Oh ohhhh nu noemt hij jou ook jaloers denk ik!quote:
Echt he.quote:Op maandag 10 november 2014 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ohhhh nu noemt hij jou ook jaloers denk ik!
Ah ik dacht al..quote:Op maandag 10 november 2014 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet hem ook niet op je maag leggen, ik laat hem gewoon op de kast staan
Op z'n moeder?quote:Op maandag 10 november 2014 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ohhhh nu noemt hij jou ook jaloers denk ik!
en jij stond vooraan in de kijkers file?quote:Op maandag 10 november 2014 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah ik dacht al..
Maar het was wel grappig.. de voorste auto ging haar bumper inspecteren waar geen krasje op zat, terwijl de achtste auto volledig in de prak en dwars over de weg stond_
Miepje.
Geen idee. Op iets.quote:
oke, maar oh wee als het maar een 7/10 blijkt te zijnquote:Op maandag 10 november 2014 10:16 schreef Robophatt het volgende:
Wauw hele topic terug gelezen, was bijna de moeite waard.
Wicky de viking die ook echt het idee heeft dat hij iedereen hier ownt met z'n opmerkingen is wel het hoogtepunt denk ik.
8/10 zou teruglezen aanraden
Je bent jaloers op zijn burn skillsquote:Op maandag 10 november 2014 10:16 schreef Robophatt het volgende:
Wauw hele topic terug gelezen, was bijna de moeite waard.
Wicky de viking die ook echt het idee heeft dat hij iedereen hier ownt met z'n opmerkingen is wel het hoogtepunt denk ik.
8/10 zou teruglezen aanraden
Die had een 9,5 op imdb vorige weekquote:Op maandag 10 november 2014 10:20 schreef Chai het volgende:
Voor wie binnenkort nog een keer naar de bioscoop wil: Interstellar.
Toffe film, blij dat ik hem niet op mijn crappy geluidlaptop heb gezien.
Lol ja kloptquote:Op maandag 10 november 2014 10:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent jaloers op zijn burn skills
Ja zag de trailer laatst in de bioscoop, wil daar zeker nog naartoequote:Op maandag 10 november 2014 10:20 schreef Chai het volgende:
Nu niet meer, maar dit genre doet het ook altijd goed op imdb.quote:Op maandag 10 november 2014 10:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die had een 9,5 op imdb vorige week!
Kom gaan we samen laat ik je daarna echt sterren zienquote:Op maandag 10 november 2014 10:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Lol ja klopt
[..]
Ja zag de trailer laatst in de bioscoop, wil daar zeker nog naartoe
oke, lang niet meer geweestquote:Op maandag 10 november 2014 10:20 schreef Chai het volgende:
Er waren idd nog maar 6000 stemmen ofzo toen.... ik vond Gravity wel echt cool trouwensquote:Op maandag 10 november 2014 10:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu niet meer, maar dit genre doet het ook altijd goed op imdb.
Gravity een 8 met die stomme Sandra Bullock.Wel 7+ imo, maar echt geen 8.
Ja, schaam je.quote:Op maandag 10 november 2014 10:32 schreef gianni61 het volgende:
de hele mh17 herdenking en zo boeit me echt voor geen meter.
ben ik nu gevoelloos?
Ja kloptquote:Op maandag 10 november 2014 10:33 schreef ntm het volgende:
Gone Girl is ook echt een spannende film.
Oh sorry, leek me wel een leuke film, kan er niks aan doen dat jij ineens iets anders wou ;squote:Op maandag 10 november 2014 10:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja kloptvond hem wel goed zeg. En dan te bedenken dat we eigenlijk naar Let's be cops zouden gaan
die lijkt me dan weer best slechtquote:Op maandag 10 november 2014 10:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja kloptvond hem wel goed zeg. En dan te bedenken dat we eigenlijk naar Let's be cops zouden gaan
Ik wil ook nog naar Dumb and Dumber Two als die hier uit is.quote:Op maandag 10 november 2014 10:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, dat moest ik natuurlijk beter bekijkenquote:Op maandag 10 november 2014 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en jij stond vooraan in de kijkers file?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |