Ntm damn. Elke keer als ik jouw nick voorbij zie komen moet ik denken aan die foto's en hoe hard ik jou stieken zou naaien.quote:Op maandag 10 november 2014 22:50 schreef ntm het volgende:
MovemberBlij als m'n vriend eindelijk die snor wegscheert. inb4 wanneer haal jij je snor weg (
)
ironischquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ntm damn. Elke keer als ik jouw nick voorbij zie komen moet ik denken aan die foto's en hoe hard ik jou stieken zou naaien.
daarom ben ik eind september al met movember begonnenquote:Op dinsdag 11 november 2014 07:57 schreef Salatrel het volgende:
movember.
stiekem ben ik gewoon te lui om te scheren maar movember is ook wel een goed excuus ja
Fylax gespot.quote:Op dinsdag 11 november 2014 07:57 schreef Salatrel het volgende:
movember.
stiekem ben ik gewoon te lui om te scheren maar movember is ook wel een goed excuus ja
Hahaha hakte het er gisteren flink in? zag dat je al weer mij random quote en allemaal basisschool grapjes maaktquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ntm damn. Elke keer als ik jouw nick voorbij zie komen moet ik denken aan die foto's en hoe hard ik jou stieken zou naaien.
Waarom haal je dat weg?quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
die armen van mapima, grotere omtrek dan mijn taille
Haha nouja er mogen wel wat dames bij idd... we hebben alleen chlo en chai en dat zijn net jongensquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
stiekemerd, constant hier quoten om het sausage level te nivelleren.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha nouja er mogen wel wat dames bij idd... we hebben alleen chlo en chai en dat zijn net jongens
Je vergeet Veer en Robiquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha nouja er mogen wel wat dames bij idd... we hebben alleen chlo en chai en dat zijn net jongens
Die zijn hier nog nauwelijks.quote:
Dont know, dont carequote:
echt welquote:
Oh oke.quote:
Bij jou?quote:Op dinsdag 11 november 2014 08:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha hakte het er gisteren flink in? zag dat je al weer mij random quote en allemaal basisschool grapjes maakt![]()
[..]
Waarom haal je dat weg?
[..]![]()
Wow rustig. Neem gewoon een kop thee en laat alles bezinken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Bij jou?![]()
ur serious wot m8?
Ik kan trouwens nu je het zegt hetzelfde aan jou vragen, reageren met![]()
omdat iemand mij emo.giffed is best opzichtig, niet dat je dat ook nog elke dag 3x doet. De pijn zit diep.
Fijne dag verder Nootjez.
bezinksel in een theekopje is best viesquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow rustig. Neem gewoon een kop thee en laat alles bezinken.
ja ik denk ik deel t je even meequote:
ja dat welquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bezinksel in een theekopje is best vies
Kquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow rustig. Neem gewoon een kop thee en laat alles bezinken.
Wat moet ik toch zonder jouw meedenken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja ik denk ik deel t je even mee
Niks postenquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat moet ik toch zonder jouw meedenken.
jochie toch....quote:
Hey :squote:Op dinsdag 11 november 2014 09:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey bbyquote:
nee, want een man stelt zo'n vragen nietquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey bby
Vind jij me ook net een man?
soms welquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey bby
Vind jij me ook net een man?
Ik jou soms ookquote:
Je bent wel een QT verder.quote:
typische vrouwenreactie weerquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk jongens Gianni weet wat soms betekent
quote:
Beter ga jij gewoon pleitequote:Op dinsdag 11 november 2014 10:03 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
beter houdt ie gewoon helemaal zijn mond
waarom zo hatelijk?quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:03 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
beter houdt ie gewoon helemaal zijn mond
Ahw zo liefquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Mortie zit voor de deur te mauwen omdat ze weet dat ik al wakker ben en ze heeft van die schattige, gekke mauwtjes
quote:
wejooooowquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jochie toch....heb je nog mentale au?
Dat dacht ik ook toen ik jouw foto zag.quote:
ze beweert zelf dat ze een vrouw is..quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:04 schreef Chloroform het volgende:
Die madeliefff, was dat nou ook een dude of niet?
Ze wil gewoon vreten, is geen liefde.quote:
niemand dwingt jou om hier te postenquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:04 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
hatelijk?
altijd dat oeverloos gekweel, man
van waar deze haat?quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik jouw foto zag.
Ik dacht dat zij was 'ontmaskerd' ofzo, maar geen harde bewijzen dus?quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze beweert zelf dat ze een vrouw is..
maar ja, dat komt op fok voor... AB
dit al hatelijk noemen, fucking pussiesquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niemand dwingt jou om hier te posten
Woah, nee, was juist liefde.quote:
niks van meegekregenquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij was 'ontmaskerd' ofzo, maar geen harde bewijzen dus?
ah thenks bby, ik schrok al.quote:
Hoe stom dit ook allemaal is, eerst moest ik wel beetje lachen, maar daarna dacht ik: ja, als die 5 euro nou het laatste was wat hij voor de rest van de week had ofzo, dat vind ik wel echt sneu.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:10 schreef gianni61 het volgende:
Chai, dit pareltje al gelezen? WGR / Ben korte tijd gegijzeld geweest, en beroofd van 5 euro
Nergens voor nodig. :$quote:
als dat zo was had hij niet al 20 euro moeten bieden voor een fucking kam. dan had hij gewoon nog 25 euro voor die weekquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe stom dit ook allemaal is, eerst moest ik wel beetje lachen, maar daarna dacht ik: ja, als die 5 euro nou het laatste was wat hij voor de rest van de week had ofzo, dat vind ik wel echt sneu.
Verder is het natuurlijk wel een grote grap allemaal.
Oh, absoluut, is ook zo. Maar ik vind dat gewoon zielig, dat je daar niet logisch over na kunt denken en logische beslissingen maakt dan.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als dat zo was had hij niet al 20 euro moeten bieden voor een fucking kam. dan had hij gewoon nog 25 euro voor die week
ik denk dat hij sowieso niet heel sterk is in logisch denkenquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, absoluut, is ook zo. Maar ik vind dat gewoon zielig, dat je daar niet logisch over na kunt denken en logische beslissingen maakt dan.
Dat weet ik wel zeker ja.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat hij sowieso niet heel sterk is in logisch denken
Dat vind ik fijn. :$quote:
Lol zou me niets verbazenquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:04 schreef Chloroform het volgende:
Dat was mijn tweede reactie toen ik jouw foto zag. #moduspickuplinesquote:
Mij ook niet nee, daarom ben ik benieuwd. :$quote:
quote:
Zou Chai moeten weten. Chai weet allesquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mij ook niet nee, daarom ben ik benieuwd. :$
Waar is die snolquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou Chai moeten weten. Chai weet alles
quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat was mijn tweede reactie toen ik jouw foto zag. #moduspickuplines
chai heeft haar ooit gemeet toch?quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou Chai moeten weten. Chai weet alles
bingo!quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
chai heeft haar ooit gemeet toch?
Hey hotnspicyquote:
Mortie mist gridquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Mortie zit voor de deur te mauwen omdat ze weet dat ik al wakker ben en ze heeft van die schattige, gekke mauwtjes
griddie heeft denk ik zijn zakdoek aan de stok gepakt en is de grote boze wereld ingetrokken opzoek naar hennep.quote:
valt me tegen van jequote:Op dinsdag 11 november 2014 10:44 schreef Dqod het volgende:
Madelieff is gewoon een vrouw hoor, tenzij ze een verrassing in haar broekje heeft. Daar heb ik namelijk niet gekeken
okquote:
quote:
Doe niet zo tegen mequote:
Denk dat ze het wel best vindt zo. Alle aandacht en snoepjes voor haar alleen. ;squote:
Daar kijk jij normaal gesproken ook altijd, wat is dit.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:44 schreef Dqod het volgende:
Madelieff is gewoon een vrouw hoor, tenzij ze een verrassing in haar broekje heeft. Daar heb ik namelijk niet gekeken
Was verlegen en dronken :$quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe niet zo tegen me![]()
[..]
Denk dat ze het wel best vindt zo. Alle aandacht en snoepjes voor haar alleen. ;s
[..]
Daar kijk jij normaal gesproken ook altijd, wat is dit.
Ehh okquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Denk dat ze het wel best vindt zo. Alle aandacht en snoepjes voor haar alleen. ;s
[..]
Dronken ben je altijd, geen excuus.quote:
Heet ze echt zo?quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
[..]
Drank was niet sterk genoeg denk ikquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
normaal helpt het drinken wel tegen het verlegen zijn
Ja maarquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dronken ben je altijd, geen excuus.
Nee, niet echt.quote:
1e keer dat een vrouw haar poes naar je vernoemd?quote:
niet dusquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
1e keer dat een vrouw haar poes naar je vernoemd?
I never meant to hurt youquote:
she only love me when i walk awayquote:
doeiquote:
Hoog libello die jongen iddquote:
Godnondeju manquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:10 schreef gianni61 het volgende:
Chai, dit pareltje al gelezen? WGR / Ben korte tijd gegijzeld geweest, en beroofd van 5 euro
Jij was die dude he?quote:
Lipton yellow tea?quote:
tuurlijk ben ik wel een vrouwquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:04 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb je al ge-e-knighted :$quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
tuurlijk ben ik wel een vrouwik denk dat je in de war bent met iemand anders. ik ben zelf op meets geweest..vraag maar aan chai, piye, haan33, mortaxx, supergirl, dqod, cristinayang, mahl, hugh myron etc...
maar hoezo denk je ineens aan mij
quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb je al ge-e-knighted :$
Zo ben ik :$
Ik ookquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb je al ge-e-knighted :$
Zo ben ik :$
Ga mezelf belonen met voedselquote:
Jij moet gewoon je muil houden met je vieze stinkademquote:
Eerder zei je nog dat je van Leerdammer kaas hieldquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je muil houden met je vieze stinkadem
quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent zo gay dat er gefluit uit je reet komt als je langsloopt.
zou wel willen, maar cy is van de aardbodem verdwenenquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
tuurlijk ben ik wel een vrouwik denk dat je in de war bent met iemand anders. ik ben zelf op meets geweest..vraag maar aan chai, piye, haan33, mortaxx, supergirl, dqod, cristinayang, mahl, hugh myron etc...
maar hoezo denk je ineens aan mij
Ik zou dan niet fluiten opperen maar meer als een windvlaag... groter gat toch? nauw gatje is fluitenquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent zo gay dat er gefluit uit je reet komt als je langsloopt.
Vorige week ja. Nu hou ik van camembertquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerder zei je nog dat je van Leerdammer kaas hield
Jammer dat je geen hetero bentquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vorige week ja. Nu hou ik van camembert
Jammer dat jij geen sappige natte gleuf hebt en jetsers :$quote:
Zo'n krater waarvan mensen achter je in de rij last krijgen van druk op hun oren?quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou dan niet fluiten opperen maar meer als een windvlaag... groter gat toch? nauw gatje is fluiten
quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jammer dat jij geen sappige natte gleuf hebt en jetsers :$
Met je gore voorvocht
quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zo'n krater waarvan mensen achter je in de rij last krijgen van druk op hun oren?
Dat vind ik dan wel weer mooi. Beetje zoals ochtenddauw. Romantisch welquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
mijn eikel heeft nu druppel voorvocht er op die schittert in mijn beeldschermlicht
!
Ja ochtenddauw op een grassprietjequote:Op dinsdag 11 november 2014 11:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer mooi. Beetje zoals ochtenddauw. Romantisch wel
Haha, micropenis ;squote:
Huuuuuuuuuuquote:
Ff soppen dan maarquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuulijkt wel op grote clit
quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:10 schreef gianni61 het volgende:
Lol iemand die jou aftrekt jou laten betalenquote:Maar ik vrees dat hij toch op een of ander manier geld wilt hebben van mij want hij beweerde dat hij nog geld te goed heeft van mij omdat ik hem thuis heb afgetrokken.
ik zou hem ook grof laten betalen als hij aan mijn pener zou willen zittenquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Lol iemand die jou aftrekt jou laten betalen
Huh? dit van jou...? mooie juffrouw.quote:
Dat is geen kort haar.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mooi, ook weer eens iets anders dan t standaard lange haar
je verwacht het niet van hem he?quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh? dit van jou...? mooie juffrouw.
dat zeg ik ook niet, maar het is geen stijl lang haar wat ik vaak zie. het oogt hier alsof t op haar schouders komt ( maar ik kan niet zien of er achter nog een lange bos verstopt zit natuurlijkquote:
Kk lang haar heeft zijquote:
altijd naar als er nog ergens een enorme bos verstopt zitquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat zeg ik ook niet, maar het is geen stijl lang haar wat ik vaak zie. het oogt hier alsof t op haar schouders komt ( maar ik kan niet zien of er achter nog een lange bos verstopt zit natuurlijk)
shitquote:
behalve als het een bos rozen is natuurlijkquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
altijd naar als er nog ergens een enorme bos verstopt zit
Ook niet fijn wanneer je er op stapt met je blote voetenquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
behalve als het een bos rozen is natuurlijk
ligt er aan waar je ze verstopt. met die doornenquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
behalve als het een bos rozen is natuurlijk
16?quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Katja Shchekina volgens reversed image search.
Nee, idd. Shocking dit. Autism kickin inquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je verwacht het niet van hem he?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zei toch.
Je had haar moeten neuken toen ze kwam ontbijten.
Maar je durfde niet.
jij denk is fissaquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nu is het wachten tot krio z'n eerste lekkere chick post.
Zit echt vaak hard op te lachen als ik weer van dit soort dingen van dima ziequote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit echt vaak hard op te lachen als ik weer van dit soort dingen van dima zie
Het is ook gewoon zo.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit echt vaak hard op te lachen als ik weer van dit soort dingen van dima zie
Wickedmenscience.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het is ook gewoon zo.
Die chick komt maandag vroeg in de ochtend met ontbijt naar zijn place.
Ze zoenen/knuffelen alles, die chick wil gewoon gepaald worden maar hij is meer van de kusjekroel.
Ook kopieerde hij haar met het zeggen van sweetie enzo, hoe beta wil je zijn??
Chicks moeten je zien als een man die neuken kan, blijkbaar heeft hij die indruk niet gewekt.
En dan raar vinden dat hij daarna wordt genegeerd lol.
Godver, ik dacht dat ik wel iig meer social awareness dan hem had.quote:
Dude die hele gast zijn facade is sowieso een lachertje man, maar vind mooi dat jij dat dan weerlegd terwijl je zelf ook niet bijster ervaren over komtquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het is ook gewoon zo.
Ze zoenen/knuffelen alles, die chick wil gewoon gepaald worden maar hij is meer van de kusjekroel.
Chicks moeten je zien als een man die neuken kan, blijkbaar heeft hij die indruk niet gewekt.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het is ook gewoon zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik van jou.quote:
Vast wel, maar je speelt nog steeds niks klaar terwijl je hier mooie theorieën post.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Godver, ik dacht dat ik wel iig meer social awareness dan hem had.
Dat ik geen autoriteit op dit gebied ben hoeft het nog niet te betekenen dat mijn theorieën niet (deels) kloppen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Vast wel, maar je speelt nog steeds niks klaar terwijl je hier mooie theorieën post.
Ga dan eens praktijk doenquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat ik geen autoriteit op dit gebied ben hoeft het nog niet te betekenen dat mijn theorieën niet (deels) kloppen.
Dit hoor dima, trek je maar niks aan van chai.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat ik geen autoriteit op dit gebied ben hoeft het nog niet te betekenen dat mijn theorieën niet (deels) kloppen.
Vind er nog altijd geen bal aan eigenlijk. Kan ook geen halve pagina lezen in een topic dat "Dating(site)-ervaringen #499" heet.quote:
Een dateverslag is vaak wel lachen #riptindertopicquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind er nog altijd geen bal aan eigenlijk. Kan ook geen halve pagina lezen in een topic dat "Dating(site)-ervaringen #499" heet.
Vroeg in de maandagochtendquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het is ook gewoon zo.
Je had braddie en zijn sushi date eens moeten lezen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind er nog altijd geen bal aan eigenlijk. Kan ook geen halve pagina lezen in een topic dat "Dating(site)-ervaringen #499" heet.
Echt, who gives a fuck, ik lees nog liever de achterkant van een pak hagelslag (srs).quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een dateverslag is vaak wel lachen #riptindertopic
Vond jouw dateverslag met beenloze chick erg leukquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt, who gives a fuck, ik lees nog liever de achterkant van een pak hagelslag (srs).
Vermakelijk (srs). Je zit hier ook constant troep van ons te lezen.. ik zie het verschil niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt, who gives a fuck, ik lees nog liever de achterkant van een pak hagelslag (srs).
Daar staan altijd mopjes en leuke raadseltjes opquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Raadseltjes die jij waarschijnlijk nooit weet op te lossen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Daar staan altijd mopjes en leuke raadseltjes op
Ik spreek ook niet tegen dat ze niet kloppen, maar nu is het gewoon de beste stuurlui staan aan wal natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:56 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Dus, vanmiddag voor het eerst gedate met een meid die ik al een flinke poos spreek via Whatsapp en Facebook, we zouden Sushi gaan eten en dat was éigenlijk niet helemaal de bedoeling want dat is verdomde prijzig maar ik had een extraatje dus waarom ook niet.
Wij kwamen daar aan en het was gezellig, hadden de sushi besteld maar ik kwam er dus achter van "Ohja, het is een japans vis restaurant, ik krijg stokjes" Mijn fijne motoriek is echt heel erg beroerd dus ik kreeg die stokjes niet op de normale manier vast tussen mijn vingers, met andere woorden ik heb wel met de stokjes gegeten maar niet op de "traditionele" manier.
Ze keek me op een gegeven moment aan met zo`n blik van "Dit is best ongemakkelijk" En toen was het
[..]
Serieus, ik kon oprecht wel door de grond zakken en wilde ook eigenlijk weglopen en haar alles laten betalen, maar dat kon ik ook weer niet over mijn hart verkrijgen.
Nou goed, wij na amper 30 minuten weer weg want er hing al een erg gespannen sfeertje en ik voelde me echt vrij ongemakkelijk... Dus ok, wij op naar haar huis (althans, dat was een mogelijkheid geweest want ze woonde op amper 500 meter van dat Sushi tentje af)
Lopen we bij haar de straat in zegt ze
[..]
Vervolgens kreeg ik een knuffel en was het einde date.
Dus ik spreek haar vervolgens aan op Whatsapp een paar uur later (ik was uiteindelijk ook thuis om 9 uur) en zei dat ik het wel gezellig vond, alleen dat ik me kapot schaamde toen ze dat bestek vroeg. En nu word ik al vanaf 9 uur genegeerd![]()
Dat was dus meteen het einde van het contact volgens mij___! Ik tref het ook wel altijd met de vrouwen hoor
De een wil een relatie met me maar gooit me toch zonder pardon uit het niets in de friendzone, de ander vond me toen leuk maar durfde het niet aan omdat haar ouders mij niet mochten. En deze gaat mij publiekelijk voorschut zitten te zetten (
) en negeert mij al de hele avond, way to go
____!
Linkquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je had braddie en zijn sushi date eens moeten lezen.
En dan helemaal verontwaardigd zijn dat ze helemaal niks van hem moest hebben.
Hoe baren mensen figuren als Braddie en Hakuna man, dan moet als ouder toch je zaad mengen met pannenkoekenbeslag en in je vagina een oxiderende batterij inbrengen voor er zulke wezens uitkomenquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je had braddie en zijn sushi date eens moeten lezen.
En dan helemaal verontwaardigd zijn dat ze helemaal niks van hem moest hebben.
heeft venz daar nog steeds van die leuke verhaaltjes op staan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe baren mensen figuren als Braddie en Hakuna man, dan moet als ouder toch je zaad mengen met pannenkoekenbeslag en in je vagina een oxiderende batterij inbrengen voor er zulke wezens uitkomen.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nu is het wachten tot krio z'n eerste lekkere chick post.
Breng me niet op ideeën.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe baren mensen figuren als Braddie en Hakuna man, dan moet als ouder toch je zaad mengen met pannenkoekenbeslag en in je vagina een oxiderende batterij inbrengen voor er zulke wezens uitkomen.
Versterquote:
Had er een leuke Lauren-combo in die trant van kunnen maken, maar dacht nah laat ik er ook een lekkere chick bij posten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Scheelt dat er geen stephen_a_smith1+2.jpg bij is.
Of ze zijn gewoon heel labiel en denken dat een lelijkerd lief is en ze minder gauw klappen geeft zoals ze van al hun exen kregen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:02 schreef Mortaxx het volgende:
Gvd braddiedateik vraag me af hoe lelijk die vrouwen zijn
Een beetje zoals die laatste Tinderdate van jou minus het schattige koppie en de scheve neus.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:02 schreef Mortaxx het volgende:
Gvd braddiedateik vraag me af hoe lelijk die vrouwen zijn
Ah ook gevondenquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:05 schreef BlauweTijger het volgende:
Shit
![]()
http://www.mijnontmaagding.org/
Die man he
Niet eens een vriendenklik, arme Braddie.quote:"Het was erg stil, en ik voelde helemaal geen klik sorry
quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Een beetje zoals die laatste Tinderdate van jou minus het schattige koppie en de scheve neus.
De enige klik die Braddie heeft is het geluidje dat hij hoort als hij z'n katheter bevestigt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet eens een vriendenklik, arme Braddie.
Was maar een grapje :$quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je krijgt geen foto's van de nieuwste potentieeltjes
...quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De enige klik die Braddie heeft is het geluidje dat hij hoort als hij z'n katheter bevestigt.
Lurk je hier vaker of had je nog toevallig een tab openstaan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:09 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Kanker, die reacties van jullie echt waar
Ik zal het eens tegen jouw moeder zeggen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat zeg je maar tegen je moeder Braddie.
Ik lurk hier wel eensquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lurk je hier vaker of had je nog toevallig een tab openstaan?
Dat doe je maar 1 xquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:09 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ik zal het eens tegen jouw moeder zeggen.
Hmm Apeldoorn, dat is lekker dichtbijquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:05 schreef BlauweTijger het volgende:
Shit
![]()
http://www.mijnontmaagding.org/
Die man he
quote alertquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lurk je hier vaker of had je nog toevallig een tab openstaan?
Wordt erop gedraaidquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat?
Ga je nu vertellen dat je 'van een vriend' weet dat het bevestigen helemaal geen klik maakt? [ afbeelding ]
ga eens langsquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Hmm Apeldoorn, dat is lekker dichtbij
Hoe ga je om met mijn anale chakra?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:17 schreef krioro het volgende:
Natuurlijk wil je eerst weten wie ik ben
Laat ik beginnen om te vertellen wie ik ben. Ik ben een macho, een chippendale, een gigolo die je herhaaldelijk kunt bestellen en ook een gespierde porno ster met een grote dikke penis. Ik heb ook een baard en snor en geen tattoo’s of piercings (geen enkel bezwaar tegen overigens, maar ik kies er voor mijzelf niet voor).
Een meisje.quote:
Je kan er op rekenen dat in een sessie met mij je anale chakra HE-LE-MAAL KAPOT geneukt wordt.quote:
Het was misschien niet zo'n goede date maar wel een goed verhaal.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:09 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Kanker, die reacties van jullie echt waar
Sushi is hartstikke lekker man!quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het was misschien niet zo'n goede date maar wel een goed verhaal.
Waarom ga je dan ook trouwens sushi eten? Om later in elkaars bek te kunnen kotsen?
vraag gewoon direct om bestekquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:23 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Sushi is hartstikke lekker man!
Je ervaart alleen de echte smaak als je het op de goede manier met stokjes eet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:23 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Sushi is hartstikke lekker man!
Ik ben jou geen verklaring schuldig.quote:
Nou nou nouquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben jou geen verklaring schuldig.
ziet ook niet uit als je er met een vork in ligt te porrenquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Je ervaart alleen de echte smaak als je het op de goede manier met stokjes eet.
Man man manquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Je kan er op rekenen dat in een sessie met mij je anale chakra HE-LE-MAAL KAPOT geneukt wordt.
Nee, dat dacht ik dus ook.. Daarom bleef ik het gewoon stug proberen met die stokjesquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ziet ook niet uit als je er met een vork in ligt te porren
you big babyquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:29 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik dus ook.. Daarom bleef ik het gewoon stug proberen met die stokjes___! Totdat die meid vroeg om bestek, dat was echt het meest ongemakkelijke moment wat ik ooit heb meegemaakt
Hoe zag ze er uit? Cijfer? Foto?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:29 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik dus ook.. Daarom bleef ik het gewoon stug proberen met die stokjes___! Totdat die meid vroeg om bestek, dat was echt het meest ongemakkelijke moment wat ik ooit heb meegemaakt
quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:29 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Maar wel kaolodikquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb ook indogenen
en ik ben niet klein wat is er mis gegaan bij jou
Mensen hebben mij het al zo vaak geprobeerd te leren, serieus.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]gvd
vraag direct bestek of laat die chick het je leren
Oké.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]gvd
vraag dan direct bestek! Was er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:33 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Mensen hebben mij het al zo vaak geprobeerd te leren, serieus.
Maar als je fijne motoriek echt heel erg fucked up is heeft dat gewoon echt geen zin.
Ik begon bij haar niet over die motoriek.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vraag dan direct bestek! Was er niets aan de hand.
Als een kleuter met die stokjes kloten en dam over je beperkte motoriek beginnen. En het dan raar vinden dat ze je niet wil
Als je gewoon bestek vraagt alsof het de gewoonste zaak van de wereld is kijkt niemand er van opquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:37 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ik begon bij haar niet over die motoriek.
Naja, ik had gewoon geen bestek gevraagd omdat dat zo raar is in een sushi restaurant, althans.. Dat leek mij raar laat ik het zo zeggen.
Dit.quote:
Ga er anders nog even serieus op in terwijl het al 8 ziljoen jaar geleden is en alles er al 15 triljard keer over gezegd is.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vraag dan direct bestek! Was er niets aan de hand.
Als een kleuter met die stokjes kloten en dam over je beperkte motoriek beginnen. En het dan raar vinden dat ze je niet wil
Hopelijk heb je wel gewoon de rekening gedeeld?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:37 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ik begon bij haar niet over die motoriek.
Naja, ik had gewoon geen bestek gevraagd omdat dat zo raar is in een sushi restaurant, althans.. Dat leek mij raar laat ik het zo zeggen.
Maar achteraf gezien was het wel beter geweest
Al had het waarschijnlijk niks uitgemaakt want er was geen klik.
quote:
Die posts van jou voegen veel toequote:Op dinsdag 11 november 2014 14:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Ga er anders nog even serieus op in terwijl het al 8 ziljoen jaar geleden is en alles er al 15 triljard keer over gezegd is.
Echt he.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die posts van jou voegen veel toe
""
"oke"
"veer?"
quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
""
"oke"
"veer?"
quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
""
"oke"
"veer?"
Inderdaad, als iemand het gewoon goed in je handen legt lukt het sws wel. Oke niet heel soepel, maar je hebt er niet een bijzonder goede motoriek voor nodig.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]gvd
Ik hou van je chaiquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, als iemand het gewoon goed in je handen legt lukt het sws wel. Oke niet heel soepel, maar je hebt er niet een bijzonder goede motoriek voor nodig.
wil je beweren dat jij geen etnische minderheid bent?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:47 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
laat deze allochtoonse invloeden maar achterwege
jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil je beweren dat jij geen etnische minderheid bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |