Doesn't makes me happyquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:22 schreef Chiappucci het volgende:
Ik hoor het al. Happy wordt flink gehypet op Radio 2.
Voor het eerst ben ik het eens met De Heerquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:22 schreef Chiappucci het volgende:
Ik hoor het al. Happy wordt flink gehypet op Radio 2.
Innuendo mag wel op 1quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:29 schreef Spezza19 het volgende:
Liever Happy op 1 dan Bohemian Rhapsody
Niet dat ik Happy zo geweldig vind, maar BR is toch wel een kotsnummer geworden
Waar is de beproefde banner van deze topic-reeks gebleven?quote:Op donderdag 20 november 2014 19:45 schreef laxus13 het volgende:
Volgens mij moet nu alles goed zijn
Beste dag van het jaarquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Naar welke Top 2000 dag kijk jij het meeste uit? donderdag, Eerste Kerstdag vrijdag, Tweede Kerstdag zaterdag zondag maandag Regionale omroep dinsdag woensdag, oudjaarsdag
Goede keuze!
Die is op mysterieuze wijze weggevallen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar is de beproefde banner van deze topic-reeks gebleven?
Ik heb gestemd op Go Your Own Wayquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Keuzestress: wat is het beste Fleetwood Mac nummer...
Ik heb The Chain gedaan. Zit muzikaal het beste in elkaar.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb gestemd op Go Your Own Way
Blijkbaar verwijderd. Hij bestaat nog welquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar is de beproefde banner van deze topic-reeks gebleven?
Ik heb gezien dat TS de banner had teruggeplaatst, maar daarna is die op een of andere duistere wijze weer weggevallen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Blijkbaar verwijderd. Hij bestaat nog wel
[ afbeelding ]
Deze moet er toch wel in.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Blijkbaar verwijderd. Hij bestaat nog wel
[ afbeelding ]
Top2000-technisch gezien een relatief nieuw nummer, maar wel goedquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb The Chain gedaan. Zit muzikaal het beste in elkaar.
Yup, zeker wetenquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze moet er toch wel in.
Ja toch?
Het is JOUW lijst. Gewoon doen wat het dichtst bij jou ligtquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook zoiets. Ga ik voor muzikaal beste plaat of voor de emotionele waarde van een nummer als het dezelfde artiest betreft?
#stiekemhaathebbenaanlijstjesmaken
Tot nu toe is het een herinneringlijstje. Dus ik blijf wel in het thema.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Het is JOUW lijst. Gewoon doen wat het dichtst bij jou ligt
quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Yup, zeker weten
Laxus was een beetje laks dus
Je leest gewoon expres over mijn post heenquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb gezien dat TS de banner had teruggeplaatst, maar daarna is die op een of andere duistere wijze weer weggevallen.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Je leest gewoon expres over mijn post heen
Persoonlijk zou ik voor de emotionele waarde gaan. Ik kan meer genieten van muziek die mij echt raakt dan van muzikaal betere muziek.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook zoiets. Ga ik voor muzikaal beste plaat of voor de emotionele waarde van een nummer als het dezelfde artiest betreft?
#stiekemhaathebbenaanlijstjesmaken
Ik heb Flappie gedaan voor in de zomerquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:46 schreef HPLC het volgende:
welke plaat hoort bij mijn favoriete seizoen?
Waarom zou je geen konijnen mogen eten in de zomer?quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb Flappie gedaan voor in de zomer
Tekst kopiëren, plakken in je teksteditor, netjes maken en dan hier neerzetten?quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:48 schreef HPLC het volgende:
Jammer dat je niet zo'n lijstje krijgt, nou moet ik hem helemaal typen. (of niet natuurlijk)
Het was nog geen kerstquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:48 schreef HPLC het volgende:
Waarom zou je geen konijnen mogen eten in de zomer?
Waardeloze lijst is dat.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:48 schreef satecl het volgende:
Ik luister nu de Q-music top 1000 aller tijden(wordt gedraaid hier op m'n werk). Phooee nou dat is een lange zit hoor!
quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:34 schreef Pino112 het volgende:
http://stemmen.top2000.nl/#!/choice/detail/4352/nielson-hoe.html
Uh vorig jaar stond Skyfall zowel in de Top2000 als in de Top40 als ik het me goed herinner.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe oud moet een nummer zijn? Niet dat het uitmaakt, want nummer zal wel nooit op de lijst komen, ben waarschijnlijk de enige die erop stemt. Maar toch.
Een Mooie Dag en Aan De Kust.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:03 schreef essnhills het volgende:
Ik moet nog 2 nummers wegstrepen, dan heb ik er 20, maar welke
quote:
Zo lang je Bert Kaempfert laat staanquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zou het wel een stuk makkelijker maken
quote:The Isley Brothers - The Highways Of My Life
The Everly Brothers - Bye Bye Love
Laura Jansen - Queen Of Elba
Culture Club - Time (Clock Of The Heart)
New Radicals - You Get What What You Give
Andy Williams - (Where Do I Begin) Love Story
Pet Shop Boys - Suburbia
Terence Trent D'Arby - Wishing Well
Mark & Clark Band - Worn Down Piano
10CC - I'm Mandy Fly Me
Bert Kaempfert - Afrikaan Beat
Boudewijn de Groot - Testament
Robert Long - Iedereen Doet 't
Simon & Garfunkel - Bridge Over Troubled Water
Kim Wilde - Kids in America
Queen - Liar
Electric Light Orchestra - Here Is The News
Tracey Ullman - They Don't Know
the Specials - Ghost Town
Grace Jones - Slave To The Rhythm
quote:Acda en de Munnik - Dan leef ik toch nog een keer
Clouseau - Passie
Cliff Richard - Summer Holiday
The Cure - Friday I'm in love
De Dijk - Dansen op de Vulkaan
Dire Straits - Sultan of Swing
Fleetwood Mac - The Chain
Ilse de Lange - I still cry
Joni Mitchell - Big Yellow Taxi
Keane - Somewhere only we know
Laura Jansen - Queen of Elba
Norah Jones - Sunrise
Radiohead - Street Spirit
Stevie Ann - Poetry Man
Sara Bareilles - King of Anything
Dolly Parton - Here you come again
Lisa Loeb - Stay
Matchbox Twenty - Unwell
The Band Perry - All your life
Kacey Musgraves - Follow your arrow
Zie mijn post daar.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
MUZ / Top 2000 stemlijstjes - Wat vindt FOK!?
Correct, even buiten de top 100, meen ik.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Uh vorig jaar stond Skyfall zowel in de Top2000 als in de Top40 als ik het me goed herinner.
Staat hij nu ook.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
MUZ / Top 2000 stemlijstjes - Wat vindt FOK!?
quote:THE CURE - BOYS DON'T CRY
THE TURTLES - HAPPY TOGETHER
IGGY POP - LUST FOR LIFE
THE CHURCH - UNDER THE MILKY WAY
KRAFTWERK - MODEL
STEVIE WONDER - SUPERSTITION
KYLIE MINOGUE & NICK CAVE - WHERE THE WILD ROSES GROW
THE BEACH BOYS - GOD ONLY KNOWS
ARTHUR BROWN - FIRE
THE PRETENDERS - BRASS IN POCKET
PATSY CLINE - CRAZY
DANDY WARHOLS - BOHEMIAN LIKE YOU
DEEE-LITE - GROOVE IS IN THE HEART
LOU REED - SATELLITE OF LOVE
CHIC - GOOD TIMES
DIONNE WARWICK - WALK ON BY
THIN LIZZY - THE BOYS ARE BACK IN TOWN
CARPENTERS - SUPERSTAR
AL GREEN - TIRED OF BEING ALONE
MARVIN GAYE & TAMMI TERRELL - AIN'T NO MOUNTAIN HIGH ENOUGH
quote:Peter Fox - Haus am See
Reamonn - Supergirl
Crash Test Dummies - Mmm Mmm Mmm Mmm
Train - Drops of Jupiter
Henk Westbroek - Zelfs je naam is mooi
Liquido - Narcotic
Fools Garden - Lemon Tree
The Amazing Stroopwafels - Oude Maasweg
Acda & De Munnik - Het regent zonnestralen
Soul Asylum - Runaway Train
A-ha - Take on me
Simon & Garfunkel - Bridge over Troubled Waters
Goo Goo Dolls - Iris
Jack Johnson - Sitting, Waiting, Wishing
Keane - Everybody's Changing
Depeche Mode - Precious
Keane - Somewhere only we know
Vast - One More Day
George Ezra - Blind man in Amsterdam
Blur - Song 2
Blurquote:
Zelf getypt, of staat 'ie echt zo in de lijst?quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:49 schreef HPLC het volgende:
Bee Gees - I've Got A Message To You
Dat moet hem zijn zo
quote:
Jaquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Blur
Bridge over troubled water
Boksquote:
Zelf getyptquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zelf getypt, of staat 'ie echt zo in de lijst?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Toch nog 1 nummer van mij die nu kans kan maken![]()
WHOEHOE!quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Toch nog 1 nummer van mij die nu kans kan maken![]()
quote:
Ik kan me niet anders voorstellen dan dat deze in het begin van de Top 2000 gewoon in de lijst stond...quote:
ik kreeg hem toch echt niet gevonden in de lijstquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kan me niet anders voorstellen dan dat deze in het begin van de Top 200
Naja, hier staat iig haar naam verkeerd geschrevenquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:00 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik kreeg hem toch echt niet gevonden in de lijst![]()
of ik deed iets fout (kan natuurlijk ook nog he)
Wonderbaarlijk..quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:05 schreef Kingstown het volgende:
Lijst hier ook dan maar posten. Geen vrije keuzes gedaan en welke gek heeft Tenpole Tudor er opeens uitgehaald als keuze mogelijkheid?![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:07 schreef fratsman het volgende:
Drs. P - Knolraap en lof, schorseneren en prei (dit was een weddenschap)
quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:07 schreef fratsman het volgende:
Drs. P - Knolraap en lof, schorseneren en prei
Kut. Jefferson Airplane inderdaad.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:11 schreef satecl het volgende:
Ik zie nu al 3x White Rabbit langs komen
Het is 1 grote rock 'n' roll swindle...quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw 8-ste zintuig kan hier toevallig niet meer over vertellen?
ja ik ben er ook wat vergeten kwam ik weer achter.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:12 schreef fratsman het volgende:
[..]
Kut. Jefferson Airplane inderdaad.
Ronnie Biggs mocht ik ook al niet op stemmen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het is 1 grote rock 'n' roll swindle...
Black Uhuru - The Great Train Robbery zelf dan maar toevoegen...quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ronnie Biggs mocht ik ook al niet op stemmen.
Die gaan voor de knolraap en lof, schorseneren en preiquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:11 schreef satecl het volgende:
Ik zie nu al 3x White Rabbit langs komen
ik heb er ook niet op gestemd, maar het is en blijft een verekte mooi nummerquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:20 schreef FritsFlits het volgende:
Zo Bohemian Rhapsody is gezakt zeg. Nu al op radio2
Hmm? Waar zie je dat?quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:20 schreef FritsFlits het volgende:
Zo Bohemian Rhapsody is gezakt zeg. Nu al op radio2
Ik heb Hotel California eigenlijk te veel gehoord inmiddels. Vind het ook geen mooie afsluiter voor een lijst als de Top2000quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:22 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik heb er ook niet op gestemd, maar het is en blijft een verekte mooi nummer![]()
tis alleen helemaal kapot gedraaid
Ohquote:
Beatles - A Day In The Life is gewoon de beste afsluitenquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb Hotel California eigenlijk te veel gehoord inmiddels. Vind het ook geen mooie afsluiter voor een lijst als de Top2000
Gewoon allemaal op Blur - Song 2 stemmenquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb Hotel California eigenlijk te veel gehoord inmiddels. Vind het ook geen mooie afsluiter voor een lijst als de Top2000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |