het zit je diep hequote:
quote:Op maandag 10 november 2014 08:44 schreef wickedmen het volgende:
Wel schattig die jaloezie hier. Doe effe normaal en laat je niet zo kennen.
je laat je wel erg kennen hoor.quote:Op maandag 10 november 2014 09:03 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zat het maar diep.
Over diep gesproken, hoe diep zit jij?
kk flikkertje, kan niet eens scorenquote:Op maandag 10 november 2014 09:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je laat je wel erg kennen hoor.
Ik zie het. Maar hoe diep zit jij nou bij Gridlok?quote:Op maandag 10 november 2014 09:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je laat je wel erg kennen hoor.
quote:Op maandag 10 november 2014 09:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
kk flikkertje, kan niet eens scoren
" Wow Nerdje " Haha WoW Nerdje met meer game.
kk diep, mocro zonder game en met attitude, wow ik kan dit niet handlen.quote:Op maandag 10 november 2014 09:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik zie het. Maar hoe diep zit jij nou bij Gridlok?
Lolquote:Op maandag 10 november 2014 09:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
kk diep, mocro zonder game en met attitude, wow ik kan dit niet handlen.
quote:
Jawel, die troep gewoon niet spammen.quote:Op maandag 10 november 2014 09:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ook niet liefkan die jongen ook niks aan doen.
Let maar op, dadelijk noemt hij je jaloers.quote:Op maandag 10 november 2014 09:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jawel, die troep gewoon niet spammen.
Jaja dat riedeltje kennen we nu welquote:Op maandag 10 november 2014 09:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Let maar op, dadelijk noemt hij je jaloers.
Echt niet? Oh bij mij wel, hij heeft me gewoon meteen door, mensenkennis bij die jongen, wou dat ik zo'n mooi geschapen hoofd had.quote:Op maandag 10 november 2014 09:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jaja dat riedeltje kennen we nu welmaakt totaal geen indruk verder.
quote:Op maandag 10 november 2014 09:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Echt niet? Oh bij mij wel, hij heeft me gewoon meteen door, mensenkennis bij die jongen, wou dat ik zo'n mooi geschapen hoofd had.
Je moet wat idd.quote:Op maandag 10 november 2014 09:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou ekt alluh sjikkies scoren hier swa ;D ;D alluh ekberber.
I cant evenquote:Op maandag 10 november 2014 09:14 schreef wickedmen het volgende:
Wel schattig dat groepje vrienden hier. Voor elkaar opkomen bij het geringste of als je iemand op zijn lelijkheid wijst. Zien er achteraf ook uit voor een deel alsof ze van een WOW lan party af komen.
Al zal het vast zijn dat ze in rl geen vrienden hebben en daarom hier alleen internetmatties hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |