Ntm damn. Elke keer als ik jouw nick voorbij zie komen moet ik denken aan die foto's en hoe hard ik jou stieken zou naaien.quote:Op maandag 10 november 2014 22:50 schreef ntm het volgende:
MovemberBlij als m'n vriend eindelijk die snor wegscheert. inb4 wanneer haal jij je snor weg (
)
ironischquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ntm damn. Elke keer als ik jouw nick voorbij zie komen moet ik denken aan die foto's en hoe hard ik jou stieken zou naaien.
daarom ben ik eind september al met movember begonnenquote:Op dinsdag 11 november 2014 07:57 schreef Salatrel het volgende:
movember.
stiekem ben ik gewoon te lui om te scheren maar movember is ook wel een goed excuus ja
Fylax gespot.quote:Op dinsdag 11 november 2014 07:57 schreef Salatrel het volgende:
movember.
stiekem ben ik gewoon te lui om te scheren maar movember is ook wel een goed excuus ja
Hahaha hakte het er gisteren flink in? zag dat je al weer mij random quote en allemaal basisschool grapjes maaktquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ntm damn. Elke keer als ik jouw nick voorbij zie komen moet ik denken aan die foto's en hoe hard ik jou stieken zou naaien.
Waarom haal je dat weg?quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
die armen van mapima, grotere omtrek dan mijn taille
Haha nouja er mogen wel wat dames bij idd... we hebben alleen chlo en chai en dat zijn net jongensquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
stiekemerd, constant hier quoten om het sausage level te nivelleren.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha nouja er mogen wel wat dames bij idd... we hebben alleen chlo en chai en dat zijn net jongens
Je vergeet Veer en Robiquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha nouja er mogen wel wat dames bij idd... we hebben alleen chlo en chai en dat zijn net jongens
Die zijn hier nog nauwelijks.quote:
Dont know, dont carequote:
echt welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |