Eerder zei je nog dat je van Leerdammer kaas hieldquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je muil houden met je vieze stinkadem
quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent zo gay dat er gefluit uit je reet komt als je langsloopt.
zou wel willen, maar cy is van de aardbodem verdwenenquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
tuurlijk ben ik wel een vrouwik denk dat je in de war bent met iemand anders. ik ben zelf op meets geweest..vraag maar aan chai, piye, haan33, mortaxx, supergirl, dqod, cristinayang, mahl, hugh myron etc...
maar hoezo denk je ineens aan mij
Ik zou dan niet fluiten opperen maar meer als een windvlaag... groter gat toch? nauw gatje is fluitenquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent zo gay dat er gefluit uit je reet komt als je langsloopt.
Vorige week ja. Nu hou ik van camembertquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerder zei je nog dat je van Leerdammer kaas hield
Jammer dat je geen hetero bentquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vorige week ja. Nu hou ik van camembert
Jammer dat jij geen sappige natte gleuf hebt en jetsers :$quote:
Zo'n krater waarvan mensen achter je in de rij last krijgen van druk op hun oren?quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou dan niet fluiten opperen maar meer als een windvlaag... groter gat toch? nauw gatje is fluiten
quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jammer dat jij geen sappige natte gleuf hebt en jetsers :$
Met je gore voorvocht
quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zo'n krater waarvan mensen achter je in de rij last krijgen van druk op hun oren?
Dat vind ik dan wel weer mooi. Beetje zoals ochtenddauw. Romantisch welquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
mijn eikel heeft nu druppel voorvocht er op die schittert in mijn beeldschermlicht
!
Ja ochtenddauw op een grassprietjequote:Op dinsdag 11 november 2014 11:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer mooi. Beetje zoals ochtenddauw. Romantisch wel
Haha, micropenis ;squote:
Huuuuuuuuuuquote:
Ff soppen dan maarquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuulijkt wel op grote clit
quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:10 schreef gianni61 het volgende:
Chai, dit pareltje al gelezen? WGR / Ben korte tijd gegijzeld geweest, en beroofd van 5 euro
Lol iemand die jou aftrekt jou laten betalenquote:Maar ik vrees dat hij toch op een of ander manier geld wilt hebben van mij want hij beweerde dat hij nog geld te goed heeft van mij omdat ik hem thuis heb afgetrokken.
ik zou hem ook grof laten betalen als hij aan mijn pener zou willen zittenquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Lol iemand die jou aftrekt jou laten betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |