Als je gewoon bestek vraagt alsof het de gewoonste zaak van de wereld is kijkt niemand er van opquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:37 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ik begon bij haar niet over die motoriek.
Naja, ik had gewoon geen bestek gevraagd omdat dat zo raar is in een sushi restaurant, althans.. Dat leek mij raar laat ik het zo zeggen.
Dit.quote:
Ga er anders nog even serieus op in terwijl het al 8 ziljoen jaar geleden is en alles er al 15 triljard keer over gezegd is.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vraag dan direct bestek! Was er niets aan de hand.
Als een kleuter met die stokjes kloten en dam over je beperkte motoriek beginnen. En het dan raar vinden dat ze je niet wil
Hopelijk heb je wel gewoon de rekening gedeeld?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:37 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ik begon bij haar niet over die motoriek.
Naja, ik had gewoon geen bestek gevraagd omdat dat zo raar is in een sushi restaurant, althans.. Dat leek mij raar laat ik het zo zeggen.
Maar achteraf gezien was het wel beter geweest
Al had het waarschijnlijk niks uitgemaakt want er was geen klik.
quote:
Die posts van jou voegen veel toequote:Op dinsdag 11 november 2014 14:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Ga er anders nog even serieus op in terwijl het al 8 ziljoen jaar geleden is en alles er al 15 triljard keer over gezegd is.
Echt he.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die posts van jou voegen veel toe
""
"oke"
"veer?"
quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
""
"oke"
"veer?"
quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
""
"oke"
"veer?"
Inderdaad, als iemand het gewoon goed in je handen legt lukt het sws wel. Oke niet heel soepel, maar je hebt er niet een bijzonder goede motoriek voor nodig.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]gvd
vraag direct bestek of laat die chick het je leren
Ik hou van je chaiquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, als iemand het gewoon goed in je handen legt lukt het sws wel. Oke niet heel soepel, maar je hebt er niet een bijzonder goede motoriek voor nodig.
wil je beweren dat jij geen etnische minderheid bent?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:47 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
laat deze allochtoonse invloeden maar achterwege
jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil je beweren dat jij geen etnische minderheid bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |