Zodat we samen een mooi toekomst kunnen hebben.quote:Op maandag 10 november 2014 01:56 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Waarom zo groot aanpakken dan?
deze jongen :$
Jij bent zo liev voor mij....... ik zal zorgen jij krijgt beste eten:$ (geen eten van de Aldi)quote:Op maandag 10 november 2014 01:57 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Zodat we samen een mooi toekomst kunnen hebben.
En ik je zacht toiletpapier kan komen, en niet die harde schuurpapier van de Aldi.
Jou billetjes zijn mijn billetjes.
Wil je dan eerst een glasje van jou squirt aan mijn geven? :$quote:Op maandag 10 november 2014 02:00 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Jij bent zo liev voor mij....... ik zal zorgen jij krijgt beste eten:$ (geen eten van de Aldi)
nooit zon zachtaardige lieverd gezien
wat snij jij vieze onderwerpen aan voor een maagd schatje ik heb je veel liever onschuldig :$quote:Op maandag 10 november 2014 02:01 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Wil je dan eerst een glasje van jou squirt aan mijn geven? :$
Oke, moet ik mij zelf zijn.quote:Op maandag 10 november 2014 02:03 schreef xSomesz het volgende:
[..]
wat snij jij vieze onderwerpen aan voor een maagd schatje ik heb je veel liever onschuldig :$
blijf gwn jezelf please
i like you the way you are<3
zolang ik jou diep in je mooie ogen kijk tijdens je weet wel:$ heb ik al het idee dat je een neger bentquote:Op maandag 10 november 2014 02:03 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Oke, moet ik mij zelf zijn.
Ik heb een kleintje.
Wil je me nog?
Kom, ik wil je twee weken scheef laten lopen.quote:Op maandag 10 november 2014 02:06 schreef xSomesz het volgende:
[..]
zolang ik jou diep in je mooie ogen kijk tijdens je weet wel:$ heb ik al het idee dat je een neger bent
je ogen zijn zo vurig, krachtig en ja mijn fantasie verslaat werelden :$
een kleintje zit tussen de oren :$
Beter laat je me recht lopen anders krijg ik nog last van me rug ook :$quote:Op maandag 10 november 2014 02:07 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Kom, ik wil je twee weken scheef laten lopen.
Ik eet je hele kut op. :$
Ik zal zuinig met je zijn, jou rug is mijn rug.quote:Op maandag 10 november 2014 02:08 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Beter laat je me recht lopen anders krijg ik nog last van me rug ook :$
Wees niet te zuinig schatje alles is voor jou xxx
jouw leven is mijn leven schatje doe wat je wil de beslissing is aan jouquote:Op maandag 10 november 2014 02:10 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik zal zuinig met je zijn, jou rug is mijn rug.
Je hebt iemand flink wakker gemaakt.
Ik wil geen vluggertje de eerste keer.quote:Op maandag 10 november 2014 02:12 schreef xSomesz het volgende:
[..]
jouw leven is mijn leven schatje doe wat je wil de beslissing is aan jou
Ik kan hem net zo snel weer laten slapen zeg het maar het is geen probleem
wat?quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 01:34 schreef chroestjov het volgende:
Pas op, het is F1978, straks haalt hij zijn croissantpenis weer tevoorschijn.
dat dit kan in klbquote:
Moet je maar ook niet doen alsof je interesse in haar hebt, dat soort mensen voeden op aandacht.quote:
ik was er niet eens.quote:Op maandag 10 november 2014 08:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet je maar ook niet doen alsof je interesse in haar hebt, dat soort mensen voeden op aandacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |