Ahw zo liefquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Mortie zit voor de deur te mauwen omdat ze weet dat ik al wakker ben en ze heeft van die schattige, gekke mauwtjes
quote:
wejooooowquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jochie toch....heb je nog mentale au?
Dat dacht ik ook toen ik jouw foto zag.quote:
ze beweert zelf dat ze een vrouw is..quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:04 schreef Chloroform het volgende:
Die madeliefff, was dat nou ook een dude of niet?
Ze wil gewoon vreten, is geen liefde.quote:
niemand dwingt jou om hier te postenquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:04 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
hatelijk?
altijd dat oeverloos gekweel, man
van waar deze haat?quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik jouw foto zag.
Ik dacht dat zij was 'ontmaskerd' ofzo, maar geen harde bewijzen dus?quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze beweert zelf dat ze een vrouw is..
maar ja, dat komt op fok voor... AB
dit al hatelijk noemen, fucking pussiesquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niemand dwingt jou om hier te posten
Woah, nee, was juist liefde.quote:
niks van meegekregenquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij was 'ontmaskerd' ofzo, maar geen harde bewijzen dus?
ah thenks bby, ik schrok al.quote:
Hoe stom dit ook allemaal is, eerst moest ik wel beetje lachen, maar daarna dacht ik: ja, als die 5 euro nou het laatste was wat hij voor de rest van de week had ofzo, dat vind ik wel echt sneu.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:10 schreef gianni61 het volgende:
Chai, dit pareltje al gelezen? WGR / Ben korte tijd gegijzeld geweest, en beroofd van 5 euro
Nergens voor nodig. :$quote:
als dat zo was had hij niet al 20 euro moeten bieden voor een fucking kam. dan had hij gewoon nog 25 euro voor die weekquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe stom dit ook allemaal is, eerst moest ik wel beetje lachen, maar daarna dacht ik: ja, als die 5 euro nou het laatste was wat hij voor de rest van de week had ofzo, dat vind ik wel echt sneu.
Verder is het natuurlijk wel een grote grap allemaal.
Oh, absoluut, is ook zo. Maar ik vind dat gewoon zielig, dat je daar niet logisch over na kunt denken en logische beslissingen maakt dan.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als dat zo was had hij niet al 20 euro moeten bieden voor een fucking kam. dan had hij gewoon nog 25 euro voor die week
ik denk dat hij sowieso niet heel sterk is in logisch denkenquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, absoluut, is ook zo. Maar ik vind dat gewoon zielig, dat je daar niet logisch over na kunt denken en logische beslissingen maakt dan.
Dat weet ik wel zeker ja.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat hij sowieso niet heel sterk is in logisch denken
Dat vind ik fijn. :$quote:
Lol zou me niets verbazenquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:04 schreef Chloroform het volgende:
Die madeliefff, was dat nou ook een dude of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |