Ah op die fiets. Geen idee, dat is te lang geledenquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:01 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Uh, oké. Ik doel meer op het feit dat het allesbehalve Radio 2 muziek is en dat het volgens mij nog nooit in de keuzelijst heeft gestaan.
Sinterpino bedoel jequote:Op vrijdag 21 november 2014 13:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb je de UI van Pino al gezien?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb je de UI van Pino al gezien?
Jaquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:06 schreef laxus13 het volgende:
Portishead en Teardrop ook in de keuze lijst
Ja, ik ging stuk toen ik Pino met een mijter en een bewegende staf zagquote:
Ik krijg misschien een baby-pino.....niet te verwarren met een baby van pino :pquote:
Teardrop Explodes? Seriously?quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:06 schreef laxus13 het volgende:
Portishead en Teardrop ook in de keuze lijst
Ik kijk nergens raar van op. Al zal Luna dat wel doenquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik krijg misschien een baby-pino.....niet te verwarren met een baby van pino :p
Tofquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik krijg misschien een baby-pino.....niet te verwarren met een baby van pino :p
En terecht. Blowers daughter is prachtig!quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:08 schreef laxus13 het volgende:
Ook 4x Damien Rice, die kunnen alle 4 wel eens gaan binnekomen
Vraag ik mij ook af, iemand antwoord?quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:03 schreef Chiappucci het volgende:
Mag je eigenlijk bij de vrije keuze ook liedjes invullen die al in de keuzelijst staan? Of moeten het persé niet-geselecteerde nummers zijn?
Denk het wel toch. Anders is het geen vrije keusquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:15 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af, iemand antwoord?
Ik heb dus On Every Street staan bij mijn vrije keuzes maar die staat dus ook gewoon in de startlijst.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:15 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af, iemand antwoord?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vrees een hoge notering voor Pharell Williams..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |