Doesn't makes me happyquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:22 schreef Chiappucci het volgende:
Ik hoor het al. Happy wordt flink gehypet op Radio 2.
Voor het eerst ben ik het eens met De Heerquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:22 schreef Chiappucci het volgende:
Ik hoor het al. Happy wordt flink gehypet op Radio 2.
Innuendo mag wel op 1quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:29 schreef Spezza19 het volgende:
Liever Happy op 1 dan Bohemian Rhapsody
Niet dat ik Happy zo geweldig vind, maar BR is toch wel een kotsnummer geworden
Waar is de beproefde banner van deze topic-reeks gebleven?quote:Op donderdag 20 november 2014 19:45 schreef laxus13 het volgende:
Volgens mij moet nu alles goed zijn
Beste dag van het jaarquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Naar welke Top 2000 dag kijk jij het meeste uit? donderdag, Eerste Kerstdag vrijdag, Tweede Kerstdag zaterdag zondag maandag Regionale omroep dinsdag woensdag, oudjaarsdag
Goede keuze!
Die is op mysterieuze wijze weggevallen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar is de beproefde banner van deze topic-reeks gebleven?
Ik heb gestemd op Go Your Own Wayquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Keuzestress: wat is het beste Fleetwood Mac nummer...
Ik heb The Chain gedaan. Zit muzikaal het beste in elkaar.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb gestemd op Go Your Own Way
Blijkbaar verwijderd. Hij bestaat nog welquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar is de beproefde banner van deze topic-reeks gebleven?
Ik heb gezien dat TS de banner had teruggeplaatst, maar daarna is die op een of andere duistere wijze weer weggevallen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Blijkbaar verwijderd. Hij bestaat nog wel
[ afbeelding ]
Deze moet er toch wel in.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Blijkbaar verwijderd. Hij bestaat nog wel
[ afbeelding ]
Top2000-technisch gezien een relatief nieuw nummer, maar wel goedquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb The Chain gedaan. Zit muzikaal het beste in elkaar.
Yup, zeker wetenquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze moet er toch wel in.
Ja toch?
Het is JOUW lijst. Gewoon doen wat het dichtst bij jou ligtquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook zoiets. Ga ik voor muzikaal beste plaat of voor de emotionele waarde van een nummer als het dezelfde artiest betreft?
#stiekemhaathebbenaanlijstjesmaken
Tot nu toe is het een herinneringlijstje. Dus ik blijf wel in het thema.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Het is JOUW lijst. Gewoon doen wat het dichtst bij jou ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |