For realquote:Op maandag 10 november 2014 00:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Check kriopic, kan je weer fappen.
ONZ / [Fernandes #23] Wiet, drank, dit dat zus zo.
Hahaha sowieso al die verhalen over die whatsapp groep.quote:Op maandag 10 november 2014 00:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo is hij. Krijg ook wel eens DM's van mensen die zeggen dat hij in de KLB-kneuzen-WA-groep ook altijd persoonlijke shit aanhaalt omdat jij het dan niet aankan. Zielig jochie, rip in peas
Heb die pic duizend keer uitgeprint en overal in huis opgehangen.quote:Op maandag 10 november 2014 00:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Check kriopic, kan je weer fappen.
ONZ / [Fernandes #23] Wiet, drank, dit dat zus zo.
quote:Op maandag 10 november 2014 00:57 schreef Chocolatebear het volgende:
Ok nu serieus slaaptijd hè. Morgen stage beginnen. Bwooooh spannend.
Vuistbump voor Grid.
Natte duim in anus voor Chloro.
En 5cm schoon aan de haak voor Veer.
Ja, gewoon heel zielig.quote:Op maandag 10 november 2014 00:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha sowieso al die verhalen over die whatsapp groep.!!!
Doet me denken aan de roddelboekjes die ik met m'n vriendinnen had in groep 7.
Drop je bijlmer boy en verhuis naar Brabant.quote:Op maandag 10 november 2014 00:58 schreef VeerEli het volgende:
Als krio's derde been net zo fors geschapen is als de rest van z'n lijf dan is het helemaal close to perfection gewoon
Natte vinger in je oor, natte spons. Succes morgen. :$quote:Op maandag 10 november 2014 00:57 schreef Chocolatebear het volgende:
Ok nu serieus slaaptijd hè. Morgen stage beginnen. Bwooooh spannend.
Vuistbump voor Grid.
Natte duim in anus voor Chloro.
En 5cm schoon aan de haak voor Veer.
Ey, niet zo doen. Neem krio gewoon erbij als second relationship. Even in overleg gaan hier en krio vind vast wel goedquote:Op maandag 10 november 2014 00:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Drop je bijlmer boy en verhuis naar Brabant.
Ik ben er nogquote:Op maandag 10 november 2014 01:00 schreef VeerEli het volgende:
Tering, hier peert iedereen hem al naar bed en nu m'n fok matten ook al. Is dit joh.
Hey bby.quote:Op maandag 10 november 2014 01:00 schreef VeerEli het volgende:
Tering, hier peert iedereen hem al naar bed en nu m'n fok matten ook al. Is dit joh.
Ja ik wil.quote:Op maandag 10 november 2014 01:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niks hey bbyGeef eerst maar antwoord op mijn vraag
IJskoud water overheen gooien om hem wakker te maken.quote:Op maandag 10 november 2014 01:27 schreef LompeWorst het volgende:
Jongons,
Mijn hp zbook 15 laptop zit vast in een soort van sleep mode en hij wilt niet meer uit.
Hoe hard reset ik dat ding, zonder batterij er uit te halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |