Ik zit zonder werk dus tijd zat in theoriequote:Op vrijdag 21 november 2014 11:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
+10.000 posts![]()
Dit jaar heb ik vakantie ingepland
Solliciteren en dan stemmen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit zonder werk dus tijd zat in theorieMaar goed voordat ik weer blijf zitten lullen, ik moet wat doen
Mijn wekkerquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:25 schreef FritsFlits het volgende:
Society
Helemaal niet aan gedacht, maar die zet ik er wel op
Dit nummer stond op 2 in de Evergreen top 1000, tot toen nog nooit (bewust) van gehoord en sindsdien best vaak geluisterd, leuke keusquote:
Met die plaat en Cuby + Blizzards en The Hunters hou ik de Nederlandse eer hoog.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:27 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dit nummer stond op 2 in de Evergreen top 1000, tot toen nog nooit (bewust) van gehoord en sindsdien best vaak geluisterd, leuke keus
Goede plaat inderdaad, al dreigt die wel uit de Top 2000 te vallen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:27 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dit nummer stond op 2 in de Evergreen top 1000, tot toen nog nooit (bewust) van gehoord en sindsdien best vaak geluisterd, leuke keus
15 van de keuzelijstquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:35 schreef kawa4 het volgende:
op hoeveel nummers kan je eigenlijk stemmen?
En dat is nou net de reden waarom ik nooit op mijn 20 favoriete platen kan stemmen. Nummers als Society/Crucify your mind/Masterplan/Moby zitten helaas niet in de keuzelijstquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
15 van de keuzelijst
5 vrije keuze
Dat was tenminste de afgelopen jaren zo
Society niet?quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:38 schreef satecl het volgende:
[..]
En dat is nou net de reden waarom ik nooit op mijn 20 favoriete platen kan stemmen. Nummers als Society/Crucify your mind/Masterplan/Moby zitten helaas niet in de keuzelijst
Ik ben bang van niet. Zo'n bekende plaat is het toch niet? Op de radio nog nooit gehoord.quote:
12:00 toch ???quote:
Ik heb hem laatst nog gedraaid op de radioquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet. Zo'n bekende plaat is het toch niet? Op de radio nog nooit gehoord.
Hier hetzelfde, nog geen seconde Radio 2 in 2014. Zelfs niet op Nieuwjaarsdag.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:41 schreef Stranger het volgende:
Ik heb trouwens het hele jaar geen radio 2 geluisterd dus geen flauw idee welke 2014 nummers er allemaal te kiezen zijn.
http://www.radio2.nl/nieuws/id-5889-opening-top-2000-stembus.htmlquote:
Bedanktquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
http://www.radio2.nl/nieuws/id-5889-opening-top-2000-stembus.html
"Vanmiddag even na 12 uur wordt de stembus voor de Top 2000 officieel geopend in Gijs 2.0."
Society stond vorige jaar in ieder geval wel in de keuzelijstquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:38 schreef satecl het volgende:
[..]
En dat is nou net de reden waarom ik nooit op mijn 20 favoriete platen kan stemmen. Nummers als Society/Crucify your mind/Masterplan/Moby zitten helaas niet in de keuzelijst
Oh jij bent radio DJ? Leukquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb hem laatst nog gedraaid op de radio![]()
![]()
Maar zo onbekend vind ik hem niet. Nahja, als hij niet in de keuzelijst staat dan doe ik hem wel als vrije keuze.
Oké, ik ben ook in de war. Vorig jaar zat ik in Brazilie en kon ik niet stemmen. Het jaar daarvoor zat hij er (dacht ik) niet tussen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Society stond vorige jaar in ieder geval wel in de keuzelijst
Heerhugowaardquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Oh jij bent radio DJ? LeukWelke zender?
Ik ook. Ga komende weken keihard aan de scriptie zodat ik tussen kerst en o&n niet zoveel hoef te doen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
+10.000 posts![]()
Dit jaar heb ik vakantie ingepland
quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook. Ga komende weken keihard aan de scriptie zodat ik tussen kerst en o&n niet zoveel hoef te doen.
Ik ook. Maar ik moet uitlerlijk half januari helemaal klaar zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]vind dat het een week is waarin niet gewerkt hoeft te worden. Gewoon lekker genieten van de feestdagen. Misschien dat ik nog een paar dagen ergens naartoe ga. Even helemaal weg.
Gooi nou die stembus open, Gijs
Heb ik ookquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:27 schreef Uccie het volgende:
Ik moet nog over mijn lijst nadenken...pff een jaar de tijd gehad.
Dan vind ik 'Beauty & de Brains' nog beterquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:34 schreef Pino112 het volgende:
http://stemmen.top2000.nl/#!/choice/detail/4352/nielson-hoe.html
Op 15 nummers kun je stemmen en 5 vrije keuzesquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:44 schreef Zorro het volgende:
Waarom staat nergens op hoeveel nummers ik kan stemmen?
Staat dat niet bovenaan als je je stemlijst ziet? 15 van de keuzelijst in ieder geval en 5 vrije keuzequote:Op vrijdag 21 november 2014 12:44 schreef Zorro het volgende:
Waarom staat nergens op hoeveel nummers ik kan stemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |