quote:Op maandag 10 november 2014 22:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wel zielig voor je hoor, iemand die WoW speelde die nog steeds meer luck heeft, kut leven heb je dan.
maarja:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 november 2014 22:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]Wacht whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gvd![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 22:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]Sicke sik baard combi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
No-Shave november voor 34 jaar achter elkaar en ik heb 5 haartjes. Nee G ik heb die zachte babyskin die chicks tussen hun benen diggen. jwtquote:Op maandag 10 november 2014 22:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Groei er ook een, verrijkt je leven.
Snor dan, goede bef-bezem, chloro weet.quote:Op maandag 10 november 2014 22:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
No-Shave november voor 34 jaar achter elkaar en ik heb 5 haartjes. Nee G ik heb die zachte babyskin die chicks tussen hun benen diggen. jwt
Chicksquote:Op maandag 10 november 2014 22:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
No-Shave november voor 34 jaar achter elkaar en ik heb 5 haartjes. Nee G ik heb die zachte babyskin die chicks tussen hun benen diggen. jwt
Hoezo? Hij begon met dat hele gewhite knight en geflame en dan is het grappig als je iemand zo kan pakken.quote:
hue, Nee heb wel baardgroei, maar ik trim het. Heb niet overal evenveel groeien zeg maar.quote:Op maandag 10 november 2014 22:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snor dan, goede bef-bezem, chloro weet.
Denken dat ik mensen hier hoef te white-knightenquote:Op maandag 10 november 2014 22:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hoezo? Hij begon met dat hele gewhite knight en geflame en dan is het grappig als je iemand zo kan pakken.
Oh.quote:Op maandag 10 november 2014 22:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Denken dat ik mensen hier hoef te white-knightenwerd pissig omdat je tegen CB liep te kankeren.
alleen als je je neusholten volzuigt met het behangplaksel that is.quote:Op maandag 10 november 2014 22:14 schreef BlauweTijger het volgende:
Goed ik ga even aftrekken want ik heb gehoord dat dat goed is tegen verkoudheid.
gr
Ben begonnen met Movember allen door dronkenschap 2x mijn snor weggescheerd per ongeluk dus nu op aanranden van teamgenoot gewoon baard + snor laten groeien.quote:Op maandag 10 november 2014 22:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangezien dit al van 4 dagen is ben ik benieuwd naar het eindresultaat.
quote:Op maandag 10 november 2014 22:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hue, Nee heb wel baardgroei, maar ik trim het. Heb niet overal evenveel groeien zeg maar.
Ja, zo doen?quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 22:15 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ben begonnen met Movember allen door dronkenschap 2x mijn snor weggescheerd per ongeluk dus nu op aanranden van teamgenoot gewoon baard + snor laten groeien.Ik vind het wel een grote gok die je neemt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangezien dit al van 4 dagen is ben ik benieuwd naar het eindresultaat.En altijd het laatste woord.
Mannen doen vaak rare dingen. Ik heb gecke shit meegemaakt.quote:Op maandag 10 november 2014 22:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Chloro die een white-knight nodig heeftgeleuf je zelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |