Godver, ik dacht dat ik wel iig meer social awareness dan hem had.quote:
Dude die hele gast zijn facade is sowieso een lachertje man, maar vind mooi dat jij dat dan weerlegd terwijl je zelf ook niet bijster ervaren over komtquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het is ook gewoon zo.
Die chick komt maandag vroeg in de ochtend met ontbijt naar zijn place.
Ze zoenen/knuffelen alles, die chick wil gewoon gepaald worden maar hij is meer van de kusjekroel.
Ook kopieerde hij haar met het zeggen van sweetie enzo, hoe beta wil je zijn??
Chicks moeten je zien als een man die neuken kan, blijkbaar heeft hij die indruk niet gewekt.
En dan raar vinden dat hij daarna wordt genegeerd lol.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het is ook gewoon zo.
Ze zoenen/knuffelen alles, die chick wil gewoon gepaald worden maar hij is meer van de kusjekroel.
Chicks moeten je zien als een man die neuken kan, blijkbaar heeft hij die indruk niet gewekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik van jou.quote:
Vast wel, maar je speelt nog steeds niks klaar terwijl je hier mooie theorieën post.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Godver, ik dacht dat ik wel iig meer social awareness dan hem had.
Dat ik geen autoriteit op dit gebied ben hoeft het nog niet te betekenen dat mijn theorieën niet (deels) kloppen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Vast wel, maar je speelt nog steeds niks klaar terwijl je hier mooie theorieën post.
Ga dan eens praktijk doenquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat ik geen autoriteit op dit gebied ben hoeft het nog niet te betekenen dat mijn theorieën niet (deels) kloppen.
Dit hoor dima, trek je maar niks aan van chai.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat ik geen autoriteit op dit gebied ben hoeft het nog niet te betekenen dat mijn theorieën niet (deels) kloppen.
Vind er nog altijd geen bal aan eigenlijk. Kan ook geen halve pagina lezen in een topic dat "Dating(site)-ervaringen #499" heet.quote:
Een dateverslag is vaak wel lachen #riptindertopicquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind er nog altijd geen bal aan eigenlijk. Kan ook geen halve pagina lezen in een topic dat "Dating(site)-ervaringen #499" heet.
Vroeg in de maandagochtendquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het is ook gewoon zo.
Je had braddie en zijn sushi date eens moeten lezen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind er nog altijd geen bal aan eigenlijk. Kan ook geen halve pagina lezen in een topic dat "Dating(site)-ervaringen #499" heet.
Echt, who gives a fuck, ik lees nog liever de achterkant van een pak hagelslag (srs).quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een dateverslag is vaak wel lachen #riptindertopic
Vond jouw dateverslag met beenloze chick erg leukquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt, who gives a fuck, ik lees nog liever de achterkant van een pak hagelslag (srs).
Vermakelijk (srs). Je zit hier ook constant troep van ons te lezen.. ik zie het verschil niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt, who gives a fuck, ik lees nog liever de achterkant van een pak hagelslag (srs).
Daar staan altijd mopjes en leuke raadseltjes opquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Raadseltjes die jij waarschijnlijk nooit weet op te lossen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Daar staan altijd mopjes en leuke raadseltjes op
Ik spreek ook niet tegen dat ze niet kloppen, maar nu is het gewoon de beste stuurlui staan aan wal natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:56 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Dus, vanmiddag voor het eerst gedate met een meid die ik al een flinke poos spreek via Whatsapp en Facebook, we zouden Sushi gaan eten en dat was éigenlijk niet helemaal de bedoeling want dat is verdomde prijzig maar ik had een extraatje dus waarom ook niet.
Wij kwamen daar aan en het was gezellig, hadden de sushi besteld maar ik kwam er dus achter van "Ohja, het is een japans vis restaurant, ik krijg stokjes" Mijn fijne motoriek is echt heel erg beroerd dus ik kreeg die stokjes niet op de normale manier vast tussen mijn vingers, met andere woorden ik heb wel met de stokjes gegeten maar niet op de "traditionele" manier.
Ze keek me op een gegeven moment aan met zo`n blik van "Dit is best ongemakkelijk" En toen was het
[..]
Serieus, ik kon oprecht wel door de grond zakken en wilde ook eigenlijk weglopen en haar alles laten betalen, maar dat kon ik ook weer niet over mijn hart verkrijgen.
Nou goed, wij na amper 30 minuten weer weg want er hing al een erg gespannen sfeertje en ik voelde me echt vrij ongemakkelijk... Dus ok, wij op naar haar huis (althans, dat was een mogelijkheid geweest want ze woonde op amper 500 meter van dat Sushi tentje af)
Lopen we bij haar de straat in zegt ze
[..]
Vervolgens kreeg ik een knuffel en was het einde date.
Dus ik spreek haar vervolgens aan op Whatsapp een paar uur later (ik was uiteindelijk ook thuis om 9 uur) en zei dat ik het wel gezellig vond, alleen dat ik me kapot schaamde toen ze dat bestek vroeg. En nu word ik al vanaf 9 uur genegeerd![]()
Dat was dus meteen het einde van het contact volgens mij___! Ik tref het ook wel altijd met de vrouwen hoor
De een wil een relatie met me maar gooit me toch zonder pardon uit het niets in de friendzone, de ander vond me toen leuk maar durfde het niet aan omdat haar ouders mij niet mochten. En deze gaat mij publiekelijk voorschut zitten te zetten (
) en negeert mij al de hele avond, way to go
____!
Linkquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je had braddie en zijn sushi date eens moeten lezen.
En dan helemaal verontwaardigd zijn dat ze helemaal niks van hem moest hebben.
Hoe baren mensen figuren als Braddie en Hakuna man, dan moet als ouder toch je zaad mengen met pannenkoekenbeslag en in je vagina een oxiderende batterij inbrengen voor er zulke wezens uitkomenquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je had braddie en zijn sushi date eens moeten lezen.
En dan helemaal verontwaardigd zijn dat ze helemaal niks van hem moest hebben.
heeft venz daar nog steeds van die leuke verhaaltjes op staan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe baren mensen figuren als Braddie en Hakuna man, dan moet als ouder toch je zaad mengen met pannenkoekenbeslag en in je vagina een oxiderende batterij inbrengen voor er zulke wezens uitkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |