Misschien een expansie van de vrije keuzes afgelopen jarenquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:46 schreef laxus13 het volgende:
Zelfs Iron Maiden staat in de keuzelijst![]()
Die komt er sowieso bij
Wat een mooie dag, voor de doodquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:48 schreef HPLC het volgende:
Zo, alle nummers van Blof aangeklikt. Speciaal voor jullie
Laatstgenoemde staat anders elk jaar erinquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:52 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk even en erger me net als andere jaren alweer meteen aan de willekeurigheid van de lijst.
Voorbeeldje omdat het toevallig ook onder elkaar alfabetiseert en het dus meteen opviel:
297 ABBA nummers en 2x ACDC, waarbij Whole Lotta Rosie wat in vele andere lijsten gewoon de top 10 haalt, er niet eens bij staat.
ABBAquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:52 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk even en erger me net als andere jaren alweer meteen aan de willekeurigheid van de lijst.
Voorbeeldje omdat het toevallig ook onder elkaar alfabetiseert en het dus meteen opviel:
297 ABBA nummers en 2x ACDC, waarbij Whole Lotta Rosie wat in vele andere lijsten gewoon de top 10 haalt, er niet eens bij staat.
Er staat ook ACDC ipv AC/DC in de lijstquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:52 schreef Zorro het volgende:
Zucht heb ik weer. Wil een voorbeeld geven, is het een slecht voorbeeldquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Er staat ook ACDC ipv AC/DC in de lijst
Hit me with your rhythm stickquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:55 schreef Momo... het volgende:
Ik ga ook een paar foute keuzes erin zetten, gewoon waar ik blij van word.
Do that to me one more time.quote:
Tja, het waren hits. Proud Mary staat er bijvoorbeeld ook in van Ike en Tina.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:54 schreef Chiappucci het volgende:
The Offspring met Self Esteem in de keuzelijst
Edit: Pretty Fly en Why don't you get a job ook, maar dan als Offspring
Swaffel hier, swaffel daarquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Do that to me one more time.
(Als in foute keuze hè)
When Eagles Fly van Sammy Hagar staat er heul niet in jonge.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Swaffel hier, swaffel daar
Kijk daar vliegt een adelaar
Uh, oké. Ik doel meer op het feit dat het allesbehalve Radio 2 muziek is en dat het volgens mij nog nooit in de keuzelijst heeft gestaan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tja, het waren hits. Proud Mary staat er bijvoorbeeld ook in van Ike en Tina.
Vogeltjesquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Swaffel hier, swaffel daar
Kijk daar vliegt een adelaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |