echt hequote:Op zondag 9 november 2014 21:58 schreef Chloroform het volgende:
Wat een heisa om slotjes en topics, sjongejonge.
Weer wat anders dan de heisa om blauwe vinkjes...quote:Op zondag 9 november 2014 21:58 schreef Chloroform het volgende:
Wat een heisa om slotjes en topics, sjongejonge.
Alweer een nieuwe mod?quote:Op zondag 9 november 2014 22:22 schreef Modus het volgende:
Dezelfde bazen die ook weken hebben zitten beren op de nieuwe modbenoeming.
Ben niet geschikt als mod.quote:
Hoezo? :squote:Op zondag 9 november 2014 22:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Volgens mij juist uitermate geschikt.
Je zou er maar mee moeten leven.quote:Op zondag 9 november 2014 22:19 schreef Chloroform het volgende:
Hele epistels in FB ook, sjongejonge.
Huilies in FBquote:
VERTELquote:
Boefje.quote:
Echt hoor, gvdquote:
Waarom dan niet vierkante pizza.quote:Op maandag 10 november 2014 00:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
omdat ronde doos maken veel duurder is
Het zit je wel diep he. Beetje steken onder water en denken dat ik het erg vind.quote:
Zich aangesproken voelen, huilie doen en het dan maar op 'vrouwenprobleem' gooien. 1800%quote:
Ach, alles voor de aandacht ofzo ;squote:Op maandag 10 november 2014 00:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zich aangesproken voelen, huilie doen en het dan maar op 'vrouwenprobleem' gooien. 1800%
shhhh no more tears, just dreams now.quote:Op maandag 10 november 2014 00:21 schreef Vanillekwark het volgende:
Ja, enige logica willen is huilie doen
quote:Op maandag 10 november 2014 00:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
shhhh no more tears, just dreams now.
Hahaquote:Op maandag 10 november 2014 00:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
shhhh no more tears, just dreams now.
jij bent echt een mongooltje.quote:Op maandag 10 november 2014 00:25 schreef wickedmen het volgende:
Bijna Gridlok, nog effe en je mag misschien in een Fokster haar broekje.
Je moeder vond van niet.quote:Op maandag 10 november 2014 00:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij bent echt een mongooltje.
Jij bent gewoon een tikkeltje racistisch.quote:Op maandag 10 november 2014 00:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij bent echt een mongooltje.
Haha ok.quote:Op maandag 10 november 2014 00:25 schreef wickedmen het volgende:
Bijna Gridlok, nog effe en je mag misschien in een Fokster haar broekje.
sick burn 9/10 goed bezigquote:
Nee man ik meen het serieus. Kijkend naar je posts elke dag in deze SC en het geslijm bij de vrouwen hier zou het kanspercentage toch eginszins moeten stijgen en zou het vroeg of laat toch moeten gebeuren.quote:
De gouden regel blijft dat FOK!kers niet neuken, dus najaquote:Op maandag 10 november 2014 00:29 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee man ik meen het serieus. Kijkend naar je posts elke dag in deze SC en het geslijm bij de vrouwen hier zou het kanspercentage toch eginszins moeten stijgen en zou het vroeg of laat toch moeten gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |