kerst een feest durven noemenquote:
Hoe zou jij het noemen?quote:
Ik wil met de kerst weg, alleen heb ik geen idee welk land/ continent/ planeet.quote:
stedentripje ofzo?quote:Op maandag 10 november 2014 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil met de kerst weg, alleen heb ik geen idee welk land/ continent/ planeet.
http://srprs.me/quote:Op maandag 10 november 2014 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pics van je hoed.quote:Op maandag 10 november 2014 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Janee superduidelijk, ik weet nu van de hoed en de rand
Not sure if want.quote:
Hebben Neuf en Oreo ingepikt.quote:
en de rand opgegeten zeker?quote:Op maandag 10 november 2014 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben Neuf en Oreo ingepikt.
Texelquote:Op maandag 10 november 2014 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, immer honger die beesten.quote:
Je laten wegpesten door 2 kafferia'squote:Op maandag 10 november 2014 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben Neuf en Oreo ingepikt.
Op die eilanden waait het altijd zo hard.quote:Op maandag 10 november 2014 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eilanden zijn nog niet eens zo'n slecht idee.
Als het maar ver weg is van sociale verplichtingen.
Vond Jupiter tegenvallen, kon nergens fatsoenlijk staan en we belandden ook nog recht in een dikke stormquote:Op maandag 10 november 2014 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
de reistijd valt ook nogal tegenquote:Op maandag 10 november 2014 11:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vond Jupiter tegenvallen, kon nergens fatsoenlijk staan en we belandden ook nog recht in een dikke storm
gewoon een eiland met zonquote:Op maandag 10 november 2014 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heb je op elk eiland wel.quote:
kom naar Emmenquote:Op maandag 10 november 2014 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Brace yourself.. Christmas is coming.
Je inlaten met companyquote:
quote:
Neequote:Op maandag 10 november 2014 12:54 schreef LudoSanders het volgende:
Ey 2NutZ, weet je wat de overeenkomst is tussen tweelingen en massagraven? Hehe-he-hehe-he..
Lijken op elkaar!quote:
Dudequote:Op maandag 10 november 2014 12:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lijken op elkaar!![]()
_O-!!1LOLLEREINZ!!1ZWEI!!
!1SIEG!!!1!1!HEIL!1:D ;D:D
D
quote:Op maandag 10 november 2014 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je laten wegpesten door 2 kafferia's
Teringquote:Op maandag 10 november 2014 12:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lijken op elkaar!![]()
D
Incl. regen.quote:Op maandag 10 november 2014 11:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Op die eilanden waait het altijd zo hard.
Al dat sterrenstofquote:Op maandag 10 november 2014 11:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vond Jupiter tegenvallen, kon nergens fatsoenlijk staan en we belandden ook nog recht in een dikke storm
Ibiza?quote:
Nou weenie.quote:
Ik zit nooit met een muts op binnen.quote:
nieuw zeeland..quote:
Is heel hip.quote:Op maandag 10 november 2014 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit nooit met een muts op binnen.
Ik bespeur hier een: ik wil 4e zover mogelijk weg hebben -reactie.quote:
In Iglo-land?quote:
blijkt maar weer dat je een totaal verkeerd beeld van mij hebtquote:Op maandag 10 november 2014 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bespeur hier een: ik wil 4e zover mogelijk weg hebben -reactie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genomineerd voor: Kwaliteitsuser van het jaar 2013
Genomineerd voor: Beste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Slechtste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Kwaliteitsuser van het jaar 2014
Als jij er uitzag als Emma, was ik direct gestopt met Fok!quote:
Hoi!quote:Op maandag 10 november 2014 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh wauw, het is ineens 1 uur geweest.
PRETTIG WEEKEND.
Ik kom niet naar Zuid-Limburg.quote:Op maandag 10 november 2014 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
blijkt maar weer dat je een totaal verkeerd beeld van mij hebt
wat wat?quote:Op maandag 10 november 2014 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh wauw, het is ineens 1 uur geweest.
PRETTIG WEEKEND.
Ik zie er exact zo uit als Emma.quote:Op maandag 10 november 2014 13:09 schreef Bapple het volgende:
[..]
Als jij er uitzag als Emma, was ik direct gestopt met Fok!
Prettig pasen dan?quote:
komt omdat je ook een totaal ongegronde afkeer van zuid limburg hebtquote:Op maandag 10 november 2014 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom niet naar Zuid-Limburg.
Hm.. misschien met kerst.. :S
rot voor jequote:Op maandag 10 november 2014 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie er exact zo uit als Emma.
Waarom ben jij hier nog?![]()
Serieus?quote:Op maandag 10 november 2014 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie er exact zo uit als Emma.
Waarom ben jij hier nog?![]()
What is er mhis mhet jou.quote:
Ongegrond?quote:Op maandag 10 november 2014 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt omdat je ook een totaal ongegronde afkeer van zuid limburg hebt
Val jij eens van de trapquote:
Jupiter.quote:
wat is er mis met jouw h?quote:
jaquote:
Doe eens normaaal!quote:
Is het weer vies?quote:Op maandag 10 november 2014 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jupiter.
Best vies weer daar.
waarom nou weer?quote:
Je vraagt het onmogelijke.quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 13:12 schreef Bapple het volgende:
[..]
Is het weer vies?
Of is het weer vies?
Of is het weer weer vies?
quote:
Niets is onmogelijk.quote:Op maandag 10 november 2014 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je vraagt het onmogelijke.
Het weer is weer vies?quote:
Mede mogelijk gemaakt door jouw nog interessantere input.quote:Op maandag 10 november 2014 13:14 schreef LudoSanders het volgende:
Reuze interessante pagina dit. Ga zo door.
quote:Op maandag 10 november 2014 13:14 schreef LudoSanders het volgende:
zorg jij eens dat je fashionblog gevuld wordtquote:Op maandag 10 november 2014 13:14 schreef LudoSanders het volgende:
tja... http://forum.fok.nl/user/history/412314quote:Op maandag 10 november 2014 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
R&P / Te veel je best doen voor vriend = minder respect?
Huh?
Ja neequote:Op maandag 10 november 2014 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja... http://forum.fok.nl/user/history/412314![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 12:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lijken op elkaar!![]()
D
sowieso pantostiesquote:
Klopt, ik reageerde ook niet op jou, anders had ik je wel gequote, visueel uitgedaagdequote:Op maandag 10 november 2014 13:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kon me niet herinneren dat ik iets vroeg aan jou ;s
Pantosti's = geplette tosti'squote:
hoe beleg jij je tostie het liefst?quote:Op maandag 10 november 2014 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pantosti's = geplette tosti's
Is mij om het even, de smaak is hetzelfde.
Ik met sla en rode bieten.quote:Op maandag 10 november 2014 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe beleg jij je tostie het liefst?
Kaas, bacon/ham, met zwarte peper, chilivlokken en rozemarijnquote:Op maandag 10 november 2014 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe beleg jij je tostie het liefst?
quote:
Met salami is ook wel ok.quote:Op maandag 10 november 2014 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kaas, bacon/ham, met zwarte peper, chilivlokken en rozemarijn![]()
Jij?
ham/kaas. of (als ik het in huis heb) de kaas vervangen door brie of geitenkaas.quote:Op maandag 10 november 2014 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kaas, bacon/ham, met zwarte peper, chilivlokken en rozemarijn![]()
Jij?
Ja ik twijfelde om die te noemen.quote:
nee, waarom?quote:Op maandag 10 november 2014 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is het schoolvakantie trouwens?
Euhllquote:Op maandag 10 november 2014 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ham/kaas. of (als ik het in huis heb) de kaas vervangen door brie of geitenkaas.
soms ook nog wat kaas aan de buitenkant.
uiteraard geserveerd met hela curry
Nou geen idee.. beetje aparte reacties hier.quote:
quote:
veel belgen hebben vandaag wel al een vrije dag..quote:Op maandag 10 november 2014 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou geen idee.. beetje aparte reacties hier.
Oke, duidelijk.quote:Op maandag 10 november 2014 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
veel belgen hebben vandaag wel al een vrije dag..
en morgen hebben ze allemaal vrijquote:Op maandag 10 november 2014 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, duidelijk.
Ik wil naar Belgie.
Oke, niet morgen naar Belgie dus.quote:Op maandag 10 november 2014 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en morgen hebben ze allemaal vrij
waaromquote:Op maandag 10 november 2014 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is het schoolvakantie trouwens?
Nooit gedaan. Eens proberen.quote:Op maandag 10 november 2014 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik twijfelde om die te noemen.
Mozzarella met groene pesto ook
quote:
quote:
Hou gewoon je bek.quote:
Gouden combinatie, wel icm normale kaas.quote:
Of anders niet. Maar hou maar gewoon je bek.quote:
Lastige keuze.quote:Op maandag 10 november 2014 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of anders niet. Maar hou maar gewoon je bek.
Wauw, ben dit niet van je gewend :Squote:
quote:Op maandag 10 november 2014 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wauw, ben dit niet van je gewend :S
* rilt in een hoekje
Oké.quote:Op maandag 10 november 2014 13:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]kijk z'n postgeschiedenis anders even
waarschijnlijk overbodig om te zeggen, maar morgen moet je ook niet in de buurt van maastricht komen.quote:Op maandag 10 november 2014 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, niet morgen naar Belgie dus.
Dat hebben we hier nietquote:Op maandag 10 november 2014 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarschijnlijk overbodig om te zeggen, maar morgen moet je ook niet in de buurt van maastricht komen.
ga maar gewoon sint maarten snoepjes uitdelen aan jengelende koters
quote:Op maandag 10 november 2014 13:45 schreef vigilant7 het volgende:
Morgen en overmorgen jaarmarkt in mijn hometown (erkend door unesco als immaterieel erfgoed van de mesnheid btw)
quote:
wtf?quote:Op maandag 10 november 2014 13:54 schreef Modus het volgende:
haaahaa haa kkhard geneukt met dinnetje omdat ik haar kamer had opgeruimt maar ik zit egt niet inder de plak hoor ;p
quote:
Jammer van je straatverbod man.quote:Op maandag 10 november 2014 13:45 schreef vigilant7 het volgende:
Morgen en overmorgen jaarmarkt in mijn hometown (erkend door unesco als immaterieel erfgoed van de mesnheid btw)
Vuist in het gezicht kunnen ze krijgen.quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 13:54 schreef Modus het volgende:
haaahaa haa kkhard geneukt met dinnetje omdat ik haar kamer had opgeruimt maar ik zit egt niet inder de plak hoor ;p
quote:
quote:
deze vrouwquote:Op maandag 10 november 2014 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vuist in het gezicht kunnen ze krijgen.
op zich nog geen gek ideequote:
Valt mee dus.quote:Op maandag 10 november 2014 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vuist in het gezicht kunnen ze krijgen.
Dan hebben ze in ieder geval iets gekregen.quote:
Ik "eet" dan de rest van de avond ook cupasoup, dus ik sla even over.quote:
Nou, heb teruggelezen maar vond het hoogstens 7,2443673478/10 hoor.quote:Op maandag 10 november 2014 10:16 schreef Robophatt het volgende:
Wauw hele topic terug gelezen, was bijna de moeite waard.
Wicky de viking die ook echt het idee heeft dat hij iedereen hier ownt met z'n opmerkingen is wel het hoogtepunt denk ik.
8/10 zou teruglezen aanraden
krijg je vandaag geen echte maaltijd?quote:Op maandag 10 november 2014 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik "eet" dan de rest van de avond ook cupasoup, dus ik sla even over.
Met m'n derde been zit het ook wel goed.quote:Op maandag 10 november 2014 00:58 schreef VeerEli het volgende:
Als krio's derde been net zo fors geschapen is als de rest van z'n lijf dan is het helemaal close to perfection gewoon
Akkoord.quote:Op maandag 10 november 2014 01:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ey, niet zo doen. Neem krio gewoon erbij als second relationship. Even in overleg gaan hier en krio vind vast wel goed
Spruitjes of mie ..quote:Op maandag 10 november 2014 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
krijg je vandaag geen echte maaltijd?
niks mis mee toch?quote:
Goeie kloon voederbieteIquote:Op maandag 10 november 2014 15:54 schreef voederbieteI het volgende:
net een potje lopen schijten niet normaal
Huh? gewoon zelfde registratiedatum en tijd?quote:
geregistreerd op: maandag 10 november 2014 @ 15:36quote:Op maandag 10 november 2014 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh? gewoon zelfde registratiedatum en tijd?
Hoofdletter i gebruiktquote:Op maandag 10 november 2014 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
watik zie net voederbietei staan? zal wel gek worden
Oh jawel idd. Ik zit raar te kijken ja.quote:
Blijf van die drugs af joh ;squote:Op maandag 10 november 2014 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh jawel idd. Ik zit raar te kijken ja.
Apart
Okayquote:
Mooi, geef maar hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 november 2014 17:15 schreef Gridlok het volgende:
Afgewerkt.PleonasmeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Je werk niet mee naar huis nemen. Treintje spelen doe je maar tijdens werkuren.quote:
Dat is neoplasmequote:
choo choo motherfuckerquote:Op maandag 10 november 2014 17:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je werk niet mee naar huis nemen. Treintje spelen doe je maar tijdens werkuren.
thuis geluncht vandaag ditdatquote:Op maandag 10 november 2014 17:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je werk niet mee naar huis nemen. Treintje spelen doe je maar tijdens werkuren.
quote:Op maandag 10 november 2014 17:53 schreef Salatrel het volgende:
koala 4voudige overweg storing tijdens laatste rit fakkalekker tyfoneren bij alle overwegen
en de mensen trollen met max snelheid 10km/h terwijl 1 overweg pal naast de afslag van de a20 ligt
quote:
welkom in Nederland. Het is patat!quote:Op maandag 10 november 2014 18:18 schreef fyah het volgende:
ik kom naar nederlandmidden december sleutel.
Ik weet die dingen toch.quote:Op maandag 10 november 2014 18:24 schreef BlauweTijger het volgende:
En een kapsalon heeft niks met haar te maken
http://www.anderzorg.nl/w(...)DJ8MECFUTHtAodh3oAqwquote:Op maandag 10 november 2014 18:19 schreef fyah het volgende:
moet ik godverdomme wel een zorgverzekeraar nemen
.
quote:Op maandag 10 november 2014 14:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Met m'n derde been zit het ook wel goed.
[..]
Akkoord.
Will consider, en zal ik doen ja. Ben niet de beroerdste. Maar kan 10 euro korting krijgen op Zilverenkruis via werk.quote:Op maandag 10 november 2014 18:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
http://www.anderzorg.nl/w(...)DJ8MECFUTHtAodh3oAqw
Geen dank.
Laat me weten als je deze srs kiest, dan kan ik nog ¤40 aan je verdienen[ afbeelding ].
Zonde van je geld luie trut. Zelf met je donder er aan!quote:Op maandag 10 november 2014 18:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]Hoiiii Krio
Long time. Ik had nog een vraagje voor jou. Weet jij of een personal trainer de moeite waard is? Zit erover te denken maar die krengen zijn fucking duur.
Kan je bijv ook zoiets 1 of 2x per maand een uurtje doen en dan het trainingsschema dat hij/zij voor je fixt gewoon zelfstandig 3x per week doen bijv? Of is dat niet de normale gang van zaken/bedoeling?
quote:Op maandag 10 november 2014 18:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
Why talk while suckin' my dick is the real career move?
Says she's an inspiring actress
She does videos for practice
Yeah yeah, now how many times I done heard that shit
quote:Op maandag 10 november 2014 18:55 schreef fyah het volgende:
[..]
Will consider, en zal ik doen ja. Ben niet de beroerdste. Maar kan 10 euro korting krijgen op Zilverenkruis via werk.

http://www.amsterdam.nl/parkeren-verkeer/parkeren-amsterdam/quote:Op maandag 10 november 2014 18:56 schreef fyah het volgende:
Ik mot ook weten waar ik cheapass kan parkeren in Damsco. Ik kom langs Zuid
Thanks! Tram 51 dusquote:Op maandag 10 november 2014 18:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
http://www.amsterdam.nl/parkeren-verkeer/parkeren-amsterdam/
http://www.parkeren-amsterdam.com/parkeerzones
quote:Op maandag 10 november 2014 18:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]Hoiiii Krio
Long time. Ik had nog een vraagje voor jou. Weet jij of een personal trainer de moeite waard is? Zit erover te denken maar die krengen zijn fucking duur.
Kan je bijv ook zoiets 1 of 2x per maand een uurtje doen en dan het trainingsschema dat hij/zij voor je fixt gewoon zelfstandig 3x per week doen bijv? Of is dat niet de normale gang van zaken/bedoeling?
Damn, nooit echt gelet op die Drake verse, maar hij komt best hardquote:
Indeed he doesquote:Op maandag 10 november 2014 19:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Damn, nooit echt gelet op die Drake verse, maar hij komt best hard#YMCMB
quote:
zilverenkruisquote:Op maandag 10 november 2014 18:55 schreef fyah het volgende:
[..]
Will consider, en zal ik doen ja. Ben niet de beroerdste. Maar kan 10 euro korting krijgen op Zilverenkruis via werk.
Woont Vas in West?quote:Op maandag 10 november 2014 19:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
Tariefzone ¤ 4.00
Zuid - Pijp-Noord, Museumkwartier, Concertgebouwbuurt
Tariefzone ¤ 2.40
West - De Baarsjes
Oftewel: MMG god tier, Vas filthy peasant naberhood (s/o naar Ally).
BT plsquote:Op maandag 10 november 2014 15:54 schreef voederbieteI het volgende:
net een potje lopen schijten niet normaal
Ik ging dus een keer met de tram 1265 kg bit-tijdschriften ophalen in ams..quote:Op maandag 10 november 2014 19:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]![]()
Tram 5, 16 en 24 hebben ook geen conducteur achterin, dus als er die ene keer (undercover) controle is heb je al ¤109.398.191 bespaard.
Johan huizingalaanquote:Op maandag 10 november 2014 18:56 schreef fyah het volgende:
Ik mot ook weten waar ik cheapass kan parkeren in Damsco. Ik kom langs Zuid
Nope, morgen spruitjesquote:
Houd je smoel imbeciel, ik zeg toch ook voor 1/2x per maand zo'n trainer en verder gewoon 3x p.w zelf sporten.quote:Op maandag 10 november 2014 18:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zonde van je geld luie trut. Zelf met je donder er aan!
Dat hoor ik niet vaak :$quote:
Een goede heeft vast nut. Motivatie en inzicht in je prestaties profiteer je ook in je eigen individuele trainingen van. Ook als je het maar een keer per maand doet.quote:Op maandag 10 november 2014 20:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Houd je smoel imbeciel, ik zeg toch ook voor 1/2x per maand zo'n trainer en verder gewoon 3x p.w zelf sporten.
Tram 1265? Het gaat maar tot tram 26, hoorquote:Op maandag 10 november 2014 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging dus een keer met de tram 1265 kg bit-tijdschriften ophalen in ams..
Maar daar heb je dus eenrichtingpoortjes en daar kwam ik laat achter, al die mensen raar kijken
En ik maar denken; wat gaan die poortjes stroef?
Ja precies, en het gaat me ook gewoon erom dat ik graag weten wil wat de beste schema's zijn, verdelingen en herhalingen voor de oefeningen die ik doen moet op basis van mijn wensen bijv.quote:Op maandag 10 november 2014 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Een goede heeft vast nut. Motivatie en inzicht in je prestaties profiteer je ook in je eigen individuele trainingen van. Ook als je het maar een keer per maand doet.
Als je weet, dat gaat goed, vooral zo doorgaan, dit kan beter op die en die manier, dan motiveert dat gewoon. En voor de volgende sessie met je trainer wil je dat de vooruitgang zichtbaar is. Heb je elke keer een soort minidoel.
quote:Op maandag 10 november 2014 20:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tram 1265? Het gaat maar tot tram 26, hoor.
Sterker nog, pas na m'n eigen post las ik geen 'tram 12' en '65 kg' meerquote:Op maandag 10 november 2014 20:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik las hem eerst ook gewoon echt zo
Teringquote:Op maandag 10 november 2014 20:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sterker nog, pas na m'n eigen post las ik geen 'tram 12' en '65 kg' meer.
Gewoon vragen en uitproberen denk ik?quote:Op maandag 10 november 2014 20:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja precies, en het gaat me ook gewoon erom dat ik graag weten wil wat de beste schema's zijn, verdelingen en herhalingen voor de oefeningen die ik doen moet op basis van mijn wensen bijv.
Kan dat allemaal wel gaan proberen uit te pluizen op het internet, maar iedereen zegt toch altijd weer wat anders en het is toch niet hetzelfde als wat ik hierboven beschrijf met een personal trainer lijkt me.
Oeps komma vergetenquote:Op maandag 10 november 2014 20:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tram 1265? Het gaat maar tot tram 26, hoor.
En wauw, dat zie ik echt alleen toeristen doen. En soms een enkele provinciaal.
Wat een wijze woorden ineens Chai, ben er stil van!quote:Op maandag 10 november 2014 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon vragen en uitproberen denk ik?
Kijk hier is iedereen natuurlijk autodidact wat dat betreft, maar dat betekent niet dat persoonlijke aandacht heel nuttig had kunnen zijn. Alsof het beter is om alles zelf te leren.
Daar ben ik het sowieso niet mee eens, inzicht uitwisselen over wat voor jou de beste aanpak is met iemand die goed inzicht heeft in jouw manier van trainen is heel nuttig. Heb je jaren later nog steeds wat aan.
Heb je ook zo'n accent? Vocarooquote:Op maandag 10 november 2014 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeps komma vergeten
Ik ben geen provinciaal.. Ik kom uit aggaoh wacht ...
Maar gewoon echtquote:Op maandag 10 november 2014 20:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat een wijze woorden ineens Chai, ben er stil van!
jij en je Gooische rquote:Op maandag 10 november 2014 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeps komma vergeten
Ik ben geen provinciaal.. Ik kom uit aggaoh wacht ...
Alleen als ik kwaad ben dan komt er Haags naar beauvequote:Op maandag 10 november 2014 20:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n accent? Vocaroo.
[..]
Maar gewoon echt.
Sommige chefs verspreken zich of kunnen/ willen de gerechten niet verprutsenquote:Op maandag 10 november 2014 20:35 schreef Chai het volgende:
Kan iemand mij dat programma Wie is de Chef uitleggen trouwens?
De chef kan zich prima verbergen door foutjes te maken die amateurs van professionals onderscheiden. En hij kan de rest makkelijk manipuleren door te beweren dat iemand anders zulke camouflagefoutjes maakt, maar dat hij wel denkt dat het de echte Chef is.
Als er dan tussen de andere kandidaten een zeer goede hobbykok zit dan is het vooral een kwestie van mensenkennis, toch?
Dat denk ik ookquote:
Ja, maar niet dat platte Jordanees-Amsterdams, meer ABN gemixt met Amsterdamse straattaalquote:Op maandag 10 november 2014 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen als ik kwaad ben dan komt er Haags naar beauvenee ik heb van een collega te horen gekregen dat ik Goois praat
Ik kom niet eens uit t gooi
Heb jij een Amsterdams accent dan, eigenlijk?
Bron?quote:Op maandag 10 november 2014 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als je net zo praat zoals die krullenbol tenminste ...
Check haar YouTube filmpjesquote:Op maandag 10 november 2014 20:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, maar niet dat platte Jordanees-Amsterdams, meer ABN gemixt met Amsterdamse straattaal.
Helemaal lijp ouwe!
[..]
Bron?
Maar spreek je ''helemaal lijp ouwe'' dan in ABN uit of met A'dams accent?quote:Op maandag 10 november 2014 20:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, maar niet dat platte Jordanees-Amsterdams, meer ABN gemixt met Amsterdamse straattaal.
Helemaal lijp ouwe!
Hm.. Ik heb er wel een beeld (en geluid) bij.quote:Op maandag 10 november 2014 20:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Helemaal lijp ouwe!
[..]
Bron?
Maar je weet niet of hij net zoals de krullenbol praat? Jij moest het woord doen?quote:Op maandag 10 november 2014 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@dewc (hihi see what I did there?) krullenbol een autoverkoper bij de zaak waar sala en ik een auto hebben gekocht
Niet een gezamenlijke auto
We zijn geen stel ofzooke dat moment waarop je iets uit probeert te leggen en het nog raarder wordt
Ik heb sala nog nooit horen pratenquote:Op maandag 10 november 2014 21:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je weet niet of hij net zoals de krullenbol praat? Jij moest het woord doen?
Hoiiii Veerquote:Op maandag 10 november 2014 18:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]Hoiiii Krio
Ja vakantie was echt tof!quote:Op maandag 10 november 2014 21:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoiiii VeerLang geleden idd, heb je gemist. =$ Toffe vakantie gehad?
Voor jou zou een personal trainer wel goed zijn denk ik ja. Wat betreft schema's, oefeningen, voeding etc. kan je alles zelf uitzoeken maar het is natuurlijk makkelijker als je het kant en klaar voorgeschoteld krijgt. En de trap onder je reet zou ook goed zijn.
Ik weet niet of er PTs zijn die je 1-2 sessies in de maand laten doen. Echte full time personal trainers werken zo volgens mij meestal niet, random instructeurs bij een sportschool vaak wel. Bij die laatste krijg je dan weer minder individuele aandacht; een standaard schema dat misschien niet echt goed op jou afgestemd is (kan ook zo zijn bij een PT, maar goed), minder trappen onder je reet, etc.
Je moet het niet zo zwart-wit zien joh, er zijn best fitnessinstructeurs die goede begeleiding geven, en er zullen ook slechte personal trainers zijn. Hangt gewoon van de specifieke gozer/chick af.quote:Op maandag 10 november 2014 21:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja vakantie was echt tof!
Ja precies... Maar personal trainer vaker dan 2x per maand gaat je echt klauwen vol met geld kosten. Heb ik niet en ook niet ervoor over zeg maar..
Zo'n random instructeur hoeft van mij niet zo. Dan zit je idd alsnog ermee en kan ik beter zelf wat uitvogelen. Vraag me dan ook af hoe ver die kennis gaat snapst.
Dafuq, precies dit iddquote:
quote:Op maandag 10 november 2014 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm.. Ik heb er wel een beeld (en geluid) bij.
Praat je een beetje zoals dat volk rondom Slotermeer ?![]()
Daar zit ik deze week voor het laatst
Allebei een Lada?quote:Op maandag 10 november 2014 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@dewc (hihi see what I did there?) krullenbol een autoverkoper bij de zaak waar sala en ik een auto hebben gekocht
We zijn geen stel ofzooke dat moment waarop je iets uit probeert te leggen en het nog raarder wordt
Oh lol, dacht dat mokkel van FOK!quote:Op maandag 10 november 2014 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ze hebben nog geen a bezem tegen mij gezegdquote:Op maandag 10 november 2014 21:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dafuq, precies dit idd. Maar zo praat je niet constant natuurlijk
.
[..]Nee, dat is van 'tuzz a drerrie kifesh faka met die jonko draai shi assie dan a bezem'.
Nee das krulleubollutjueequote:Op maandag 10 november 2014 21:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh lol, dacht dat mokkel van FOK!.
Goed dat je dat verduidelijkt overigens, zou me ook van zo'n rare fluitert distantiëren.
Inb4: Witte ridder Gridlok die komt slijmen voor Veereli haar kutje.quote:Op maandag 10 november 2014 18:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zonde van je geld luie trut. Zelf met je donder er aan!
Ga me nou niet vertellen dat dit Gridlok is.quote:Op maandag 10 november 2014 22:05 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Inb4: Witte ridder Gridlok die komt slijmen voor Veereli haar kutje.
[ afbeelding ]
2011.quote:Op maandag 10 november 2014 22:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat dit Gridlok is.
Volgens hem is het alweer 3 jaar geleden, nu is hij wel wat knapper.quote:Op maandag 10 november 2014 22:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat dit Gridlok is.
quote:Op maandag 10 november 2014 22:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Volgens hem is het alweer 3 jaar geleden, nu is hij wel wat knapper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 november 2014 22:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wel zielig voor je hoor, iemand die WoW speelde die nog steeds meer luck heeft, kut leven heb je dan.
maarja:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 november 2014 22:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]Wacht whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gvd![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 22:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]Sicke sik baard combi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
No-Shave november voor 34 jaar achter elkaar en ik heb 5 haartjes. Nee G ik heb die zachte babyskin die chicks tussen hun benen diggen. jwtquote:Op maandag 10 november 2014 22:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Groei er ook een, verrijkt je leven.
Snor dan, goede bef-bezem, chloro weet.quote:Op maandag 10 november 2014 22:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
No-Shave november voor 34 jaar achter elkaar en ik heb 5 haartjes. Nee G ik heb die zachte babyskin die chicks tussen hun benen diggen. jwt
Chicksquote:Op maandag 10 november 2014 22:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
No-Shave november voor 34 jaar achter elkaar en ik heb 5 haartjes. Nee G ik heb die zachte babyskin die chicks tussen hun benen diggen. jwt
Hoezo? Hij begon met dat hele gewhite knight en geflame en dan is het grappig als je iemand zo kan pakken.quote:
hue, Nee heb wel baardgroei, maar ik trim het. Heb niet overal evenveel groeien zeg maar.quote:Op maandag 10 november 2014 22:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snor dan, goede bef-bezem, chloro weet.
Denken dat ik mensen hier hoef te white-knightenquote:Op maandag 10 november 2014 22:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hoezo? Hij begon met dat hele gewhite knight en geflame en dan is het grappig als je iemand zo kan pakken.
Oh.quote:Op maandag 10 november 2014 22:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Denken dat ik mensen hier hoef te white-knightenwerd pissig omdat je tegen CB liep te kankeren.
alleen als je je neusholten volzuigt met het behangplaksel that is.quote:Op maandag 10 november 2014 22:14 schreef BlauweTijger het volgende:
Goed ik ga even aftrekken want ik heb gehoord dat dat goed is tegen verkoudheid.
gr
Ben begonnen met Movember allen door dronkenschap 2x mijn snor weggescheerd per ongeluk dus nu op aanranden van teamgenoot gewoon baard + snor laten groeien.quote:Op maandag 10 november 2014 22:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangezien dit al van 4 dagen is ben ik benieuwd naar het eindresultaat.
quote:Op maandag 10 november 2014 22:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hue, Nee heb wel baardgroei, maar ik trim het. Heb niet overal evenveel groeien zeg maar.
Ja, zo doen?quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 22:15 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ben begonnen met Movember allen door dronkenschap 2x mijn snor weggescheerd per ongeluk dus nu op aanranden van teamgenoot gewoon baard + snor laten groeien.Ik vind het wel een grote gok die je neemt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangezien dit al van 4 dagen is ben ik benieuwd naar het eindresultaat.En altijd het laatste woord.
Mannen doen vaak rare dingen. Ik heb gecke shit meegemaakt.quote:Op maandag 10 november 2014 22:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Chloro die een white-knight nodig heeftgeleuf je zelf?
quote:Op maandag 10 november 2014 22:16 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik vind het wel een grote gok die je neemt.
Als je geen volledige baardgroei hebt niet proberen toch baard te kweken. Dan ben je net zo'n marokkaantje van 17quote:Op maandag 10 november 2014 22:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja, zo doen?
[..]
Ik vind het wel een grote gok die je neemt.
Hoezo? Na 1 week heb ik al een baardje.quote:Op maandag 10 november 2014 22:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je geen volledige baardgroei hebt niet proberen toch baard te kweken. Dan ben je net zo'n marokkaantje van 17
Jij bent ook geen 17quote:Op maandag 10 november 2014 22:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hoezo? Na 1 week heb ik al een baardje.
Ik probeer toch ook niks?quote:Op maandag 10 november 2014 22:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je geen volledige baardgroei hebt niet proberen toch baard te kweken. Dan ben je net zo'n marokkaantje van 17
ben groot fan van spruitenquote:
quote:Op maandag 10 november 2014 22:50 schreef ntm het volgende:
MovemberBlij als m'n vriend eindelijk die snor wegscheert. inb4 wanneer haal jij je snor weg (
)
Ik eet ze gekookt met een beetje boter en nootmuskaatquote:Op maandag 10 november 2014 22:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
ben groot fan van spruitenvorige week nog gegeten
Kksmerig ja.quote:Op maandag 10 november 2014 22:54 schreef ntm het volgende:
Starbucks winterspecials zien er lekker uit
quote:Op maandag 10 november 2014 22:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Kksmerig ja.
Personen welke niet louter espresso drinken.
ik alleen nootmuskaatquote:Op maandag 10 november 2014 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet ze gekookt met een beetje boter en nootmuskaat
quote:Op maandag 10 november 2014 23:15 schreef aight1 het volgende:
koffie die niet zwart is is geen koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |