Je kan natuurlijk ook radio 2 niet aanzetten tussen kerst en oud en nieuw.quote:Op vrijdag 21 november 2014 01:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat de stemmers elk jaar voor dezelfdecliché nummers kiezen... Dus als we massaal Fout ventje of Brandend Zand gaan stemmen... Dan saboteer je, als je het goed doet, de nummer 1 positie
Er moeten dus gewoon veel meer topics komen, want tijdens de lijst wordt het automatisch een SC.quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee; dat ligt aan ons of het een SC wordt.
Precies de hele tijd alleen maar over de nummers lullen gaat echt niet lukken.quote:
Ik vind de SC prima, is gezellig, beetje over de nummers, beetje wat je mooi vindt, sommige mensen hebben er een geinig plaatje of een mooie anekdote over, soms is het wat te belachelijk druk dat je niets meer kunt lezen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies de hele tijd alleen maar over de nummers lullen gaat echt niet lukken.
En ik steek de hand in eigen boezem wat dat betreft
Vind ik ook hoor dat het gezellig is. Het is ook wel ietsjes te sturen zodat het niet steeds gaat over wat je aan het eten bent of dat het sneeuwt. Bijvoorbeeld door weer wat vaker songteksten te posten, wat voorheen wel gedaan werd.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de SC prima, is gezellig, beetje over de nummers, beetje wat je mooi vindt, sommige mensen hebben er een geinig plaatje of een mooie anekdote over, soms is het wat te belachelijk druk dat je niets meer kunt lezen.
Het is alleen jammer dat sommige dingen ondersneeuwen. Maar dat is wel op te vangen met nog 2 of 3 topics. Zolang die niet in een verkapte tweede SC veranderen is dat wel prima.
misschien staat ie nog op fok?quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:47 schreef FritsFlits het volgende:
De lijst die ik voor dit jaar had gemaakt kan ik niet vinden en de lijst van vorig jaar die op de website stond, is weg. Aarrrggg
Even zoeken op Wet Wet Wet. brbquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
misschien staat ie nog op fok?
moet je wel goed zoeken
Gevondenquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
misschien staat ie nog op fok?
moet je wel goed zoeken
Ja die vind ik ook altijd leuk.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het ouderwetse "geef smilies aan uurlijstjes" doet het ook altijd wel goed
quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook radio 2 niet aanzetten tussen kerst en oud en nieuw.
Dat gehaat altijd
Ik ben nog steeds aan het afkickenquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook altijd leuk.
Overigens is op Q-Music nu de Top1000 bezig. Kun je misschien alvast een beetje 'opwarmen' voor de T2000.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:51 schreef Stranger het volgende:
Mon Amour BZN
Don't Fear The Reaper Blue Oyster Cult
Comfortably Numb Pink Floyd
White Room Cream
Kleine Jongen Andre Hazes
A Day In The Life The Beatles
Paranoid Android Radiohead
Is This The Way To Amarillo Tony Christie
Brothers In Arms Dire Straits
White Rabbit Jefferson Airplane
As Tears Go By The Rolling Stones
Baba O'Riley The Who
My Boy Elvis Presley
Another 45 Miles Golden Earring
Vrije keus:
De Peel in Brand Rowwen Heze
Fear of the dark Iron Maiden
Everyday people Sly & The Family Stone
Dokter Bernhard Bonnie St.Claire
Where is my mind? Pixies
Mijn lijst van vorig jaar, sta ik nog steeds wel achter, misschien dat ik er één of twee verander.
Ja dat snap ik want jij bent de masterposter uit dit topicquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het afkicken
Volgens mij wonen er 2 mensen in 1 jou. 1 met een goede, stevige smaak. 1 met een voorliefde voor zachte nederlandse meuk.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:51 schreef Stranger het volgende:
Mon Amour BZN
Don't Fear The Reaper Blue Oyster Cult
Comfortably Numb Pink Floyd
White Room Cream
Kleine Jongen Andre Hazes
A Day In The Life The Beatles
Paranoid Android Radiohead
Is This The Way To Amarillo Tony Christie
Brothers In Arms Dire Straits
White Rabbit Jefferson Airplane
As Tears Go By The Rolling Stones
Baba O'Riley The Who
My Boy Elvis Presley
Another 45 Miles Golden Earring
Vrije keus:
De Peel in Brand Rowwen Heze
Fear of the dark Iron Maiden
Everyday people Sly & The Family Stone
Dokter Bernhard Bonnie St.Claire
Where is my mind? Pixies
Mijn lijst van vorig jaar, sta ik nog steeds wel achter, misschien dat ik er één of twee verander.
+10.000 postsquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat snap ik want jij bent de masterposter uit dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |