Oh. Wanneer vertrek je naar waar je naartoe gaat?quote:
19equote:Op zondag 9 november 2014 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh. Wanneer vertrek je naar waar je naartoe gaat?
Zijn we uiteindelijk niet allemaal onderweg naar waar we naartoe gaan?quote:Op zondag 9 november 2014 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Spannend.quote:
WhatsApp elkaar ofzo.quote:Op zondag 9 november 2014 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 november 2014 21:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Zijn we uiteindelijk niet allemaal onderweg naar waar we naartoe gaan?
/diep
hjbquote:Op zondag 9 november 2014 21:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Zijn we uiteindelijk niet allemaal onderweg naar waar we naartoe gaan?
/diep
Nee.quote:
Deze niggaquote:Op zondag 9 november 2014 21:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
Smh die Misty is wel moeilijk in d'r gym man met d'r kk waterpokémon.
s/o 2 my niggas who wanted to fuck Misty back in primary school
Wat is de rest van je team?quote:Op zondag 9 november 2014 21:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
Smh die Misty is wel moeilijk in d'r gym man met d'r kk waterpokémon.
s/o 2 my niggas who wanted to fuck Misty back in primary school
:Squote:
Bij me uiteraard dus Charmeleon, Spearow, Metapod (quote:
Train je ook alles? Deed ik als kleine mortie wel. Echt uren trainen zodat alles op gelijk level zat. 'Nu' train ik alleen starter + degene die ik zeker in team wil houdenquote:Op zondag 9 november 2014 21:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bij me uiteraard dus Charmeleon, Spearow, Metapod (), Rattata, Nidoran en Pidgey.
Verder tot nu toe gevangen Caterpie, Sandscrew, Jigglypuff, Zubat, Paras, Bellsprout, Geodude en Magikarp.
Jigglypuffquote:Op zondag 9 november 2014 21:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bij me uiteraard dus Charmeleon, Spearow, Metapod (), Rattata, Nidoran en Pidgey.
Verder tot nu toe gevangen Caterpie, Sandscrew, Jigglypuff, Zubat, Paras, Bellsprout, Geodude en Magikarp.
Ja probeer ze iig allemaal op 10 te krijgen, maar verder alleen starter + MVP's idd.quote:Op zondag 9 november 2014 21:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Train je ook alles? Deed ik als kleine mortie wel. Echt uren trainen zodat alles op gelijk level zat. 'Nu' train ik alleen starter + degene die ik zeker in team wil houden
Van te voren heel team uitzoeken is eigenlijk nog leukste. Ik heb nog m;n oude pokemon blue liggen met kaolo sterk team. Charizard, Alakazam, Dewgong en de rest weet ik niet meer. Beste game ooitquote:Op zondag 9 november 2014 21:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja probeer ze iig allemaal op 10 te krijgen, maar verder alleen starter + MVP's idd.
Ga proberen om voor elk soort één sterke te maintainen.
quote:Op zondag 9 november 2014 21:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom we praten erover
KLB / [KLB SC] 2 woorden 9 letters
Gewoon de zolderkamer kraken bij je ouders.quote:Op zondag 9 november 2014 21:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat heb je aan vrijheid als je geen huis hebt om in te wonen
Wat bedoel je?quote:Op zondag 9 november 2014 21:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon de zolderkamer kraken bij je ouders.
Maar zeg eens eerlijk Mortaxx, wat een wantoestanden aan jullie kant of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |