Bij jou?quote:Op dinsdag 11 november 2014 08:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha hakte het er gisteren flink in? zag dat je al weer mij random quote en allemaal basisschool grapjes maakt![]()
[..]
Waarom haal je dat weg?
[..]![]()
Wow rustig. Neem gewoon een kop thee en laat alles bezinken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Bij jou?![]()
ur serious wot m8?
Ik kan trouwens nu je het zegt hetzelfde aan jou vragen, reageren met![]()
omdat iemand mij emo.giffed is best opzichtig, niet dat je dat ook nog elke dag 3x doet. De pijn zit diep.
Fijne dag verder Nootjez.
bezinksel in een theekopje is best viesquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow rustig. Neem gewoon een kop thee en laat alles bezinken.
ja ik denk ik deel t je even meequote:
ja dat welquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bezinksel in een theekopje is best vies
Kquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow rustig. Neem gewoon een kop thee en laat alles bezinken.
Wat moet ik toch zonder jouw meedenken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja ik denk ik deel t je even mee
Niks postenquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat moet ik toch zonder jouw meedenken.
jochie toch....quote:
Hey :squote:Op dinsdag 11 november 2014 09:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha nouja er mogen wel wat dames bij idd... we hebben alleen chlo en chai en dat zijn net jongens
Hey bbyquote:
nee, want een man stelt zo'n vragen nietquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey bby
Vind jij me ook net een man?
soms welquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey bby
Vind jij me ook net een man?
Ik jou soms ookquote:
Je bent wel een QT verder.quote:
typische vrouwenreactie weerquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk jongens Gianni weet wat soms betekent
quote:
Beter ga jij gewoon pleitequote:Op dinsdag 11 november 2014 10:03 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
beter houdt ie gewoon helemaal zijn mond
waarom zo hatelijk?quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:03 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
beter houdt ie gewoon helemaal zijn mond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |