Lidl zijn helemaal niet lekker. Ik vind ze korrelig.
Morgen gewoon weer Jazz appels halen.
Dat zou nog wel kunnen ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
En die heb je alleen genuttigd of samen met het nieuwe dinnetje?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:56 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond andijviestamp met librije-gehaktballen gemaakt. Damn...die ballen waren goed zegDat receptje ga ik onthouden.
Nieuwe dinnetjequote:Op dinsdag 25 november 2014 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
En die heb je alleen genuttigd of samen met het nieuwe dinnetje?
quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:35 schreef PdeHoog het volgende:
Pfff...ik zit nog helemaal te stuiteren manIk moet eigenlijk al slapen want morgen gewoon weer werken
He lekker. Klinkt goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
He lekker. Klinkt goed!Gebakjes kregen ook aandacht van dateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel aandacht
Toen werd ik jaloers
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag met z'n tweeen naar een kerstmarkt bij Kasteel De Haar
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Zo loop ik ook al een uurtje of wat jaquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
Met overnachting?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag met z'n tweeen naar een kerstmarkt bij Kasteel De Haar
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
Dat nietquote:
Ik fiets / loop nog buiten in zomerjackquote:Op woensdag 26 november 2014 06:37 schreef Bluezz het volgende:
Handschoenen & Sjaal liggen bij mij al paraat![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag met z'n tweeen naar een kerstmarkt bij Kasteel De Haar![]()
Tof P
quote:
Ik denk niet dat ik dezelfde kramp heb als je vader. Want dan zou je vader je vader niet zijn.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:28 schreef kwakz0r het volgende:
kramp is kut Lonaa... Mijn vader drinkt veel tonic tegen kramp
.
quote:Op woensdag 26 november 2014 09:28 schreef kwakz0r het volgende:
(Ik meende me te herinneren dat er ook hollandse garnalen door die bal moesten, toen dacht ik ieuwl, maar dat kan ookt recept van Ron Blaauw geweest zijn).
feminax.. enige wat bij mij een beetje helpt..quote:Op woensdag 26 november 2014 09:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dezelfde kramp heb als je vader. Want dan zou je vader je vader niet zijn.
Oh god, hoe moet dat gaan als er écht actie is geweest tzt..quote:Op woensdag 26 november 2014 08:55 schreef PdeHoog het volgende:
Op kantoor. Met een veel te grote grijns die er niet afkwam ondanks de tegenwind op de fiets netNu eerst
en dan maar eens wat collega's vervelen over werk
Dat had ik niet in huis. Ik heb normaal ook wel behoorlijk pijn, maar niet zo erg als vannacht.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
feminax.. enige wat bij mij een beetje helpt..
Ja. Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 26 november 2014 09:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh god, hoe moet dat gaan als er écht actie is geweest tzt..
quote:Op woensdag 26 november 2014 09:47 schreef Jagärtrut het volgende:
gut pee, als ik zo jouw verhalen lees dan mis ik dat wel, zo nieuw verliefd zijn en spannend en de hele tijd aan iemand denken enzo....
Dat zat ik me net ook al te bedenken ja.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:47 schreef Jagärtrut het volgende:
gut pee, als ik zo jouw verhalen lees dan mis ik dat wel, zo nieuw verliefd zijn en spannend en de hele tijd aan iemand denken enzo....
goed dat je dat niet gedaan hebt!quote:Op woensdag 26 november 2014 09:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik twee weken geleden bijna had afgezegd vanwege een klote-dag op kantoor![]()
![]()
Ja. Ik ben daar ook best blij om eigenlijkquote:Op woensdag 26 november 2014 09:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
goed dat je dat niet gedaan hebt!
Dat ga ik toch niet zomaar online gooienquote:Op woensdag 26 november 2014 10:03 schreef broccolitaart het volgende:
Maar nou he Pee, hebben jullie al gezoend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ja. Mee eensquote:Op woensdag 26 november 2014 10:09 schreef Lonaa het volgende:
Ik had m'n fiets op MP gezet en er komt vandaag iemand kijken. Om 10 uur. Das 10 minuten geleden en dat vind ik vervelend.
Hollandersquote:Op woensdag 26 november 2014 10:09 schreef Lonaa het volgende:
Ik had m'n fiets op MP gezet en er komt vandaag iemand kijken. Om 10 uur. Das 10 minuten geleden en dat vind ik vervelend.
Nee, maar inmiddels zijn ze geweest en hebben ze m'n fiets gekocht.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Mee eensEn geen berichtje of zo zeker?
Ik kan daar echt super slecht mee omgaan. Als je wat afspreekt, spreek je wat af.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:18 schreef Bramito het volgende:
[..]
Hollanders![]()
Na 15 jaar weg zit dat ook nog steeds in me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |