SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen vanaf 21 November t/m 28 November
Top2000-Quiz
21 November 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
[ Bericht 25% gewijzigd door laxus13 op 21-11-2014 15:18:37 ]For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
Euhh die zin begrijp ik even nietquote:Op donderdag 20 november 2014 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Succes met linkjes et al plaatsen, laxus
Ik wilde de OP hebben om alle info erin te plaatsen, maar nu moet jij m even die makeover geven.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:58 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Euhh die zin begrijp ik even niet
En de OP een beetje updaten enzo..quote:Op donderdag 20 november 2014 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Succes met linkjes et al plaatsen, laxus
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:56 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Presentatie
Dit waren de presentatoren van 2013. Over 2014 is nog niets bekend.
06:00 - 09:00 uur: Hans Schiffers
09:00 - 12:00 uur: Daniël Dekker
12:00 - 15:00 uur: Gijs Staverman
15:00 - 18:00 uur: Sander de Heer
18:00 - 21:00 uur: Bert Haandrikman
21:00 - 00:00 uur: Henk van Steeg
00:00 - 03:00 uur: Sander Guis
03:00 - 06:00 uur: Kasper Kooij
[
Vanaf wanneer stemmen?
Dat is nog onbekend. In 2013 was het vanaf 6 november!
Top2000-Quiz
Ook dit is nog onbekend
Oh sorry weet ik veel dat je dat wou doenquote:Op donderdag 20 november 2014 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde de OP hebben om alle info erin te plaatsen, maar nu moet jij m even die makeover geven.
Daarom is er ook de 'regel' dat de Lapo 5 minuten krijgt om een nieuw topic te openenquote:Op donderdag 20 november 2014 17:00 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Oh sorry weet ik veel dat je dat wou doen
Ik heb ergens de presentatoren ook al voorbij zien komen. En je moet de banner even opnieuw erin zettenquote:
Presantatoren staan erbij, 1ste instantie ging er iets misquote:Op donderdag 20 november 2014 17:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ergens de presentatoren ook al voorbij zien komen. En je moet de banner even opnieuw erin zetten
Ahja, dan moet jed it zinnetje nog even aanpassenquote:Op donderdag 20 november 2014 17:09 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Presantatoren staan erbij, 1ste instantie ging er iets mis
En onderaan staat [ / quote] die moet ook nog even wegquote:Dit waren de presentatoren van 2013. Over 2014 is nog niets bekend.
Jup, hij moet ze er opnieuw inzetten.quote:Op donderdag 20 november 2014 17:53 schreef FritsFlits het volgende:
Komt door het quoten dat de plaatjes nog niet werken
quote:
Dat begrijp ik. Waarschijnlijk mobiel gedaan?quote:Op donderdag 20 november 2014 17:53 schreef FritsFlits het volgende:
Komt door het quoten dat de plaatjes nog niet werken
Nee, hij heeft eerst de OP leeggehaald, en vervolgens de OP uit het vorige topic gequote en dat hier weer geplakt.quote:Op donderdag 20 november 2014 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Waarschijnlijk mobiel gedaan?
Oh. Waarom?quote:Op donderdag 20 november 2014 17:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, hij heeft eerst de OP leeggehaald, en vervolgens de OP uit het vorige topic gequote en dat hier weer geplakt.
Geen ideequote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 17:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, hij heeft eerst de OP leeggehaald, en vervolgens de OP uit het vorige topic gequote en dat hier weer geplakt.
Omdat ik iets stoms deed en ineens de tekst weg was dus daaromquote:
De plaatjes die onder de spoilers staan zijn nog niet goed.quote:
Aan t einde van dit topic staat alles goedquote:Op donderdag 20 november 2014 19:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
De plaatjes die onder de spoilers staan zijn nog niet goed.
Laxus opent hierna nooit meer een topicquote:Op donderdag 20 november 2014 19:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Aan t einde van dit topic staat alles goed
Oefening baart kunst héquote:Op donderdag 20 november 2014 19:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laxus opent hierna nooit meer een topic![]()
quote:Op donderdag 20 november 2014 19:45 schreef laxus13 het volgende:
Volgens mij moet nu alles goed zijn
Volgende keer ben je er misschien niet de halve avond meer mee bezigquote:
Wel netjes dat je het alsnog doet hoor.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:45 schreef laxus13 het volgende:
Lekker hoorquote:Op donderdag 20 november 2014 19:45 schreef laxus13 het volgende:
Banner ontbreekt nogquote:Op donderdag 20 november 2014 19:45 schreef laxus13 het volgende:
Maar die stond er net welquote:
5 minuten?????? Tussen kerst en oud en nieuw zit het topic dan al vol!quote:Op donderdag 20 november 2014 17:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarom is er ook de 'regel' dat de Lapo 5 minuten krijgt om een nieuw topic te openen
Ja oké, maar tijdens de top 2000 is het dan weer meer een live-topic, en dan geldt de 5-minutenregel niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:55 schreef cafca het volgende:
[..]
5 minuten?????? Tussen kerst en oud en nieuw zit het topic dan al vol!
Dan gaan we ook niet moeilijk doen over een OPquote:Op donderdag 20 november 2014 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja oké, maar tijdens de top 2000 is het dan weer meer een live-topic, en dan geldt de 5-minutenregel niet.
Ten eerste doe ik niet moeilijk.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Dan gaan we ook niet moeilijk doen over een OP
Nu is de OP belangrijk, dan kijkt niemand er meer naar en kun je er rustig "perziksap" in zetten.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Dan gaan we ook niet moeilijk doen over een OP
Ja dat zag ik toevallig met je perziksapquote:Op donderdag 20 november 2014 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu is de OP belangrijk, dan kijkt niemand er meer naar en kun je er rustig "perziksap" in zetten.
He Frits?
Waar?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat zag ik toevallig met je perziksap
Er staat geen tijd in de OP, dus hoe vroeg moeten we op?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Wel de wekker zetten, morgen op tijd op om te stemmen!
Niet zo moeilijk doen over dingen die niet in de OP staan hè?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Er staat geen tijd in de OP, dus hoe vroeg moeten we op?
MUZ / Top 2000 #30 (editie 2012): RickRoll!quote:Op donderdag 20 november 2014 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou in je post verder nog niet gelukkig
Zeg, laat moeilijk doen maar aan mij over hoor, ik heb jaren ervaringquote:Op donderdag 20 november 2014 21:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen over dingen die niet in de OP staan hè?
Volgens mij zie ik niks geks. Geen sap in ieder gevalquote:Op donderdag 20 november 2014 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
MUZ / Top 2000 #30 (editie 2012): RickRoll!
Lees hier de OP ns door
Ik kon ook niks vindenquote:Op donderdag 20 november 2014 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik niks geks. Geen sap in ieder geval
Jammer.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik niks geks. Geen sap in ieder geval
quote:Op donderdag 20 november 2014 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer.
Ik stel voor dat je deze OP ook eens doorkijkt.
MUZ / Top 2000 #29 (editie 2012): De roebieroebieroebieroebieroebievogels
ijsklontjes?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer.
Ik stel voor dat je deze OP ook eens doorkijkt.
MUZ / Top 2000 #29 (editie 2012): De roebieroebieroebieroebieroebievogels
Neuh, hier staat.. een en ander aan andere dingetjes in.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]Ja zit me gewoon te trollen gek.
Bingoquote:
VNV Nation?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:55 schreef Spezza19 het volgende:
De ClicheLijst der Lijsten…..
Met welk nummer gaan wij als Fok deze lijst saboteren?
Hoe kan je nou een lijst saboteren als ie er eerlijk is ingestemd?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:55 schreef Spezza19 het volgende:
Ik heb geen idee wat er mee is gebeurd, en ik heb hem ook gezien iddquote:Op donderdag 20 november 2014 23:42 schreef laxus13 het volgende:
Waar is die banner in eens, ik zweer dat ik hem heb geplaatst
Illuminatiequote:
Darude - Sandstormquote:Op donderdag 20 november 2014 21:55 schreef Spezza19 het volgende:
Omdat de stemmers elk jaar voor dezelfdequote:Op donderdag 20 november 2014 22:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een lijst saboteren als ie er eerlijk is ingestemd?
Brandend zandquote:Op vrijdag 21 november 2014 01:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat de stemmers elk jaar voor dezelfdecliché nummers kiezen... Dus als we massaal Fout ventje of Brandend Zand gaan stemmen... Dan saboteer je, als je het goed doet, de nummer 1 positie
een stem is 1 punt waard.quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:18 schreef kawa4 het volgende:
vraagje, hoe werkt het stemmen precies
jij levert een top 10 lijstje aan en elke nummer krijgt 1 punt
of krijgt de nummer 1, 10 punten en de nummer 10 krijgt 1 punt
Essquote:
Nee; dat ligt aan ons of het een SC wordt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Komt dat subforum er nog of wordt het weer 1 grote SC?
Je kan natuurlijk ook radio 2 niet aanzetten tussen kerst en oud en nieuw.quote:Op vrijdag 21 november 2014 01:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat de stemmers elk jaar voor dezelfdecliché nummers kiezen... Dus als we massaal Fout ventje of Brandend Zand gaan stemmen... Dan saboteer je, als je het goed doet, de nummer 1 positie
Er moeten dus gewoon veel meer topics komen, want tijdens de lijst wordt het automatisch een SC.quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee; dat ligt aan ons of het een SC wordt.
Precies de hele tijd alleen maar over de nummers lullen gaat echt niet lukken.quote:
Ik vind de SC prima, is gezellig, beetje over de nummers, beetje wat je mooi vindt, sommige mensen hebben er een geinig plaatje of een mooie anekdote over, soms is het wat te belachelijk druk dat je niets meer kunt lezen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies de hele tijd alleen maar over de nummers lullen gaat echt niet lukken.
En ik steek de hand in eigen boezem wat dat betreft
Vind ik ook hoor dat het gezellig is. Het is ook wel ietsjes te sturen zodat het niet steeds gaat over wat je aan het eten bent of dat het sneeuwt. Bijvoorbeeld door weer wat vaker songteksten te posten, wat voorheen wel gedaan werd.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de SC prima, is gezellig, beetje over de nummers, beetje wat je mooi vindt, sommige mensen hebben er een geinig plaatje of een mooie anekdote over, soms is het wat te belachelijk druk dat je niets meer kunt lezen.
Het is alleen jammer dat sommige dingen ondersneeuwen. Maar dat is wel op te vangen met nog 2 of 3 topics. Zolang die niet in een verkapte tweede SC veranderen is dat wel prima.
misschien staat ie nog op fok?quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:47 schreef FritsFlits het volgende:
De lijst die ik voor dit jaar had gemaakt kan ik niet vinden en de lijst van vorig jaar die op de website stond, is weg. Aarrrggg
Even zoeken op Wet Wet Wet. brbquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
misschien staat ie nog op fok?
moet je wel goed zoeken
Gevondenquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
misschien staat ie nog op fok?
moet je wel goed zoeken
Ja die vind ik ook altijd leuk.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het ouderwetse "geef smilies aan uurlijstjes" doet het ook altijd wel goed
quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook radio 2 niet aanzetten tussen kerst en oud en nieuw.
Dat gehaat altijd
Ik ben nog steeds aan het afkickenquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook altijd leuk.
Overigens is op Q-Music nu de Top1000 bezig. Kun je misschien alvast een beetje 'opwarmen' voor de T2000.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:51 schreef Stranger het volgende:
Mon Amour BZN
Don't Fear The Reaper Blue Oyster Cult
Comfortably Numb Pink Floyd
White Room Cream
Kleine Jongen Andre Hazes
A Day In The Life The Beatles
Paranoid Android Radiohead
Is This The Way To Amarillo Tony Christie
Brothers In Arms Dire Straits
White Rabbit Jefferson Airplane
As Tears Go By The Rolling Stones
Baba O'Riley The Who
My Boy Elvis Presley
Another 45 Miles Golden Earring
Vrije keus:
De Peel in Brand Rowwen Heze
Fear of the dark Iron Maiden
Everyday people Sly & The Family Stone
Dokter Bernhard Bonnie St.Claire
Where is my mind? Pixies
Mijn lijst van vorig jaar, sta ik nog steeds wel achter, misschien dat ik er één of twee verander.
Ja dat snap ik want jij bent de masterposter uit dit topicquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het afkicken
Volgens mij wonen er 2 mensen in 1 jou. 1 met een goede, stevige smaak. 1 met een voorliefde voor zachte nederlandse meuk.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:51 schreef Stranger het volgende:
Mon Amour BZN
Don't Fear The Reaper Blue Oyster Cult
Comfortably Numb Pink Floyd
White Room Cream
Kleine Jongen Andre Hazes
A Day In The Life The Beatles
Paranoid Android Radiohead
Is This The Way To Amarillo Tony Christie
Brothers In Arms Dire Straits
White Rabbit Jefferson Airplane
As Tears Go By The Rolling Stones
Baba O'Riley The Who
My Boy Elvis Presley
Another 45 Miles Golden Earring
Vrije keus:
De Peel in Brand Rowwen Heze
Fear of the dark Iron Maiden
Everyday people Sly & The Family Stone
Dokter Bernhard Bonnie St.Claire
Where is my mind? Pixies
Mijn lijst van vorig jaar, sta ik nog steeds wel achter, misschien dat ik er één of twee verander.
+10.000 postsquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat snap ik want jij bent de masterposter uit dit topic
Ik zit zonder werk dus tijd zat in theoriequote:Op vrijdag 21 november 2014 11:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
+10.000 posts![]()
Dit jaar heb ik vakantie ingepland
Solliciteren en dan stemmen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit zonder werk dus tijd zat in theorieMaar goed voordat ik weer blijf zitten lullen, ik moet wat doen
Mijn wekkerquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:25 schreef FritsFlits het volgende:
Society
Helemaal niet aan gedacht, maar die zet ik er wel op
Dit nummer stond op 2 in de Evergreen top 1000, tot toen nog nooit (bewust) van gehoord en sindsdien best vaak geluisterd, leuke keusquote:
Met die plaat en Cuby + Blizzards en The Hunters hou ik de Nederlandse eer hoog.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:27 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dit nummer stond op 2 in de Evergreen top 1000, tot toen nog nooit (bewust) van gehoord en sindsdien best vaak geluisterd, leuke keus
Goede plaat inderdaad, al dreigt die wel uit de Top 2000 te vallen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:27 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dit nummer stond op 2 in de Evergreen top 1000, tot toen nog nooit (bewust) van gehoord en sindsdien best vaak geluisterd, leuke keus
15 van de keuzelijstquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:35 schreef kawa4 het volgende:
op hoeveel nummers kan je eigenlijk stemmen?
En dat is nou net de reden waarom ik nooit op mijn 20 favoriete platen kan stemmen. Nummers als Society/Crucify your mind/Masterplan/Moby zitten helaas niet in de keuzelijstquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
15 van de keuzelijst
5 vrije keuze
Dat was tenminste de afgelopen jaren zo
Society niet?quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:38 schreef satecl het volgende:
[..]
En dat is nou net de reden waarom ik nooit op mijn 20 favoriete platen kan stemmen. Nummers als Society/Crucify your mind/Masterplan/Moby zitten helaas niet in de keuzelijst
Ik ben bang van niet. Zo'n bekende plaat is het toch niet? Op de radio nog nooit gehoord.quote:
12:00 toch ???quote:
Ik heb hem laatst nog gedraaid op de radioquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet. Zo'n bekende plaat is het toch niet? Op de radio nog nooit gehoord.
Hier hetzelfde, nog geen seconde Radio 2 in 2014. Zelfs niet op Nieuwjaarsdag.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:41 schreef Stranger het volgende:
Ik heb trouwens het hele jaar geen radio 2 geluisterd dus geen flauw idee welke 2014 nummers er allemaal te kiezen zijn.
http://www.radio2.nl/nieuws/id-5889-opening-top-2000-stembus.htmlquote:
Bedanktquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
http://www.radio2.nl/nieuws/id-5889-opening-top-2000-stembus.html
"Vanmiddag even na 12 uur wordt de stembus voor de Top 2000 officieel geopend in Gijs 2.0."
Society stond vorige jaar in ieder geval wel in de keuzelijstquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:38 schreef satecl het volgende:
[..]
En dat is nou net de reden waarom ik nooit op mijn 20 favoriete platen kan stemmen. Nummers als Society/Crucify your mind/Masterplan/Moby zitten helaas niet in de keuzelijst
Oh jij bent radio DJ? Leukquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb hem laatst nog gedraaid op de radio![]()
![]()
Maar zo onbekend vind ik hem niet. Nahja, als hij niet in de keuzelijst staat dan doe ik hem wel als vrije keuze.
Oké, ik ben ook in de war. Vorig jaar zat ik in Brazilie en kon ik niet stemmen. Het jaar daarvoor zat hij er (dacht ik) niet tussen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Society stond vorige jaar in ieder geval wel in de keuzelijst
Heerhugowaardquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Oh jij bent radio DJ? LeukWelke zender?
Ik ook. Ga komende weken keihard aan de scriptie zodat ik tussen kerst en o&n niet zoveel hoef te doen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
+10.000 posts![]()
Dit jaar heb ik vakantie ingepland
quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook. Ga komende weken keihard aan de scriptie zodat ik tussen kerst en o&n niet zoveel hoef te doen.
Ik ook. Maar ik moet uitlerlijk half januari helemaal klaar zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]vind dat het een week is waarin niet gewerkt hoeft te worden. Gewoon lekker genieten van de feestdagen. Misschien dat ik nog een paar dagen ergens naartoe ga. Even helemaal weg.
Gooi nou die stembus open, Gijs
Heb ik ookquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:27 schreef Uccie het volgende:
Ik moet nog over mijn lijst nadenken...pff een jaar de tijd gehad.
Dan vind ik 'Beauty & de Brains' nog beterquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:34 schreef Pino112 het volgende:
http://stemmen.top2000.nl/#!/choice/detail/4352/nielson-hoe.html
Op 15 nummers kun je stemmen en 5 vrije keuzesquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:44 schreef Zorro het volgende:
Waarom staat nergens op hoeveel nummers ik kan stemmen?
Staat dat niet bovenaan als je je stemlijst ziet? 15 van de keuzelijst in ieder geval en 5 vrije keuzequote:Op vrijdag 21 november 2014 12:44 schreef Zorro het volgende:
Waarom staat nergens op hoeveel nummers ik kan stemmen?
Misschien een expansie van de vrije keuzes afgelopen jarenquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:46 schreef laxus13 het volgende:
Zelfs Iron Maiden staat in de keuzelijst![]()
Die komt er sowieso bij
Wat een mooie dag, voor de doodquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:48 schreef HPLC het volgende:
Zo, alle nummers van Blof aangeklikt. Speciaal voor jullie
Laatstgenoemde staat anders elk jaar erinquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:52 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk even en erger me net als andere jaren alweer meteen aan de willekeurigheid van de lijst.
Voorbeeldje omdat het toevallig ook onder elkaar alfabetiseert en het dus meteen opviel:
297 ABBA nummers en 2x ACDC, waarbij Whole Lotta Rosie wat in vele andere lijsten gewoon de top 10 haalt, er niet eens bij staat.
ABBAquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:52 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk even en erger me net als andere jaren alweer meteen aan de willekeurigheid van de lijst.
Voorbeeldje omdat het toevallig ook onder elkaar alfabetiseert en het dus meteen opviel:
297 ABBA nummers en 2x ACDC, waarbij Whole Lotta Rosie wat in vele andere lijsten gewoon de top 10 haalt, er niet eens bij staat.
Er staat ook ACDC ipv AC/DC in de lijstquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:52 schreef Zorro het volgende:
Zucht heb ik weer. Wil een voorbeeld geven, is het een slecht voorbeeldquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Er staat ook ACDC ipv AC/DC in de lijst
Hit me with your rhythm stickquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:55 schreef Momo... het volgende:
Ik ga ook een paar foute keuzes erin zetten, gewoon waar ik blij van word.
Do that to me one more time.quote:
Tja, het waren hits. Proud Mary staat er bijvoorbeeld ook in van Ike en Tina.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:54 schreef Chiappucci het volgende:
The Offspring met Self Esteem in de keuzelijst
Edit: Pretty Fly en Why don't you get a job ook, maar dan als Offspring
Swaffel hier, swaffel daarquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Do that to me one more time.
(Als in foute keuze hè)
When Eagles Fly van Sammy Hagar staat er heul niet in jonge.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Swaffel hier, swaffel daar
Kijk daar vliegt een adelaar
Uh, oké. Ik doel meer op het feit dat het allesbehalve Radio 2 muziek is en dat het volgens mij nog nooit in de keuzelijst heeft gestaan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tja, het waren hits. Proud Mary staat er bijvoorbeeld ook in van Ike en Tina.
Vogeltjesquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Swaffel hier, swaffel daar
Kijk daar vliegt een adelaar
Heb je de UI van Pino al gezien?quote:
Ah op die fiets. Geen idee, dat is te lang geledenquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:01 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Uh, oké. Ik doel meer op het feit dat het allesbehalve Radio 2 muziek is en dat het volgens mij nog nooit in de keuzelijst heeft gestaan.
Sinterpino bedoel jequote:Op vrijdag 21 november 2014 13:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb je de UI van Pino al gezien?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb je de UI van Pino al gezien?
Jaquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:06 schreef laxus13 het volgende:
Portishead en Teardrop ook in de keuze lijst
Ja, ik ging stuk toen ik Pino met een mijter en een bewegende staf zagquote:
Ik krijg misschien een baby-pino.....niet te verwarren met een baby van pino :pquote:
Teardrop Explodes? Seriously?quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:06 schreef laxus13 het volgende:
Portishead en Teardrop ook in de keuze lijst
Ik kijk nergens raar van op. Al zal Luna dat wel doenquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik krijg misschien een baby-pino.....niet te verwarren met een baby van pino :p
Tofquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik krijg misschien een baby-pino.....niet te verwarren met een baby van pino :p
En terecht. Blowers daughter is prachtig!quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:08 schreef laxus13 het volgende:
Ook 4x Damien Rice, die kunnen alle 4 wel eens gaan binnekomen
Vraag ik mij ook af, iemand antwoord?quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:03 schreef Chiappucci het volgende:
Mag je eigenlijk bij de vrije keuze ook liedjes invullen die al in de keuzelijst staan? Of moeten het persé niet-geselecteerde nummers zijn?
Denk het wel toch. Anders is het geen vrije keusquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:15 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af, iemand antwoord?
Ik heb dus On Every Street staan bij mijn vrije keuzes maar die staat dus ook gewoon in de startlijst.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:15 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af, iemand antwoord?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vrees een hoge notering voor Pharell Williams..
Doesn't makes me happyquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:22 schreef Chiappucci het volgende:
Ik hoor het al. Happy wordt flink gehypet op Radio 2.
Voor het eerst ben ik het eens met De Heerquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:22 schreef Chiappucci het volgende:
Ik hoor het al. Happy wordt flink gehypet op Radio 2.
Innuendo mag wel op 1quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:29 schreef Spezza19 het volgende:
Liever Happy op 1 dan Bohemian Rhapsody
Niet dat ik Happy zo geweldig vind, maar BR is toch wel een kotsnummer geworden
Waar is de beproefde banner van deze topic-reeks gebleven?quote:Op donderdag 20 november 2014 19:45 schreef laxus13 het volgende:
Beste dag van het jaarquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Naar welke Top 2000 dag kijk jij het meeste uit? donderdag, Eerste Kerstdag vrijdag, Tweede Kerstdag zaterdag zondag maandag Regionale omroep dinsdag woensdag, oudjaarsdag
Goede keuze!
Die is op mysterieuze wijze weggevallen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar is de beproefde banner van deze topic-reeks gebleven?
Ik heb gestemd op Go Your Own Wayquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Keuzestress: wat is het beste Fleetwood Mac nummer...
Ik heb The Chain gedaan. Zit muzikaal het beste in elkaar.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb gestemd op Go Your Own Way
Blijkbaar verwijderd. Hij bestaat nog welquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar is de beproefde banner van deze topic-reeks gebleven?
Ik heb gezien dat TS de banner had teruggeplaatst, maar daarna is die op een of andere duistere wijze weer weggevallen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Blijkbaar verwijderd. Hij bestaat nog wel
[ afbeelding ]
Deze moet er toch wel in.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Blijkbaar verwijderd. Hij bestaat nog wel
[ afbeelding ]
Top2000-technisch gezien een relatief nieuw nummer, maar wel goedquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb The Chain gedaan. Zit muzikaal het beste in elkaar.
Yup, zeker wetenquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze moet er toch wel in.
Ja toch?
Het is JOUW lijst. Gewoon doen wat het dichtst bij jou ligtquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook zoiets. Ga ik voor muzikaal beste plaat of voor de emotionele waarde van een nummer als het dezelfde artiest betreft?
#stiekemhaathebbenaanlijstjesmaken
Tot nu toe is het een herinneringlijstje. Dus ik blijf wel in het thema.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Het is JOUW lijst. Gewoon doen wat het dichtst bij jou ligt
quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Yup, zeker weten
Laxus was een beetje laks dus
Je leest gewoon expres over mijn post heenquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb gezien dat TS de banner had teruggeplaatst, maar daarna is die op een of andere duistere wijze weer weggevallen.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Je leest gewoon expres over mijn post heen
Persoonlijk zou ik voor de emotionele waarde gaan. Ik kan meer genieten van muziek die mij echt raakt dan van muzikaal betere muziek.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook zoiets. Ga ik voor muzikaal beste plaat of voor de emotionele waarde van een nummer als het dezelfde artiest betreft?
#stiekemhaathebbenaanlijstjesmaken
Ik heb Flappie gedaan voor in de zomerquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:46 schreef HPLC het volgende:
welke plaat hoort bij mijn favoriete seizoen?
Waarom zou je geen konijnen mogen eten in de zomer?quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb Flappie gedaan voor in de zomer
Tekst kopiëren, plakken in je teksteditor, netjes maken en dan hier neerzetten?quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:48 schreef HPLC het volgende:
Jammer dat je niet zo'n lijstje krijgt, nou moet ik hem helemaal typen. (of niet natuurlijk)
Het was nog geen kerstquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:48 schreef HPLC het volgende:
Waarom zou je geen konijnen mogen eten in de zomer?
Waardeloze lijst is dat.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:48 schreef satecl het volgende:
Ik luister nu de Q-music top 1000 aller tijden(wordt gedraaid hier op m'n werk). Phooee nou dat is een lange zit hoor!
quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:34 schreef Pino112 het volgende:
http://stemmen.top2000.nl/#!/choice/detail/4352/nielson-hoe.html
Uh vorig jaar stond Skyfall zowel in de Top2000 als in de Top40 als ik het me goed herinner.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe oud moet een nummer zijn? Niet dat het uitmaakt, want nummer zal wel nooit op de lijst komen, ben waarschijnlijk de enige die erop stemt. Maar toch.
Een Mooie Dag en Aan De Kust.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:03 schreef essnhills het volgende:
Ik moet nog 2 nummers wegstrepen, dan heb ik er 20, maar welke
quote:
Zo lang je Bert Kaempfert laat staanquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zou het wel een stuk makkelijker maken
quote:The Isley Brothers - The Highways Of My Life
The Everly Brothers - Bye Bye Love
Laura Jansen - Queen Of Elba
Culture Club - Time (Clock Of The Heart)
New Radicals - You Get What What You Give
Andy Williams - (Where Do I Begin) Love Story
Pet Shop Boys - Suburbia
Terence Trent D'Arby - Wishing Well
Mark & Clark Band - Worn Down Piano
10CC - I'm Mandy Fly Me
Bert Kaempfert - Afrikaan Beat
Boudewijn de Groot - Testament
Robert Long - Iedereen Doet 't
Simon & Garfunkel - Bridge Over Troubled Water
Kim Wilde - Kids in America
Queen - Liar
Electric Light Orchestra - Here Is The News
Tracey Ullman - They Don't Know
the Specials - Ghost Town
Grace Jones - Slave To The Rhythm
quote:Acda en de Munnik - Dan leef ik toch nog een keer
Clouseau - Passie
Cliff Richard - Summer Holiday
The Cure - Friday I'm in love
De Dijk - Dansen op de Vulkaan
Dire Straits - Sultan of Swing
Fleetwood Mac - The Chain
Ilse de Lange - I still cry
Joni Mitchell - Big Yellow Taxi
Keane - Somewhere only we know
Laura Jansen - Queen of Elba
Norah Jones - Sunrise
Radiohead - Street Spirit
Stevie Ann - Poetry Man
Sara Bareilles - King of Anything
Dolly Parton - Here you come again
Lisa Loeb - Stay
Matchbox Twenty - Unwell
The Band Perry - All your life
Kacey Musgraves - Follow your arrow
Zie mijn post daar.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
MUZ / Top 2000 stemlijstjes - Wat vindt FOK!?
Correct, even buiten de top 100, meen ik.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Uh vorig jaar stond Skyfall zowel in de Top2000 als in de Top40 als ik het me goed herinner.
Staat hij nu ook.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
MUZ / Top 2000 stemlijstjes - Wat vindt FOK!?
quote:THE CURE - BOYS DON'T CRY
THE TURTLES - HAPPY TOGETHER
IGGY POP - LUST FOR LIFE
THE CHURCH - UNDER THE MILKY WAY
KRAFTWERK - MODEL
STEVIE WONDER - SUPERSTITION
KYLIE MINOGUE & NICK CAVE - WHERE THE WILD ROSES GROW
THE BEACH BOYS - GOD ONLY KNOWS
ARTHUR BROWN - FIRE
THE PRETENDERS - BRASS IN POCKET
PATSY CLINE - CRAZY
DANDY WARHOLS - BOHEMIAN LIKE YOU
DEEE-LITE - GROOVE IS IN THE HEART
LOU REED - SATELLITE OF LOVE
CHIC - GOOD TIMES
DIONNE WARWICK - WALK ON BY
THIN LIZZY - THE BOYS ARE BACK IN TOWN
CARPENTERS - SUPERSTAR
AL GREEN - TIRED OF BEING ALONE
MARVIN GAYE & TAMMI TERRELL - AIN'T NO MOUNTAIN HIGH ENOUGH
quote:Peter Fox - Haus am See
Reamonn - Supergirl
Crash Test Dummies - Mmm Mmm Mmm Mmm
Train - Drops of Jupiter
Henk Westbroek - Zelfs je naam is mooi
Liquido - Narcotic
Fools Garden - Lemon Tree
The Amazing Stroopwafels - Oude Maasweg
Acda & De Munnik - Het regent zonnestralen
Soul Asylum - Runaway Train
A-ha - Take on me
Simon & Garfunkel - Bridge over Troubled Waters
Goo Goo Dolls - Iris
Jack Johnson - Sitting, Waiting, Wishing
Keane - Everybody's Changing
Depeche Mode - Precious
Keane - Somewhere only we know
Vast - One More Day
George Ezra - Blind man in Amsterdam
Blur - Song 2
Blurquote:
Zelf getypt, of staat 'ie echt zo in de lijst?quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:49 schreef HPLC het volgende:
Bee Gees - I've Got A Message To You
Dat moet hem zijn zo
quote:
Jaquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Blur
Bridge over troubled water
Boksquote:
Zelf getyptquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zelf getypt, of staat 'ie echt zo in de lijst?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Toch nog 1 nummer van mij die nu kans kan maken![]()
WHOEHOE!quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Toch nog 1 nummer van mij die nu kans kan maken![]()
quote:
Ik kan me niet anders voorstellen dan dat deze in het begin van de Top 2000 gewoon in de lijst stond...quote:
ik kreeg hem toch echt niet gevonden in de lijstquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kan me niet anders voorstellen dan dat deze in het begin van de Top 200
Naja, hier staat iig haar naam verkeerd geschrevenquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:00 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik kreeg hem toch echt niet gevonden in de lijst![]()
of ik deed iets fout (kan natuurlijk ook nog he)
Wonderbaarlijk..quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:05 schreef Kingstown het volgende:
Lijst hier ook dan maar posten. Geen vrije keuzes gedaan en welke gek heeft Tenpole Tudor er opeens uitgehaald als keuze mogelijkheid?![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:07 schreef fratsman het volgende:
Drs. P - Knolraap en lof, schorseneren en prei (dit was een weddenschap)
quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:07 schreef fratsman het volgende:
Drs. P - Knolraap en lof, schorseneren en prei
Kut. Jefferson Airplane inderdaad.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:11 schreef satecl het volgende:
Ik zie nu al 3x White Rabbit langs komen
Het is 1 grote rock 'n' roll swindle...quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw 8-ste zintuig kan hier toevallig niet meer over vertellen?
ja ik ben er ook wat vergeten kwam ik weer achter.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:12 schreef fratsman het volgende:
[..]
Kut. Jefferson Airplane inderdaad.
Ronnie Biggs mocht ik ook al niet op stemmen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het is 1 grote rock 'n' roll swindle...
Black Uhuru - The Great Train Robbery zelf dan maar toevoegen...quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ronnie Biggs mocht ik ook al niet op stemmen.
Die gaan voor de knolraap en lof, schorseneren en preiquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:11 schreef satecl het volgende:
Ik zie nu al 3x White Rabbit langs komen
ik heb er ook niet op gestemd, maar het is en blijft een verekte mooi nummerquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:20 schreef FritsFlits het volgende:
Zo Bohemian Rhapsody is gezakt zeg. Nu al op radio2
Hmm? Waar zie je dat?quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:20 schreef FritsFlits het volgende:
Zo Bohemian Rhapsody is gezakt zeg. Nu al op radio2
Ik denk dat ze 'm gewoon draaiden op R2quote:
Ik heb Hotel California eigenlijk te veel gehoord inmiddels. Vind het ook geen mooie afsluiter voor een lijst als de Top2000quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:22 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik heb er ook niet op gestemd, maar het is en blijft een verekte mooi nummer![]()
tis alleen helemaal kapot gedraaid
Ohquote:
Beatles - A Day In The Life is gewoon de beste afsluitenquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb Hotel California eigenlijk te veel gehoord inmiddels. Vind het ook geen mooie afsluiter voor een lijst als de Top2000
Gewoon allemaal op Blur - Song 2 stemmenquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb Hotel California eigenlijk te veel gehoord inmiddels. Vind het ook geen mooie afsluiter voor een lijst als de Top2000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |