Huh? dit van jou...? mooie juffrouw.quote:
Dat is geen kort haar.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mooi, ook weer eens iets anders dan t standaard lange haar
je verwacht het niet van hem he?quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh? dit van jou...? mooie juffrouw.
dat zeg ik ook niet, maar het is geen stijl lang haar wat ik vaak zie. het oogt hier alsof t op haar schouders komt ( maar ik kan niet zien of er achter nog een lange bos verstopt zit natuurlijkquote:
Kk lang haar heeft zijquote:
altijd naar als er nog ergens een enorme bos verstopt zitquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat zeg ik ook niet, maar het is geen stijl lang haar wat ik vaak zie. het oogt hier alsof t op haar schouders komt ( maar ik kan niet zien of er achter nog een lange bos verstopt zit natuurlijk)
shitquote:
behalve als het een bos rozen is natuurlijkquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
altijd naar als er nog ergens een enorme bos verstopt zit
Ook niet fijn wanneer je er op stapt met je blote voetenquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
behalve als het een bos rozen is natuurlijk
ligt er aan waar je ze verstopt. met die doornenquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
behalve als het een bos rozen is natuurlijk
16?quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Katja Shchekina volgens reversed image search.
Nee, idd. Shocking dit. Autism kickin inquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je verwacht het niet van hem he?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zei toch.
Je had haar moeten neuken toen ze kwam ontbijten.
Maar je durfde niet.
jij denk is fissaquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nu is het wachten tot krio z'n eerste lekkere chick post.
Zit echt vaak hard op te lachen als ik weer van dit soort dingen van dima ziequote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit echt vaak hard op te lachen als ik weer van dit soort dingen van dima zie
Het is ook gewoon zo.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit echt vaak hard op te lachen als ik weer van dit soort dingen van dima zie
Wickedmenscience.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het is ook gewoon zo.
Die chick komt maandag vroeg in de ochtend met ontbijt naar zijn place.
Ze zoenen/knuffelen alles, die chick wil gewoon gepaald worden maar hij is meer van de kusjekroel.
Ook kopieerde hij haar met het zeggen van sweetie enzo, hoe beta wil je zijn??
Chicks moeten je zien als een man die neuken kan, blijkbaar heeft hij die indruk niet gewekt.
En dan raar vinden dat hij daarna wordt genegeerd lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |