Mooi.quote:
Laat me met rust.quote:
Buurmeisje is pot, nichtjes zijn niet om aan te zien, en dochter moet ik nog een keer zien te verwekken.quote:
Oke.quote:Op zondag 9 november 2014 20:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Bitchy hoor.
Ik zou hetzelfde kunnen zeggen maar heb je foto niet.
Maakt het nou uit dat ze pot is, proef je niks van hoor. :squote:Op zondag 9 november 2014 20:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Buurmeisje is pot, nichtjes zijn niet om aan te zien, en dochter moet ik nog een keer zien te verwekken.
voor de juiste prijs kan ik dat regelenquote:Op zondag 9 november 2014 20:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Bitchy hoor.
Ik zou hetzelfde kunnen zeggen maar heb je foto niet.
Heb geen lening meerquote:Op zondag 9 november 2014 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat je niet rondkomt met je lening.
Je werkt toch nog wel?quote:Op zondag 9 november 2014 21:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb geen lening meerteer nu op spaargeld
Oh. Wanneer vertrek je naar waar je naartoe gaat?quote:
19equote:Op zondag 9 november 2014 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh. Wanneer vertrek je naar waar je naartoe gaat?
Zijn we uiteindelijk niet allemaal onderweg naar waar we naartoe gaan?quote:Op zondag 9 november 2014 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Spannend.quote:
WhatsApp elkaar ofzo.quote:Op zondag 9 november 2014 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 november 2014 21:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Zijn we uiteindelijk niet allemaal onderweg naar waar we naartoe gaan?
/diep
hjbquote:Op zondag 9 november 2014 21:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Zijn we uiteindelijk niet allemaal onderweg naar waar we naartoe gaan?
/diep
Nee.quote:
Deze niggaquote:Op zondag 9 november 2014 21:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
Smh die Misty is wel moeilijk in d'r gym man met d'r kk waterpokémon.
s/o 2 my niggas who wanted to fuck Misty back in primary school
Wat is de rest van je team?quote:Op zondag 9 november 2014 21:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
Smh die Misty is wel moeilijk in d'r gym man met d'r kk waterpokémon.
s/o 2 my niggas who wanted to fuck Misty back in primary school
:Squote:
Bij me uiteraard dus Charmeleon, Spearow, Metapod (quote:
Train je ook alles? Deed ik als kleine mortie wel. Echt uren trainen zodat alles op gelijk level zat. 'Nu' train ik alleen starter + degene die ik zeker in team wil houdenquote:Op zondag 9 november 2014 21:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bij me uiteraard dus Charmeleon, Spearow, Metapod (), Rattata, Nidoran en Pidgey.
Verder tot nu toe gevangen Caterpie, Sandscrew, Jigglypuff, Zubat, Paras, Bellsprout, Geodude en Magikarp.
Jigglypuffquote:Op zondag 9 november 2014 21:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bij me uiteraard dus Charmeleon, Spearow, Metapod (), Rattata, Nidoran en Pidgey.
Verder tot nu toe gevangen Caterpie, Sandscrew, Jigglypuff, Zubat, Paras, Bellsprout, Geodude en Magikarp.
Ja probeer ze iig allemaal op 10 te krijgen, maar verder alleen starter + MVP's idd.quote:Op zondag 9 november 2014 21:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Train je ook alles? Deed ik als kleine mortie wel. Echt uren trainen zodat alles op gelijk level zat. 'Nu' train ik alleen starter + degene die ik zeker in team wil houden
Van te voren heel team uitzoeken is eigenlijk nog leukste. Ik heb nog m;n oude pokemon blue liggen met kaolo sterk team. Charizard, Alakazam, Dewgong en de rest weet ik niet meer. Beste game ooitquote:Op zondag 9 november 2014 21:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja probeer ze iig allemaal op 10 te krijgen, maar verder alleen starter + MVP's idd.
Ga proberen om voor elk soort één sterke te maintainen.
quote:Op zondag 9 november 2014 21:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom we praten erover
KLB / [KLB SC] 2 woorden 9 letters
Gewoon de zolderkamer kraken bij je ouders.quote:Op zondag 9 november 2014 21:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat heb je aan vrijheid als je geen huis hebt om in te wonen
Wat bedoel je?quote:Op zondag 9 november 2014 21:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon de zolderkamer kraken bij je ouders.
Maar zeg eens eerlijk Mortaxx, wat een wantoestanden aan jullie kant of niet?
echt hequote:Op zondag 9 november 2014 21:58 schreef Chloroform het volgende:
Wat een heisa om slotjes en topics, sjongejonge.
Weer wat anders dan de heisa om blauwe vinkjes...quote:Op zondag 9 november 2014 21:58 schreef Chloroform het volgende:
Wat een heisa om slotjes en topics, sjongejonge.
Alweer een nieuwe mod?quote:Op zondag 9 november 2014 22:22 schreef Modus het volgende:
Dezelfde bazen die ook weken hebben zitten beren op de nieuwe modbenoeming.
Ben niet geschikt als mod.quote:
Hoezo? :squote:Op zondag 9 november 2014 22:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Volgens mij juist uitermate geschikt.
Je zou er maar mee moeten leven.quote:Op zondag 9 november 2014 22:19 schreef Chloroform het volgende:
Hele epistels in FB ook, sjongejonge.
Huilies in FBquote:
VERTELquote:
Boefje.quote:
Echt hoor, gvdquote:
Waarom dan niet vierkante pizza.quote:Op maandag 10 november 2014 00:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
omdat ronde doos maken veel duurder is
Het zit je wel diep he. Beetje steken onder water en denken dat ik het erg vind.quote:
Zich aangesproken voelen, huilie doen en het dan maar op 'vrouwenprobleem' gooien. 1800%quote:
Ach, alles voor de aandacht ofzo ;squote:Op maandag 10 november 2014 00:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zich aangesproken voelen, huilie doen en het dan maar op 'vrouwenprobleem' gooien. 1800%
shhhh no more tears, just dreams now.quote:Op maandag 10 november 2014 00:21 schreef Vanillekwark het volgende:
Ja, enige logica willen is huilie doen
quote:Op maandag 10 november 2014 00:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
shhhh no more tears, just dreams now.
Hahaquote:Op maandag 10 november 2014 00:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
shhhh no more tears, just dreams now.
jij bent echt een mongooltje.quote:Op maandag 10 november 2014 00:25 schreef wickedmen het volgende:
Bijna Gridlok, nog effe en je mag misschien in een Fokster haar broekje.
Je moeder vond van niet.quote:Op maandag 10 november 2014 00:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij bent echt een mongooltje.
Jij bent gewoon een tikkeltje racistisch.quote:Op maandag 10 november 2014 00:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij bent echt een mongooltje.
Haha ok.quote:Op maandag 10 november 2014 00:25 schreef wickedmen het volgende:
Bijna Gridlok, nog effe en je mag misschien in een Fokster haar broekje.
sick burn 9/10 goed bezigquote:
Nee man ik meen het serieus. Kijkend naar je posts elke dag in deze SC en het geslijm bij de vrouwen hier zou het kanspercentage toch eginszins moeten stijgen en zou het vroeg of laat toch moeten gebeuren.quote:
De gouden regel blijft dat FOK!kers niet neuken, dus najaquote:Op maandag 10 november 2014 00:29 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee man ik meen het serieus. Kijkend naar je posts elke dag in deze SC en het geslijm bij de vrouwen hier zou het kanspercentage toch eginszins moeten stijgen en zou het vroeg of laat toch moeten gebeuren.
Hahaha ok.quote:Op maandag 10 november 2014 00:29 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee man ik meen het serieus. Kijkend naar je posts elke dag in deze SC en het geslijm bij de vrouwen hier zou het kanspercentage toch eginszins moeten stijgen en zou het vroeg of laat toch moeten gebeuren.
I cry evertimquote:Op maandag 10 november 2014 00:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De gouden regel blijft dat FOK!kers niet neuken, dus naja
Denken dat Gridlok om internet kutjes geeft. Hij wilt gewoon kneejtjes roken en tekenen.quote:Op maandag 10 november 2014 00:29 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Duhhh kan toggg nieh, ik zit hier voor de chickies jwt hier mn tinder pic.quote:Op maandag 10 november 2014 00:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Denken dat Gridlok om internet kutjes geeft. Hij wilt gewoon kneejtjes roken en tekenen.
Weters zullen weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okquote:Op maandag 10 november 2014 00:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Denken dat Gridlok om internet kutjes geeft. Hij wilt gewoon kneejtjes roken en tekenen.
Weters zullen weten.
quote:Op maandag 10 november 2014 00:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Duhhh kan toggg nieh, ik zit hier voor de chickies jwt hier mn tinder pic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Eindelijk uit de kast?quote:Op maandag 10 november 2014 00:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb er een stijve penor van gekregen
kanki mongooltjes stuk voor stukquote:
haha nu ben je stillllll. Geskotttttquote:
vlasbaard beta faggits.quote:Op maandag 10 november 2014 00:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kanki mongooltjes stuk voor stuk
Aight, zal doorgeven aan AIVD, pedo.quote:Op maandag 10 november 2014 00:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zolang het maar een gat heeft.
moar liek aivgay, amirite?quote:Op maandag 10 november 2014 00:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Aight, zal doorgeven aan AIVD, pedo.
Haha echt he.quote:Op maandag 10 november 2014 00:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wow wat een nerd taal en mislukte poging om cool over te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op je moeder.quote:Op maandag 10 november 2014 00:37 schreef Chloroform het volgende:
Janken in FB en dan hier stoer proberen te doen.Echt, op wie probeer je indruk te maken ffs
quote:Op maandag 10 november 2014 00:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha echt he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou toch denken dat iemand na 3x toch eindelijk grappig kan over komen ipv falend te forceren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed als je zelfs niet eens kan flamen ben je mijn tijd niet eens waard, groetjes.
Jij leeft in een erg beperkte wereld.quote:Op maandag 10 november 2014 00:37 schreef Chloroform het volgende:
Janken in FB en dan hier stoer proberen te doen.Echt, op wie probeer je indruk te maken ffs
quote:Op maandag 10 november 2014 00:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat iemand na 3x toch eindelijk grappig kan over komen ipv falend te forceren.
Maar goed als je zelfs niet eens kan flamen ben je mijn tijd niet eens waard, groetjes.
stoere bink jij. Ben onder de indruk 8/10quote:Op maandag 10 november 2014 00:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat iemand na 3x toch eindelijk grappig kan over komen ipv falend te forceren.
Booeeehooeeequote:Op maandag 10 november 2014 00:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
jij weet tenminste over die echte CB Burns. #twoinches deepquote:
Dus dat bby. Still love, though. Deze jankballenquote:Op maandag 10 november 2014 00:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij weet tenminste over die echte CB Burns. #twoinches deep
Gridlok > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> wickedmenquote:Op maandag 10 november 2014 00:46 schreef wickedmen het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA![]()
![]()
![]()
Gridlok ben jij dit serieus?
[ afbeelding ]
Kk geen wonder dat je hier moet slijmen voor pussymi kanki gast
Haha ok, wow die kwam hard aan.quote:Op maandag 10 november 2014 00:46 schreef wickedmen het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ONZ / [Fernandes #23] Wiet, drank, dit dat zus zo.
quote:Op maandag 10 november 2014 00:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gridlok > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> wickedmen
Haha die kkkop ook gewoon, wat een grafkopquote:
Haha zielig wel, butthurt mocroquote:Op maandag 10 november 2014 00:51 schreef Chloroform het volgende:
Mooi, als ze het dan niet kunnen winnen, gewoon een heel lange post maken en 1 ding heel vaak herhalen. Dan kunnen ze het voor zichzelf nog een beetje draaglijk maken.
Rip FB-kneusjes
quote:
wauw. Dat je ook echt gaat proberen om dirt op te graven omdat je het niet kan handelen. En dan faal je ook nog eens. GTFO faggotquote:Op maandag 10 november 2014 00:46 schreef wickedmen het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
haat je nog steedsquote:Op maandag 10 november 2014 00:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dus dat bby. Still love, though. Deze jankballen
Zo is hij. Krijg ook wel eens DM's van mensen die zeggen dat hij in de KLB-kneuzen-WA-groep ook altijd persoonlijke shit aanhaalt omdat jij het dan niet aankan. Zielig jochie, rip in peasquote:Op maandag 10 november 2014 00:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
wauw. Dat je ook echt gaat proberen om dirt op te graven omdat je het niet kan handelen. En dan faal je ook nog eens. GTFO faggot
memoriesquote:Op maandag 10 november 2014 00:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Check kriopic, kan je weer fappen.
For realquote:Op maandag 10 november 2014 00:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahaha sowieso al die verhalen over die whatsapp groep.quote:Op maandag 10 november 2014 00:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo is hij. Krijg ook wel eens DM's van mensen die zeggen dat hij in de KLB-kneuzen-WA-groep ook altijd persoonlijke shit aanhaalt omdat jij het dan niet aankan. Zielig jochie, rip in peas
Heb die pic duizend keer uitgeprint en overal in huis opgehangen.quote:Op maandag 10 november 2014 00:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 november 2014 00:57 schreef Chocolatebear het volgende:
Ok nu serieus slaaptijd hè. Morgen stage beginnen. Bwooooh spannend.
Vuistbump voor Grid.
Natte duim in anus voor Chloro.
En 5cm schoon aan de haak voor Veer.
Ja, gewoon heel zielig.quote:Op maandag 10 november 2014 00:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha sowieso al die verhalen over die whatsapp groep.!!!
Doet me denken aan de roddelboekjes die ik met m'n vriendinnen had in groep 7.
Drop je bijlmer boy en verhuis naar Brabant.quote:Op maandag 10 november 2014 00:58 schreef VeerEli het volgende:
Als krio's derde been net zo fors geschapen is als de rest van z'n lijf dan is het helemaal close to perfection gewoon
Natte vinger in je oor, natte spons. Succes morgen. :$quote:Op maandag 10 november 2014 00:57 schreef Chocolatebear het volgende:
Ok nu serieus slaaptijd hè. Morgen stage beginnen. Bwooooh spannend.
Vuistbump voor Grid.
Natte duim in anus voor Chloro.
En 5cm schoon aan de haak voor Veer.
Ey, niet zo doen. Neem krio gewoon erbij als second relationship. Even in overleg gaan hier en krio vind vast wel goedquote:Op maandag 10 november 2014 00:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Drop je bijlmer boy en verhuis naar Brabant.
Ik ben er nogquote:Op maandag 10 november 2014 01:00 schreef VeerEli het volgende:
Tering, hier peert iedereen hem al naar bed en nu m'n fok matten ook al. Is dit joh.
Hey bby.quote:Op maandag 10 november 2014 01:00 schreef VeerEli het volgende:
Tering, hier peert iedereen hem al naar bed en nu m'n fok matten ook al. Is dit joh.
Ja ik wil.quote:Op maandag 10 november 2014 01:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niks hey bbyGeef eerst maar antwoord op mijn vraag
IJskoud water overheen gooien om hem wakker te maken.quote:Op maandag 10 november 2014 01:27 schreef LompeWorst het volgende:
Jongons,
Mijn hp zbook 15 laptop zit vast in een soort van sleep mode en hij wilt niet meer uit.
Hoe hard reset ik dat ding, zonder batterij er uit te halen?
Ik ben maagd, is dat erg?quote:Op maandag 10 november 2014 01:33 schreef xSomesz het volgende:
ik heb gehoord je dm is kapot ik ga ff kijken brb
Marokkaanse maagden en ook nog mannelijk :$quote:Op maandag 10 november 2014 01:34 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik ben maagd, is dat erg?
22 en jij appelkontje van me?quote:Op maandag 10 november 2014 01:35 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Marokkaanse maagden en ook nog mannelijk :$
Hoe oud ben je dan schatje?
ik ben ook 22 :$quote:Op maandag 10 november 2014 01:38 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
22 en jij appelkontje van me?
Ik wil mij maagdelijkheid aan jou verkopen.quote:Op maandag 10 november 2014 01:38 schreef xSomesz het volgende:
[..]
ik ben ook 22 :$
wel goed dat je zo schoon bent
echt goede gelovige jongen
Weet je het zeker. Ik vind je je moet je maagdelijk geven aan je toekomstige vrouw tenzij je mij voor ogen had :$quote:Op maandag 10 november 2014 01:39 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik wil mij maagdelijkheid aan jou verkopen.
Ik wil jou, levenslang.quote:Op maandag 10 november 2014 01:39 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Weet je het zeker. Ik vind je je moet je maagdelijk geven aan je toekomstige vrouw tenzij je mij voor ogen had :$
Alles voor jou, mijn hart maakte net een sprongetje voor jou.quote:Op maandag 10 november 2014 01:40 schreef xSomesz het volgende:
[..]
daar hou ik van vastbesloten en zo nog zo jong:$
Toch geen sprongetje in het nauw he schatje?quote:Op maandag 10 november 2014 01:42 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Alles voor jou, mijn hart maakte net een sprongetje voor jou.
Nee, ik ben van jou.quote:Op maandag 10 november 2014 01:44 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Toch geen sprongetje in het nauw he schatje?
Ik ben bang, straks ontmaagd je mijn sterretje met een voorbind dildo..quote:Op maandag 10 november 2014 01:48 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Wauw waar kan ik papieren ondertekenen?
ik wil je de mijne maken
WACHT BEN JE ALLEEN NOG MAAR OP DIE MANIER MAAGD?!quote:Op maandag 10 november 2014 01:48 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik ben bang, straks ontmaagd je mijn sterretje met een voorbind dildo..
Marokkaanse vrouwen zijn gevaarlijk.
Haha. Ik ben op beide manieren maagd, trouw met me.quote:Op maandag 10 november 2014 01:51 schreef xSomesz het volgende:
[..]
WACHT BEN JE ALLEEN NOG MAAR OP DIE MANIER MAAGD?!
wat is deze
verkoop je me haramvleesch
Oke jij bent perfect. Heb jij alleen oog voor mij? :$quote:Op maandag 10 november 2014 01:52 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Haha. Ik ben op beide manieren maagd, trouw met me.
Momenteel alleen op jou, als je me niet belazerd.quote:Op maandag 10 november 2014 01:52 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Oke jij bent perfect. Heb jij alleen oog voor mij? :$
Schatje ik zou jij nooit belazeren.quote:Op maandag 10 november 2014 01:53 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Momenteel alleen op jou, als je me niet belazerd.
Klopt, in Runneschape.quote:Op maandag 10 november 2014 01:55 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Schatje ik zou jij nooit belazeren.
Je hebt alles wat mn hartje begeerd.
ik heb gehoord je hebt goudmijnen opgekocht
Zodat we samen een mooi toekomst kunnen hebben.quote:Op maandag 10 november 2014 01:56 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Waarom zo groot aanpakken dan?
deze jongen :$
Jij bent zo liev voor mij....... ik zal zorgen jij krijgt beste eten:$ (geen eten van de Aldi)quote:Op maandag 10 november 2014 01:57 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Zodat we samen een mooi toekomst kunnen hebben.
En ik je zacht toiletpapier kan komen, en niet die harde schuurpapier van de Aldi.
Jou billetjes zijn mijn billetjes.
Wil je dan eerst een glasje van jou squirt aan mijn geven? :$quote:Op maandag 10 november 2014 02:00 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Jij bent zo liev voor mij....... ik zal zorgen jij krijgt beste eten:$ (geen eten van de Aldi)
nooit zon zachtaardige lieverd gezien
wat snij jij vieze onderwerpen aan voor een maagd schatje ik heb je veel liever onschuldig :$quote:Op maandag 10 november 2014 02:01 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Wil je dan eerst een glasje van jou squirt aan mijn geven? :$
Oke, moet ik mij zelf zijn.quote:Op maandag 10 november 2014 02:03 schreef xSomesz het volgende:
[..]
wat snij jij vieze onderwerpen aan voor een maagd schatje ik heb je veel liever onschuldig :$
blijf gwn jezelf please
i like you the way you are<3
zolang ik jou diep in je mooie ogen kijk tijdens je weet wel:$ heb ik al het idee dat je een neger bentquote:Op maandag 10 november 2014 02:03 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Oke, moet ik mij zelf zijn.
Ik heb een kleintje.
Wil je me nog?
Kom, ik wil je twee weken scheef laten lopen.quote:Op maandag 10 november 2014 02:06 schreef xSomesz het volgende:
[..]
zolang ik jou diep in je mooie ogen kijk tijdens je weet wel:$ heb ik al het idee dat je een neger bent
je ogen zijn zo vurig, krachtig en ja mijn fantasie verslaat werelden :$
een kleintje zit tussen de oren :$
Beter laat je me recht lopen anders krijg ik nog last van me rug ook :$quote:Op maandag 10 november 2014 02:07 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Kom, ik wil je twee weken scheef laten lopen.
Ik eet je hele kut op. :$
Ik zal zuinig met je zijn, jou rug is mijn rug.quote:Op maandag 10 november 2014 02:08 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Beter laat je me recht lopen anders krijg ik nog last van me rug ook :$
Wees niet te zuinig schatje alles is voor jou xxx
jouw leven is mijn leven schatje doe wat je wil de beslissing is aan jouquote:Op maandag 10 november 2014 02:10 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik zal zuinig met je zijn, jou rug is mijn rug.
Je hebt iemand flink wakker gemaakt.
Ik wil geen vluggertje de eerste keer.quote:Op maandag 10 november 2014 02:12 schreef xSomesz het volgende:
[..]
jouw leven is mijn leven schatje doe wat je wil de beslissing is aan jou
Ik kan hem net zo snel weer laten slapen zeg het maar het is geen probleem
wat?quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 01:34 schreef chroestjov het volgende:
Pas op, het is F1978, straks haalt hij zijn croissantpenis weer tevoorschijn.
dat dit kan in klbquote:
Moet je maar ook niet doen alsof je interesse in haar hebt, dat soort mensen voeden op aandacht.quote:
ik was er niet eens.quote:Op maandag 10 november 2014 08:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet je maar ook niet doen alsof je interesse in haar hebt, dat soort mensen voeden op aandacht.
het zit je diep hequote:
quote:Op maandag 10 november 2014 08:44 schreef wickedmen het volgende:
Wel schattig die jaloezie hier. Doe effe normaal en laat je niet zo kennen.
je laat je wel erg kennen hoor.quote:Op maandag 10 november 2014 09:03 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zat het maar diep.
Over diep gesproken, hoe diep zit jij?
kk flikkertje, kan niet eens scorenquote:Op maandag 10 november 2014 09:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je laat je wel erg kennen hoor.
Ik zie het. Maar hoe diep zit jij nou bij Gridlok?quote:Op maandag 10 november 2014 09:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je laat je wel erg kennen hoor.
quote:Op maandag 10 november 2014 09:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
kk flikkertje, kan niet eens scoren
" Wow Nerdje " Haha WoW Nerdje met meer game.
kk diep, mocro zonder game en met attitude, wow ik kan dit niet handlen.quote:Op maandag 10 november 2014 09:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik zie het. Maar hoe diep zit jij nou bij Gridlok?
Lolquote:Op maandag 10 november 2014 09:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
kk diep, mocro zonder game en met attitude, wow ik kan dit niet handlen.
quote:
Jawel, die troep gewoon niet spammen.quote:Op maandag 10 november 2014 09:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ook niet liefkan die jongen ook niks aan doen.
Let maar op, dadelijk noemt hij je jaloers.quote:Op maandag 10 november 2014 09:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jawel, die troep gewoon niet spammen.
Jaja dat riedeltje kennen we nu welquote:Op maandag 10 november 2014 09:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Let maar op, dadelijk noemt hij je jaloers.
Echt niet? Oh bij mij wel, hij heeft me gewoon meteen door, mensenkennis bij die jongen, wou dat ik zo'n mooi geschapen hoofd had.quote:Op maandag 10 november 2014 09:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jaja dat riedeltje kennen we nu welmaakt totaal geen indruk verder.
quote:Op maandag 10 november 2014 09:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Echt niet? Oh bij mij wel, hij heeft me gewoon meteen door, mensenkennis bij die jongen, wou dat ik zo'n mooi geschapen hoofd had.
Je moet wat idd.quote:Op maandag 10 november 2014 09:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou ekt alluh sjikkies scoren hier swa ;D ;D alluh ekberber.
I cant evenquote:Op maandag 10 november 2014 09:14 schreef wickedmen het volgende:
Wel schattig dat groepje vrienden hier. Voor elkaar opkomen bij het geringste of als je iemand op zijn lelijkheid wijst. Zien er achteraf ook uit voor een deel alsof ze van een WOW lan party af komen.
Al zal het vast zijn dat ze in rl geen vrienden hebben en daarom hier alleen internetmatties hebben.
Lolquote:Op maandag 10 november 2014 09:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou ekt alluh sjikkies scoren hier swa ;D ;D alluh ekberber.
Ah daar was ie al.quote:Op maandag 10 november 2014 09:36 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Snuifde je moeder heroine tijdens je geboorte en heb je daarom zo'n baksteen face?
Binnenkort.quote:Op maandag 10 november 2014 09:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dus, wanneer ga je een chickie scoren zodat je van al die maagden frustraties af bent?
snuifdequote:Op maandag 10 november 2014 09:36 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Snuifde je moeder heroine tijdens je geboorte en heb je daarom zo'n baksteen face?
Oh sorry.quote:Op maandag 10 november 2014 09:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je geeft niet eens antwoord op mijn vraag.
Ik wil niet veel zeggen maar ik had gehoord dat plastische chirurgie bij het UMC best goed is.quote:
Van wie heb je dat gehoord?quote:Op maandag 10 november 2014 09:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar ik had gehoord dat plastische chirurgie bij het UMC best goed is.
jouw burn game is wel on point man. Jeetje.quote:Op maandag 10 november 2014 09:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar ik had gehoord dat plastische chirurgie bij het UMC best goed is.
niks mis met ontbijten.quote:Op maandag 10 november 2014 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ontbijten is stom.
Vier personen die op elkaar zijn gebotst met als kop een 107 is ook stom.
snuifdequote:Op maandag 10 november 2014 09:36 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dan mankeert je wel wat idd.quote:Op maandag 10 november 2014 09:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Als Nootjes je taal al gaat verbeteren, wow.
Van zn moeder.quote:
Waar ontbijt jij mee?quote:Op maandag 10 november 2014 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mis met ontbijten.
en met kapotte peugeots
koffie, een boterham en de tv..quote:Op maandag 10 november 2014 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar ontbijt jij mee?
Ik heb de laatste tijd geen honger meer, terwijl ik dat voorheen wel had in de ochtend.
4EBE heeft geen honger..quote:Op maandag 10 november 2014 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar ontbijt jij mee?
Ik heb de laatste tijd geen honger meer, terwijl ik dat voorheen wel had in de ochtend.
Ligt dat niet zwaar op de maag?quote:
oei snapquote:
je moet hem ook niet op je maag leggen, ik laat hem gewoon op de kast staanquote:Op maandag 10 november 2014 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ligt dat niet zwaar op de maag?
In de avond scheur ik bijna door midden van de honger als ik in de file sta.quote:Op maandag 10 november 2014 09:48 schreef Chai het volgende:
[..]
4EBE heeft geen honger..
Tijd voor een bezoekje aan de huisarts!
Die snuifde cocaïne.quote:
Oh ohhhh nu noemt hij jou ook jaloers denk ik!quote:
Echt he.quote:Op maandag 10 november 2014 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ohhhh nu noemt hij jou ook jaloers denk ik!
Ah ik dacht al..quote:Op maandag 10 november 2014 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet hem ook niet op je maag leggen, ik laat hem gewoon op de kast staan
Op z'n moeder?quote:Op maandag 10 november 2014 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ohhhh nu noemt hij jou ook jaloers denk ik!
en jij stond vooraan in de kijkers file?quote:Op maandag 10 november 2014 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah ik dacht al..
Maar het was wel grappig.. de voorste auto ging haar bumper inspecteren waar geen krasje op zat, terwijl de achtste auto volledig in de prak en dwars over de weg stond_
Miepje.
Geen idee. Op iets.quote:
oke, maar oh wee als het maar een 7/10 blijkt te zijnquote:Op maandag 10 november 2014 10:16 schreef Robophatt het volgende:
Wauw hele topic terug gelezen, was bijna de moeite waard.
Wicky de viking die ook echt het idee heeft dat hij iedereen hier ownt met z'n opmerkingen is wel het hoogtepunt denk ik.
8/10 zou teruglezen aanraden
Je bent jaloers op zijn burn skillsquote:Op maandag 10 november 2014 10:16 schreef Robophatt het volgende:
Wauw hele topic terug gelezen, was bijna de moeite waard.
Wicky de viking die ook echt het idee heeft dat hij iedereen hier ownt met z'n opmerkingen is wel het hoogtepunt denk ik.
8/10 zou teruglezen aanraden
Die had een 9,5 op imdb vorige weekquote:Op maandag 10 november 2014 10:20 schreef Chai het volgende:
Voor wie binnenkort nog een keer naar de bioscoop wil: Interstellar.
Toffe film, blij dat ik hem niet op mijn crappy geluidlaptop heb gezien.
Lol ja kloptquote:Op maandag 10 november 2014 10:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent jaloers op zijn burn skills
Ja zag de trailer laatst in de bioscoop, wil daar zeker nog naartoequote:Op maandag 10 november 2014 10:20 schreef Chai het volgende:
Nu niet meer, maar dit genre doet het ook altijd goed op imdb.quote:Op maandag 10 november 2014 10:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die had een 9,5 op imdb vorige week!
Kom gaan we samen laat ik je daarna echt sterren zienquote:Op maandag 10 november 2014 10:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Lol ja klopt
[..]
Ja zag de trailer laatst in de bioscoop, wil daar zeker nog naartoe
oke, lang niet meer geweestquote:Op maandag 10 november 2014 10:20 schreef Chai het volgende:
Er waren idd nog maar 6000 stemmen ofzo toen.... ik vond Gravity wel echt cool trouwensquote:Op maandag 10 november 2014 10:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu niet meer, maar dit genre doet het ook altijd goed op imdb.
Gravity een 8 met die stomme Sandra Bullock.Wel 7+ imo, maar echt geen 8.
Ja, schaam je.quote:Op maandag 10 november 2014 10:32 schreef gianni61 het volgende:
de hele mh17 herdenking en zo boeit me echt voor geen meter.
ben ik nu gevoelloos?
Ja kloptquote:Op maandag 10 november 2014 10:33 schreef ntm het volgende:
Gone Girl is ook echt een spannende film.
Oh sorry, leek me wel een leuke film, kan er niks aan doen dat jij ineens iets anders wou ;squote:Op maandag 10 november 2014 10:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja kloptvond hem wel goed zeg. En dan te bedenken dat we eigenlijk naar Let's be cops zouden gaan
die lijkt me dan weer best slechtquote:Op maandag 10 november 2014 10:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja kloptvond hem wel goed zeg. En dan te bedenken dat we eigenlijk naar Let's be cops zouden gaan
Ik wil ook nog naar Dumb and Dumber Two als die hier uit is.quote:Op maandag 10 november 2014 10:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, dat moest ik natuurlijk beter bekijkenquote:Op maandag 10 november 2014 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en jij stond vooraan in de kijkers file?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |