Andijvie ook kokenquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:12 schreef PdeHoog het volgende:
En andijviestamp kun je toch wel makenJE weet: aardappelen koken, pureren, andijvie erdoor, spekkies erdoor en dan ff doorwarmen.
Andijvie niet kokenquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Andijvie ook koken![]()
![]()
![]()
Culinair bezig allemaal. Ik at net een blikje fruitcocktail
Ombouwen tot appelmoesquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:19 schreef Lonaa het volgende:
Uniek!!! De elsters van de Lidl zijn helemaal niet lekker. Ik vind ze korrelig.
Morgen gewoon weer Jazz appels halen.
Dat zou nog wel kunnen ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
En die heb je alleen genuttigd of samen met het nieuwe dinnetje?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:56 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond andijviestamp met librije-gehaktballen gemaakt. Damn...die ballen waren goed zegDat receptje ga ik onthouden.
Nieuwe dinnetjequote:Op dinsdag 25 november 2014 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
En die heb je alleen genuttigd of samen met het nieuwe dinnetje?
quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:35 schreef PdeHoog het volgende:
Pfff...ik zit nog helemaal te stuiteren manIk moet eigenlijk al slapen want morgen gewoon weer werken
He lekker. Klinkt goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
He lekker. Klinkt goed!Gebakjes kregen ook aandacht van dateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel aandacht
Toen werd ik jaloers
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag met z'n tweeen naar een kerstmarkt bij Kasteel De Haar
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Zo loop ik ook al een uurtje of wat jaquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
Met overnachting?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag met z'n tweeen naar een kerstmarkt bij Kasteel De Haar
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Dat nietquote:
Ik fiets / loop nog buiten in zomerjackquote:Op woensdag 26 november 2014 06:37 schreef Bluezz het volgende:
Handschoenen & Sjaal liggen bij mij al paraat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |