Juist, dit waarschijnlijk.quote:Op maandag 10 november 2014 12:10 schreef bronnen het volgende:
Je bent hem gaan claimen, hebben mannen een hekel aan.
Tsja, ik heb het niet bewust gedaan - had het niet gezien als claimen. Ik snap het nu wel.quote:Op maandag 10 november 2014 12:10 schreef bronnen het volgende:
Je bent hem gaan claimen, hebben mannen een hekel aan.
Ik weet niet hoe het bij de andere mannen zit, maar ik houd er juist van om gepaaid te worden. Claimen niet, en je moet ook zeker je eigen vrienden behouden. Maar je mag mij wel als een prins behandelen hoor, dan beloon ik je met eeuwige trouwquote:Op maandag 10 november 2014 12:00 schreef Juweeltje_ het volgende:
Wanneer ik heb laten zien dat mijn vriend alles voor me was en duidelijk was dat ik alles zou doen om hem te kunnen houden, was zijn interesse verdwenen.
Dus mannen: is het waar dat jullie je interesse verliezen wanneer je weet dat iemand te veel haar best doet om je te paaien?
Mijn vriend heeft geen moeite meer gedaan sinds hij alles kreeg zonder er iets voor te doenquote:Op maandag 10 november 2014 12:34 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij de andere mannen zit, maar ik houd er juist van om gepaaid te worden. Claimen niet, en je moet ook zeker je eigen vrienden behouden. Maar je mag mij wel als een prins behandelen hoor, dan beloon ik je met eeuwige trouw
Lijkt me toeval.quote:Op maandag 10 november 2014 12:42 schreef Juweeltje_ het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft geen moeite meer gedaan sinds hij alles kreeg zonder er iets voor te doen![]()
Nou, wat een hel zeg, iemand die er altijd voor je zal zijn! Dat lijkt mij de definitie van een goede serieuze relatie. Wie een uitdaging zoekt moet maar een open relatie nemen.quote:Ik denk dat het idee leuk is voor je, maar dat de praktijk zal tegenvallen omdat je geen uitdaging meer hebt en weet dat ze er altijd voor je zal zijn.
Mijn vriend waardeerde het nietquote:Op maandag 10 november 2014 12:47 schreef eleusis het volgende:
[..]
Lijkt me toeval.
[..]
Nou, wat een hel zeg, iemand die er altijd voor je zal zijn! Dat lijkt mij de definitie van een goede serieuze relatie. Wie een uitdaging zoekt moet maar een open relatie nemen.
Zijn er überhaupt mannen die interesse hebben in een serieuze vaste relatie? Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt, en dat het voor hem meer voor de lol was (sinds het niet altijd leuk kan zijn, heeft het geen nut dus)quote:Op maandag 10 november 2014 13:00 schreef ThamfBeast het volgende:
Klinkt alsof je vriend gewoon niet klaar was voor een echte vaste relatie.. klinkt als een man die meer interesse heeft in de jacht
Duh.quote:Op maandag 10 november 2014 13:03 schreef Juweeltje_ het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt mannen die interesse hebben in een serieuze vaste relatie?
Je moet ook moeite voor elkaar blijven doen en vooral je niet anders voor doen dan je bent en zeker niet jezelf proberen te veranderen of dit eisen van de ander.quote:Op maandag 10 november 2014 13:03 schreef Juweeltje_ het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt mannen die interesse hebben in een serieuze vaste relatie? Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt, en dat het voor hem meer voor de lol was (sinds het niet altijd leuk kan zijn, heeft het geen nut dus)
Ik weet het. Ik werd best wel onzeker van zijn gedrag het laatste half jaar. Hij heeft letterlijk afstand van me genomen toen ik zei dat ik van hem hield - daarvoor heeft hij me op handen gedragen. Dus toen alles rustig werd en misschien een beetje saai, deed hij steeds minder voor de relatie en is het nu op het dieptepunt.quote:Op maandag 10 november 2014 13:10 schreef gewoonmeppen het volgende:
[..]
Je moet ook moeite voor elkaar blijven doen en vooral je niet anders voor doen dan je bent en zeker niet jezelf proberen te veranderen of dit eisen van de ander.
Ik krijg de indruk dat je je hele leven om hem heen gebouwd hebt, onrealistische eisen stelt aan hem, hem een voortdurende stroom aan drama geeft, denkt dat de wereld om jou draait en met dat soort gedrag vind ik het alleen maar logisch dat zijn liefde als sneeuw voor de zon verdwijnt.quote:Op maandag 10 november 2014 13:15 schreef Juweeltje_ het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik werd best wel onzeker van zijn gedrag het laatste half jaar. Hij heeft letterlijk afstand van me genomen toen ik zei dat ik van hem hield - daarvoor heeft hij me op handen gedragen. Dus toen alles rustig werd en misschien een beetje saai, deed hij steeds minder voor de relatie en is het nu op het dieptepunt.
Ik heb ook helemaal geen vertrouwen meer in hem, hij heeft liever lol dan dat hij zijn energie stopt in de relatie en hij ZEGT dat ik alles fout heb gedaan door me zorgen te maken, maar hij heeft zich al sinds maart steeds een beetje teruggetrokken. Daardoor heb ik me dus zorgen lopen maken.
Heb iemand nodig die er voor me wil zijn, niet iemand die als doel 'lol' heeft. Zo is het gedoemd tot falen. Ik kan hem alleen nog niet los laten (al zie ik hem minder)
Dit.quote:Op maandag 10 november 2014 12:34 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij de andere mannen zit, maar ik houd er juist van om gepaaid te worden. Claimen niet, en je moet ook zeker je eigen vrienden behouden. Maar je mag mij wel als een prins behandelen hoor, dan beloon ik je met eeuwige trouw
Ja tuurlijk wel. Maar als ik mijn interesse verlies ben ik wel weg.quote:Op maandag 10 november 2014 13:03 schreef Juweeltje_ het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt mannen die interesse hebben in een serieuze vaste relatie? Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt, en dat het voor hem meer voor de lol was (sinds het niet altijd leuk kan zijn, heeft het geen nut dus)
Ik zou dan maar niet veel energie meer in de relatie steken, ook al is dat lastig.quote:Op maandag 10 november 2014 13:15 schreef Juweeltje_ het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik werd best wel onzeker van zijn gedrag het laatste half jaar. Hij heeft letterlijk afstand van me genomen toen ik zei dat ik van hem hield - daarvoor heeft hij me op handen gedragen. Dus toen alles rustig werd en misschien een beetje saai, deed hij steeds minder voor de relatie en is het nu op het dieptepunt.
Ik heb ook helemaal geen vertrouwen meer in hem, hij heeft liever lol dan dat hij zijn energie stopt in de relatie en hij ZEGT dat ik alles fout heb gedaan door me zorgen te maken, maar hij heeft zich al sinds maart steeds een beetje teruggetrokken. Daardoor heb ik me dus zorgen lopen maken.
Heb iemand nodig die er voor me wil zijn, niet iemand die als doel 'lol' heeft. Zo is het gedoemd tot falen. Ik kan hem alleen nog niet los laten (al zie ik hem minder)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |