Je ervaart alleen de echte smaak als je het op de goede manier met stokjes eet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:23 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Sushi is hartstikke lekker man!
Ik ben jou geen verklaring schuldig.quote:
Nou nou nouquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben jou geen verklaring schuldig.
ziet ook niet uit als je er met een vork in ligt te porrenquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Je ervaart alleen de echte smaak als je het op de goede manier met stokjes eet.
Man man manquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Je kan er op rekenen dat in een sessie met mij je anale chakra HE-LE-MAAL KAPOT geneukt wordt.
Nee, dat dacht ik dus ook.. Daarom bleef ik het gewoon stug proberen met die stokjesquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ziet ook niet uit als je er met een vork in ligt te porren
you big babyquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:29 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik dus ook.. Daarom bleef ik het gewoon stug proberen met die stokjes___! Totdat die meid vroeg om bestek, dat was echt het meest ongemakkelijke moment wat ik ooit heb meegemaakt
Hoe zag ze er uit? Cijfer? Foto?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:29 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik dus ook.. Daarom bleef ik het gewoon stug proberen met die stokjes___! Totdat die meid vroeg om bestek, dat was echt het meest ongemakkelijke moment wat ik ooit heb meegemaakt
quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:29 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Maar wel kaolodikquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb ook indogenen
en ik ben niet klein wat is er mis gegaan bij jou
Mensen hebben mij het al zo vaak geprobeerd te leren, serieus.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]gvd
vraag direct bestek of laat die chick het je leren
Oké.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]gvd
vraag direct bestek of laat die chick het je leren
vraag dan direct bestek! Was er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:33 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Mensen hebben mij het al zo vaak geprobeerd te leren, serieus.
Maar als je fijne motoriek echt heel erg fucked up is heeft dat gewoon echt geen zin.
Ik begon bij haar niet over die motoriek.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vraag dan direct bestek! Was er niets aan de hand.
Als een kleuter met die stokjes kloten en dam over je beperkte motoriek beginnen. En het dan raar vinden dat ze je niet wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |