quote:Op maandag 10 november 2014 13:45 schreef vigilant7 het volgende:
Morgen en overmorgen jaarmarkt in mijn hometown (erkend door unesco als immaterieel erfgoed van de mesnheid btw)
quote:
wtf?quote:Op maandag 10 november 2014 13:54 schreef Modus het volgende:
haaahaa haa kkhard geneukt met dinnetje omdat ik haar kamer had opgeruimt maar ik zit egt niet inder de plak hoor ;p
quote:
Jammer van je straatverbod man.quote:Op maandag 10 november 2014 13:45 schreef vigilant7 het volgende:
Morgen en overmorgen jaarmarkt in mijn hometown (erkend door unesco als immaterieel erfgoed van de mesnheid btw)
Vuist in het gezicht kunnen ze krijgen.quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 13:54 schreef Modus het volgende:
haaahaa haa kkhard geneukt met dinnetje omdat ik haar kamer had opgeruimt maar ik zit egt niet inder de plak hoor ;p
quote:
quote:
deze vrouwquote:Op maandag 10 november 2014 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vuist in het gezicht kunnen ze krijgen.
op zich nog geen gek ideequote:
Valt mee dus.quote:Op maandag 10 november 2014 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vuist in het gezicht kunnen ze krijgen.
Dan hebben ze in ieder geval iets gekregen.quote:
Ik "eet" dan de rest van de avond ook cupasoup, dus ik sla even over.quote:
Nou, heb teruggelezen maar vond het hoogstens 7,2443673478/10 hoor.quote:Op maandag 10 november 2014 10:16 schreef Robophatt het volgende:
Wauw hele topic terug gelezen, was bijna de moeite waard.
Wicky de viking die ook echt het idee heeft dat hij iedereen hier ownt met z'n opmerkingen is wel het hoogtepunt denk ik.
8/10 zou teruglezen aanraden
krijg je vandaag geen echte maaltijd?quote:Op maandag 10 november 2014 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik "eet" dan de rest van de avond ook cupasoup, dus ik sla even over.
Met m'n derde been zit het ook wel goed.quote:Op maandag 10 november 2014 00:58 schreef VeerEli het volgende:
Als krio's derde been net zo fors geschapen is als de rest van z'n lijf dan is het helemaal close to perfection gewoon
Akkoord.quote:Op maandag 10 november 2014 01:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ey, niet zo doen. Neem krio gewoon erbij als second relationship. Even in overleg gaan hier en krio vind vast wel goed
Spruitjes of mie ..quote:Op maandag 10 november 2014 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
krijg je vandaag geen echte maaltijd?
niks mis mee toch?quote:
Goeie kloon voederbieteIquote:Op maandag 10 november 2014 15:54 schreef voederbieteI het volgende:
net een potje lopen schijten niet normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |