Hahaha ok.quote:Op maandag 10 november 2014 00:29 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee man ik meen het serieus. Kijkend naar je posts elke dag in deze SC en het geslijm bij de vrouwen hier zou het kanspercentage toch eginszins moeten stijgen en zou het vroeg of laat toch moeten gebeuren.
I cry evertimquote:Op maandag 10 november 2014 00:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De gouden regel blijft dat FOK!kers niet neuken, dus naja
Denken dat Gridlok om internet kutjes geeft. Hij wilt gewoon kneejtjes roken en tekenen.quote:Op maandag 10 november 2014 00:29 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee man ik meen het serieus. Kijkend naar je posts elke dag in deze SC en het geslijm bij de vrouwen hier zou het kanspercentage toch eginszins moeten stijgen en zou het vroeg of laat toch moeten gebeuren.
Duhhh kan toggg nieh, ik zit hier voor de chickies jwt hier mn tinder pic.quote:Op maandag 10 november 2014 00:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Denken dat Gridlok om internet kutjes geeft. Hij wilt gewoon kneejtjes roken en tekenen.
Weters zullen weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okquote:Op maandag 10 november 2014 00:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Denken dat Gridlok om internet kutjes geeft. Hij wilt gewoon kneejtjes roken en tekenen.
Weters zullen weten.
quote:Op maandag 10 november 2014 00:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Duhhh kan toggg nieh, ik zit hier voor de chickies jwt hier mn tinder pic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Eindelijk uit de kast?quote:Op maandag 10 november 2014 00:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb er een stijve penor van gekregen
kanki mongooltjes stuk voor stukquote:
haha nu ben je stillllll. Geskotttttquote:
vlasbaard beta faggits.quote:Op maandag 10 november 2014 00:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kanki mongooltjes stuk voor stuk
Aight, zal doorgeven aan AIVD, pedo.quote:Op maandag 10 november 2014 00:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zolang het maar een gat heeft.
moar liek aivgay, amirite?quote:Op maandag 10 november 2014 00:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Aight, zal doorgeven aan AIVD, pedo.
Haha echt he.quote:Op maandag 10 november 2014 00:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wow wat een nerd taal en mislukte poging om cool over te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op je moeder.quote:Op maandag 10 november 2014 00:37 schreef Chloroform het volgende:
Janken in FB en dan hier stoer proberen te doen.Echt, op wie probeer je indruk te maken ffs
quote:Op maandag 10 november 2014 00:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha echt he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou toch denken dat iemand na 3x toch eindelijk grappig kan over komen ipv falend te forceren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed als je zelfs niet eens kan flamen ben je mijn tijd niet eens waard, groetjes.
Jij leeft in een erg beperkte wereld.quote:Op maandag 10 november 2014 00:37 schreef Chloroform het volgende:
Janken in FB en dan hier stoer proberen te doen.Echt, op wie probeer je indruk te maken ffs
quote:Op maandag 10 november 2014 00:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat iemand na 3x toch eindelijk grappig kan over komen ipv falend te forceren.
Maar goed als je zelfs niet eens kan flamen ben je mijn tijd niet eens waard, groetjes.
stoere bink jij. Ben onder de indruk 8/10quote:Op maandag 10 november 2014 00:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat iemand na 3x toch eindelijk grappig kan over komen ipv falend te forceren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |