Lolquote:Op maandag 10 november 2014 09:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou ekt alluh sjikkies scoren hier swa ;D ;D alluh ekberber.
Ah daar was ie al.quote:Op maandag 10 november 2014 09:36 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Snuifde je moeder heroine tijdens je geboorte en heb je daarom zo'n baksteen face?
Binnenkort.quote:Op maandag 10 november 2014 09:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dus, wanneer ga je een chickie scoren zodat je van al die maagden frustraties af bent?
snuifdequote:Op maandag 10 november 2014 09:36 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Snuifde je moeder heroine tijdens je geboorte en heb je daarom zo'n baksteen face?
Oh sorry.quote:Op maandag 10 november 2014 09:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je geeft niet eens antwoord op mijn vraag.
Ik wil niet veel zeggen maar ik had gehoord dat plastische chirurgie bij het UMC best goed is.quote:
Van wie heb je dat gehoord?quote:Op maandag 10 november 2014 09:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar ik had gehoord dat plastische chirurgie bij het UMC best goed is.
jouw burn game is wel on point man. Jeetje.quote:Op maandag 10 november 2014 09:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar ik had gehoord dat plastische chirurgie bij het UMC best goed is.
niks mis met ontbijten.quote:Op maandag 10 november 2014 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ontbijten is stom.
Vier personen die op elkaar zijn gebotst met als kop een 107 is ook stom.
snuifdequote:Op maandag 10 november 2014 09:36 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dan mankeert je wel wat idd.quote:Op maandag 10 november 2014 09:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Als Nootjes je taal al gaat verbeteren, wow.
Van zn moeder.quote:
Waar ontbijt jij mee?quote:Op maandag 10 november 2014 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mis met ontbijten.
en met kapotte peugeots
koffie, een boterham en de tv..quote:Op maandag 10 november 2014 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar ontbijt jij mee?
Ik heb de laatste tijd geen honger meer, terwijl ik dat voorheen wel had in de ochtend.
4EBE heeft geen honger..quote:Op maandag 10 november 2014 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar ontbijt jij mee?
Ik heb de laatste tijd geen honger meer, terwijl ik dat voorheen wel had in de ochtend.
Ligt dat niet zwaar op de maag?quote:
oei snapquote:
je moet hem ook niet op je maag leggen, ik laat hem gewoon op de kast staanquote:Op maandag 10 november 2014 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ligt dat niet zwaar op de maag?
In de avond scheur ik bijna door midden van de honger als ik in de file sta.quote:Op maandag 10 november 2014 09:48 schreef Chai het volgende:
[..]
4EBE heeft geen honger..
Tijd voor een bezoekje aan de huisarts!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |