kerst een feest durven noemenquote:
Hoe zou jij het noemen?quote:
Ik wil met de kerst weg, alleen heb ik geen idee welk land/ continent/ planeet.quote:
stedentripje ofzo?quote:Op maandag 10 november 2014 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil met de kerst weg, alleen heb ik geen idee welk land/ continent/ planeet.
http://srprs.me/quote:Op maandag 10 november 2014 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pics van je hoed.quote:Op maandag 10 november 2014 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Janee superduidelijk, ik weet nu van de hoed en de rand
Not sure if want.quote:
Hebben Neuf en Oreo ingepikt.quote:
en de rand opgegeten zeker?quote:Op maandag 10 november 2014 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben Neuf en Oreo ingepikt.
Texelquote:Op maandag 10 november 2014 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, immer honger die beesten.quote:
Je laten wegpesten door 2 kafferia'squote:Op maandag 10 november 2014 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben Neuf en Oreo ingepikt.
Op die eilanden waait het altijd zo hard.quote:Op maandag 10 november 2014 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eilanden zijn nog niet eens zo'n slecht idee.
Als het maar ver weg is van sociale verplichtingen.
Vond Jupiter tegenvallen, kon nergens fatsoenlijk staan en we belandden ook nog recht in een dikke stormquote:Op maandag 10 november 2014 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
de reistijd valt ook nogal tegenquote:Op maandag 10 november 2014 11:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vond Jupiter tegenvallen, kon nergens fatsoenlijk staan en we belandden ook nog recht in een dikke storm
gewoon een eiland met zonquote:Op maandag 10 november 2014 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |