Ja ik twijfelde om die te noemen.quote:
nee, waarom?quote:Op maandag 10 november 2014 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is het schoolvakantie trouwens?
Euhllquote:Op maandag 10 november 2014 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ham/kaas. of (als ik het in huis heb) de kaas vervangen door brie of geitenkaas.
soms ook nog wat kaas aan de buitenkant.
uiteraard geserveerd met hela curry
Nou geen idee.. beetje aparte reacties hier.quote:
quote:
veel belgen hebben vandaag wel al een vrije dag..quote:Op maandag 10 november 2014 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou geen idee.. beetje aparte reacties hier.
Oke, duidelijk.quote:Op maandag 10 november 2014 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
veel belgen hebben vandaag wel al een vrije dag..
en morgen hebben ze allemaal vrijquote:Op maandag 10 november 2014 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, duidelijk.
Ik wil naar Belgie.
Oke, niet morgen naar Belgie dus.quote:Op maandag 10 november 2014 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en morgen hebben ze allemaal vrij
waaromquote:Op maandag 10 november 2014 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is het schoolvakantie trouwens?
Nooit gedaan. Eens proberen.quote:Op maandag 10 november 2014 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik twijfelde om die te noemen.
Mozzarella met groene pesto ook
quote:
quote:
Hou gewoon je bek.quote:
Gouden combinatie, wel icm normale kaas.quote:
Of anders niet. Maar hou maar gewoon je bek.quote:
Lastige keuze.quote:Op maandag 10 november 2014 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of anders niet. Maar hou maar gewoon je bek.
Wauw, ben dit niet van je gewend :Squote:
quote:Op maandag 10 november 2014 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wauw, ben dit niet van je gewend :S
* rilt in een hoekje
Oké.quote:Op maandag 10 november 2014 13:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]kijk z'n postgeschiedenis anders even
waarschijnlijk overbodig om te zeggen, maar morgen moet je ook niet in de buurt van maastricht komen.quote:Op maandag 10 november 2014 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, niet morgen naar Belgie dus.
Dat hebben we hier nietquote:Op maandag 10 november 2014 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarschijnlijk overbodig om te zeggen, maar morgen moet je ook niet in de buurt van maastricht komen.
ga maar gewoon sint maarten snoepjes uitdelen aan jengelende koters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |