For realquote:Op maandag 10 november 2014 00:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Check kriopic, kan je weer fappen.
ONZ / [Fernandes #23] Wiet, drank, dit dat zus zo.
Hahaha sowieso al die verhalen over die whatsapp groep.quote:Op maandag 10 november 2014 00:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo is hij. Krijg ook wel eens DM's van mensen die zeggen dat hij in de KLB-kneuzen-WA-groep ook altijd persoonlijke shit aanhaalt omdat jij het dan niet aankan. Zielig jochie, rip in peas
Heb die pic duizend keer uitgeprint en overal in huis opgehangen.quote:Op maandag 10 november 2014 00:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Check kriopic, kan je weer fappen.
ONZ / [Fernandes #23] Wiet, drank, dit dat zus zo.
quote:Op maandag 10 november 2014 00:57 schreef Chocolatebear het volgende:
Ok nu serieus slaaptijd hè. Morgen stage beginnen. Bwooooh spannend.
Vuistbump voor Grid.
Natte duim in anus voor Chloro.
En 5cm schoon aan de haak voor Veer.
Ja, gewoon heel zielig.quote:Op maandag 10 november 2014 00:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha sowieso al die verhalen over die whatsapp groep.!!!
Doet me denken aan de roddelboekjes die ik met m'n vriendinnen had in groep 7.
Drop je bijlmer boy en verhuis naar Brabant.quote:Op maandag 10 november 2014 00:58 schreef VeerEli het volgende:
Als krio's derde been net zo fors geschapen is als de rest van z'n lijf dan is het helemaal close to perfection gewoon
Natte vinger in je oor, natte spons. Succes morgen. :$quote:Op maandag 10 november 2014 00:57 schreef Chocolatebear het volgende:
Ok nu serieus slaaptijd hè. Morgen stage beginnen. Bwooooh spannend.
Vuistbump voor Grid.
Natte duim in anus voor Chloro.
En 5cm schoon aan de haak voor Veer.
Ey, niet zo doen. Neem krio gewoon erbij als second relationship. Even in overleg gaan hier en krio vind vast wel goedquote:Op maandag 10 november 2014 00:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Drop je bijlmer boy en verhuis naar Brabant.
Ik ben er nogquote:Op maandag 10 november 2014 01:00 schreef VeerEli het volgende:
Tering, hier peert iedereen hem al naar bed en nu m'n fok matten ook al. Is dit joh.
Hey bby.quote:Op maandag 10 november 2014 01:00 schreef VeerEli het volgende:
Tering, hier peert iedereen hem al naar bed en nu m'n fok matten ook al. Is dit joh.
Ja ik wil.quote:Op maandag 10 november 2014 01:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niks hey bbyGeef eerst maar antwoord op mijn vraag
IJskoud water overheen gooien om hem wakker te maken.quote:Op maandag 10 november 2014 01:27 schreef LompeWorst het volgende:
Jongons,
Mijn hp zbook 15 laptop zit vast in een soort van sleep mode en hij wilt niet meer uit.
Hoe hard reset ik dat ding, zonder batterij er uit te halen?
Ik ben maagd, is dat erg?quote:Op maandag 10 november 2014 01:33 schreef xSomesz het volgende:
ik heb gehoord je dm is kapot ik ga ff kijken brb
Marokkaanse maagden en ook nog mannelijk :$quote:Op maandag 10 november 2014 01:34 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik ben maagd, is dat erg?
22 en jij appelkontje van me?quote:Op maandag 10 november 2014 01:35 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Marokkaanse maagden en ook nog mannelijk :$
Hoe oud ben je dan schatje?
ik ben ook 22 :$quote:Op maandag 10 november 2014 01:38 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
22 en jij appelkontje van me?
Ik wil mij maagdelijkheid aan jou verkopen.quote:Op maandag 10 november 2014 01:38 schreef xSomesz het volgende:
[..]
ik ben ook 22 :$
wel goed dat je zo schoon bent
echt goede gelovige jongen
Weet je het zeker. Ik vind je je moet je maagdelijk geven aan je toekomstige vrouw tenzij je mij voor ogen had :$quote:Op maandag 10 november 2014 01:39 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik wil mij maagdelijkheid aan jou verkopen.
Ik wil jou, levenslang.quote:Op maandag 10 november 2014 01:39 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Weet je het zeker. Ik vind je je moet je maagdelijk geven aan je toekomstige vrouw tenzij je mij voor ogen had :$
Alles voor jou, mijn hart maakte net een sprongetje voor jou.quote:Op maandag 10 november 2014 01:40 schreef xSomesz het volgende:
[..]
daar hou ik van vastbesloten en zo nog zo jong:$
Toch geen sprongetje in het nauw he schatje?quote:Op maandag 10 november 2014 01:42 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Alles voor jou, mijn hart maakte net een sprongetje voor jou.
Nee, ik ben van jou.quote:Op maandag 10 november 2014 01:44 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Toch geen sprongetje in het nauw he schatje?
Ik ben bang, straks ontmaagd je mijn sterretje met een voorbind dildo..quote:Op maandag 10 november 2014 01:48 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Wauw waar kan ik papieren ondertekenen?
ik wil je de mijne maken
WACHT BEN JE ALLEEN NOG MAAR OP DIE MANIER MAAGD?!quote:Op maandag 10 november 2014 01:48 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik ben bang, straks ontmaagd je mijn sterretje met een voorbind dildo..
Marokkaanse vrouwen zijn gevaarlijk.
Haha. Ik ben op beide manieren maagd, trouw met me.quote:Op maandag 10 november 2014 01:51 schreef xSomesz het volgende:
[..]
WACHT BEN JE ALLEEN NOG MAAR OP DIE MANIER MAAGD?!
wat is deze
verkoop je me haramvleesch
Oke jij bent perfect. Heb jij alleen oog voor mij? :$quote:Op maandag 10 november 2014 01:52 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Haha. Ik ben op beide manieren maagd, trouw met me.
Momenteel alleen op jou, als je me niet belazerd.quote:Op maandag 10 november 2014 01:52 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Oke jij bent perfect. Heb jij alleen oog voor mij? :$
Schatje ik zou jij nooit belazeren.quote:Op maandag 10 november 2014 01:53 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Momenteel alleen op jou, als je me niet belazerd.
Klopt, in Runneschape.quote:Op maandag 10 november 2014 01:55 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Schatje ik zou jij nooit belazeren.
Je hebt alles wat mn hartje begeerd.
ik heb gehoord je hebt goudmijnen opgekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |