Dat was mijn tweede reactie toen ik jouw foto zag. #moduspickuplinesquote:
Mij ook niet nee, daarom ben ik benieuwd. :$quote:
quote:
Zou Chai moeten weten. Chai weet allesquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mij ook niet nee, daarom ben ik benieuwd. :$
Waar is die snolquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou Chai moeten weten. Chai weet alles
quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat was mijn tweede reactie toen ik jouw foto zag. #moduspickuplines
chai heeft haar ooit gemeet toch?quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou Chai moeten weten. Chai weet alles
bingo!quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
chai heeft haar ooit gemeet toch?
Hey hotnspicyquote:
Mortie mist gridquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Mortie zit voor de deur te mauwen omdat ze weet dat ik al wakker ben en ze heeft van die schattige, gekke mauwtjes
griddie heeft denk ik zijn zakdoek aan de stok gepakt en is de grote boze wereld ingetrokken opzoek naar hennep.quote:
valt me tegen van jequote:Op dinsdag 11 november 2014 10:44 schreef Dqod het volgende:
Madelieff is gewoon een vrouw hoor, tenzij ze een verrassing in haar broekje heeft. Daar heb ik namelijk niet gekeken
okquote:
quote:
Doe niet zo tegen mequote:
Denk dat ze het wel best vindt zo. Alle aandacht en snoepjes voor haar alleen. ;squote:
Daar kijk jij normaal gesproken ook altijd, wat is dit.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:44 schreef Dqod het volgende:
Madelieff is gewoon een vrouw hoor, tenzij ze een verrassing in haar broekje heeft. Daar heb ik namelijk niet gekeken
Was verlegen en dronken :$quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe niet zo tegen me![]()
[..]
Denk dat ze het wel best vindt zo. Alle aandacht en snoepjes voor haar alleen. ;s
[..]
Daar kijk jij normaal gesproken ook altijd, wat is dit.
Ehh okquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Denk dat ze het wel best vindt zo. Alle aandacht en snoepjes voor haar alleen. ;s
[..]
Dronken ben je altijd, geen excuus.quote:
Heet ze echt zo?quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |