abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146493956
Ik ben erachter gekomen wat ik helemaal verkeerd heb gedaan in mijn relatie! Ik ben nagegaan wanneer alles begon met saai en stom worden, en dit blijkt:

Wanneer ik heb laten zien dat mijn vriend alles voor me was en duidelijk was dat ik alles zou doen om hem te kunnen houden, was zijn interesse verdwenen.

Ik was in het begin nog helemaal niet zo, ik was onafhankelijk en deed dingen liever in mijn eentje. Had een paar vrienden waarmee ik uit ging, had doelen voor mijn studie en een baan en alles. En toen ik dingen voor mijn vriend opgaf omdat ik dacht dat het 'veilig' was voor mij om op hem te vertrouwen, GING ALLES TEN ONDER.

Dus mannen: is het waar dat jullie je interesse verliezen wanneer je weet dat iemand te veel haar best doet om je te paaien?

[ Bericht 5% gewijzigd door Juweeltje_ op 10-11-2014 12:08:35 ]
pi_146494190
Je bent hem gaan claimen, hebben mannen een hekel aan.
  maandag 10 november 2014 @ 12:11:33 #3
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_146494205
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 12:10 schreef bronnen het volgende:
Juist, dit waarschijnlijk.

Voor mij persoonlijk zou het verstikkend zijn.
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_146494213
Mannen hebben geen behoefte aan een overly attached girlfriend. Vooral niet als het zo overduidelijk geforceerd is.

Helemaal vervelend zijn van die vrouwen die een reactie bij je proberen af te dwingen. Dan ben je gezellig met vrienden en dan krijg je continue berichten waar dan verwacht wordt dat je reageert. En reageer je niet, dan moet je dat altijd maar gaan verantwoorden tegenover je vriendin.
pi_146494224
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 12:10 schreef bronnen het volgende:
Tsja, ik heb het niet bewust gedaan - had het niet gezien als claimen. Ik snap het nu wel.
pi_146494242
Mannen willen geen schaap.
  maandag 10 november 2014 @ 12:13:44 #7
54408 Parzival
Where it happens
pi_146494249
dat hangt volgens mij van elk persoon af.. er zullen er genoeg zijn die dat wel willen, omdat ze bang zijn je te verliezen.. anderen willen meer vrijheid.. etc..

het blijft altijd even kijken of een relatie klikt.. en ook op langere termijn
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_146494287
Overly attached etc
  maandag 10 november 2014 @ 12:34:56 #9
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_146494724
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 12:00 schreef Juweeltje_ het volgende:
Wanneer ik heb laten zien dat mijn vriend alles voor me was en duidelijk was dat ik alles zou doen om hem te kunnen houden, was zijn interesse verdwenen.

Dus mannen: is het waar dat jullie je interesse verliezen wanneer je weet dat iemand te veel haar best doet om je te paaien?
Ik weet niet hoe het bij de andere mannen zit, maar ik houd er juist van om gepaaid te worden. Claimen niet, en je moet ook zeker je eigen vrienden behouden. Maar je mag mij wel als een prins behandelen hoor, dan beloon ik je met eeuwige trouw :)
pi_146494900
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 12:34 schreef Trankilo het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het bij de andere mannen zit, maar ik houd er juist van om gepaaid te worden. Claimen niet, en je moet ook zeker je eigen vrienden behouden. Maar je mag mij wel als een prins behandelen hoor, dan beloon ik je met eeuwige trouw :)
Mijn vriend heeft geen moeite meer gedaan sinds hij alles kreeg zonder er iets voor te doen :')
Ik denk dat het idee leuk is voor je, maar dat de praktijk zal tegenvallen omdat je geen uitdaging meer hebt en weet dat ze er altijd voor je zal zijn.
  maandag 10 november 2014 @ 12:47:11 #11
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_146495008
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 12:42 schreef Juweeltje_ het volgende:

[..]

Mijn vriend heeft geen moeite meer gedaan sinds hij alles kreeg zonder er iets voor te doen :')
Lijkt me toeval.

quote:
Ik denk dat het idee leuk is voor je, maar dat de praktijk zal tegenvallen omdat je geen uitdaging meer hebt en weet dat ze er altijd voor je zal zijn.
Nou, wat een hel zeg, iemand die er altijd voor je zal zijn! Dat lijkt mij de definitie van een goede serieuze relatie. Wie een uitdaging zoekt moet maar een open relatie nemen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_146495086
Verschilt, sommige personen verliezen inderdaad hun interesse. Anderen waarderen het juist veel.
pi_146495286
Het is onzin dat mannen hun interesse verliezen. Het punt is dat je niet kan generaliseren. Blijkbaar doet je vriend geen moeite meer voor je. Hoe het komt dat hij zo is geworden weet alleen hij het.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_146495292
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 12:47 schreef eleusis het volgende:

[..]

Lijkt me toeval.

[..]

Nou, wat een hel zeg, iemand die er altijd voor je zal zijn! Dat lijkt mij de definitie van een goede serieuze relatie. Wie een uitdaging zoekt moet maar een open relatie nemen.
Mijn vriend waardeerde het niet :') en hij doet verdomme nog steeds lullig. Misschien moet ik het maar uitmaken.
pi_146495332
Klinkt alsof je vriend gewoon niet klaar was voor een echte vaste relatie.. klinkt als een man die meer interesse heeft in de jacht
pi_146495397
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 13:00 schreef ThamfBeast het volgende:
Klinkt alsof je vriend gewoon niet klaar was voor een echte vaste relatie.. klinkt als een man die meer interesse heeft in de jacht
Zijn er überhaupt mannen die interesse hebben in een serieuze vaste relatie? Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt, en dat het voor hem meer voor de lol was (sinds het niet altijd leuk kan zijn, heeft het geen nut dus)
pi_146495532
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 13:03 schreef Juweeltje_ het volgende:

[..]

Zijn er überhaupt mannen die interesse hebben in een serieuze vaste relatie?
Duh. :')
  maandag 10 november 2014 @ 13:10:55 #18
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_146495554
quote:

[..]

Zijn er überhaupt mannen die interesse hebben in een serieuze vaste relatie? Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt, en dat het voor hem meer voor de lol was (sinds het niet altijd leuk kan zijn, heeft het geen nut dus)
Je moet ook moeite voor elkaar blijven doen en vooral je niet anders voor doen dan je bent en zeker niet jezelf proberen te veranderen of dit eisen van de ander.
pi_146495672
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 13:10 schreef gewoonmeppen het volgende:

[..]

Je moet ook moeite voor elkaar blijven doen en vooral je niet anders voor doen dan je bent en zeker niet jezelf proberen te veranderen of dit eisen van de ander.
Ik weet het. Ik werd best wel onzeker van zijn gedrag het laatste half jaar. Hij heeft letterlijk afstand van me genomen toen ik zei dat ik van hem hield - daarvoor heeft hij me op handen gedragen. Dus toen alles rustig werd en misschien een beetje saai, deed hij steeds minder voor de relatie en is het nu op het dieptepunt.

Ik heb ook helemaal geen vertrouwen meer in hem, hij heeft liever lol dan dat hij zijn energie stopt in de relatie en hij ZEGT dat ik alles fout heb gedaan door me zorgen te maken, maar hij heeft zich al sinds maart steeds een beetje teruggetrokken. Daardoor heb ik me dus zorgen lopen maken.

Heb iemand nodig die er voor me wil zijn, niet iemand die als doel 'lol' heeft. Zo is het gedoemd tot falen. Ik kan hem alleen nog niet los laten (al zie ik hem minder)
pi_146495831
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 13:15 schreef Juweeltje_ het volgende:

[..]

Ik weet het. Ik werd best wel onzeker van zijn gedrag het laatste half jaar. Hij heeft letterlijk afstand van me genomen toen ik zei dat ik van hem hield - daarvoor heeft hij me op handen gedragen. Dus toen alles rustig werd en misschien een beetje saai, deed hij steeds minder voor de relatie en is het nu op het dieptepunt.

Ik heb ook helemaal geen vertrouwen meer in hem, hij heeft liever lol dan dat hij zijn energie stopt in de relatie en hij ZEGT dat ik alles fout heb gedaan door me zorgen te maken, maar hij heeft zich al sinds maart steeds een beetje teruggetrokken. Daardoor heb ik me dus zorgen lopen maken.

Heb iemand nodig die er voor me wil zijn, niet iemand die als doel 'lol' heeft. Zo is het gedoemd tot falen. Ik kan hem alleen nog niet los laten (al zie ik hem minder)
Ik krijg de indruk dat je je hele leven om hem heen gebouwd hebt, onrealistische eisen stelt aan hem, hem een voortdurende stroom aan drama geeft, denkt dat de wereld om jou draait en met dat soort gedrag vind ik het alleen maar logisch dat zijn liefde als sneeuw voor de zon verdwijnt.
Blijkbaar is het samen met jou zijn geen lol en dus is het volstrekt logisch dat hij liever zijn tijd en energie in vrienden stopt.
  maandag 10 november 2014 @ 13:22:05 #21
416020 K44S
The bearded man
pi_146495834
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 12:34 schreef Trankilo het volgende:

[..]

Dit.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 10 november 2014 @ 13:22:08 #22
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_146495835
quote:

[..]

Ja tuurlijk wel. Maar als ik mijn interesse verlies ben ik wel weg.

Alleen wat interessant is verschilt weer per mens, de één vindt een aanhankelijke vriendin wel leuk maar de ander weer niet. Voor mijn gevoel is je vriend niet serieus over de relatie en zoekt hij een beetje naar een uitvlucht. Hij is je niet waard joh. Je bent denk ik een hartstikke lieve meid (alleen onzeker, ook gezien je topics uit het verleden).

Als je jouw topics terugleest, dan had je het misschien al wel zien aankomen. Maar durfde je het niet onder de ogen te zien?
  maandag 10 november 2014 @ 13:24:10 #23
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_146495889
Hoe oud zijn jullie?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 10 november 2014 @ 13:25:05 #24
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_146495905
Oh troll gezien je posthistorie en je aangemaakte topics :') _O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 10 november 2014 @ 13:26:17 #25
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_146495937
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 13:15 schreef Juweeltje_ het volgende:

[..]

Ik zou dan maar niet veel energie meer in de relatie steken, ook al is dat lastig.
Anders ben je straks alleen goed genoeg, op de momenten dat hij even wat aandacht nodig heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')