quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nu is het wachten tot krio z'n eerste lekkere chick post.
Breng me niet op ideeën.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe baren mensen figuren als Braddie en Hakuna man, dan moet als ouder toch je zaad mengen met pannenkoekenbeslag en in je vagina een oxiderende batterij inbrengen voor er zulke wezens uitkomen.
Versterquote:
Had er een leuke Lauren-combo in die trant van kunnen maken, maar dacht nah laat ik er ook een lekkere chick bij posten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Scheelt dat er geen stephen_a_smith1+2.jpg bij is.
Of ze zijn gewoon heel labiel en denken dat een lelijkerd lief is en ze minder gauw klappen geeft zoals ze van al hun exen kregen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:02 schreef Mortaxx het volgende:
Gvd braddiedateik vraag me af hoe lelijk die vrouwen zijn
Een beetje zoals die laatste Tinderdate van jou minus het schattige koppie en de scheve neus.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:02 schreef Mortaxx het volgende:
Gvd braddiedateik vraag me af hoe lelijk die vrouwen zijn
Ah ook gevondenquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:05 schreef BlauweTijger het volgende:
Shit
![]()
http://www.mijnontmaagding.org/
Die man he
Niet eens een vriendenklik, arme Braddie.quote:"Het was erg stil, en ik voelde helemaal geen klik sorry
quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Een beetje zoals die laatste Tinderdate van jou minus het schattige koppie en de scheve neus.
De enige klik die Braddie heeft is het geluidje dat hij hoort als hij z'n katheter bevestigt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet eens een vriendenklik, arme Braddie.
Was maar een grapje :$quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je krijgt geen foto's van de nieuwste potentieeltjes
...quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De enige klik die Braddie heeft is het geluidje dat hij hoort als hij z'n katheter bevestigt.
Lurk je hier vaker of had je nog toevallig een tab openstaan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:09 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Kanker, die reacties van jullie echt waar
Ik zal het eens tegen jouw moeder zeggen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat zeg je maar tegen je moeder Braddie.
Ik lurk hier wel eensquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lurk je hier vaker of had je nog toevallig een tab openstaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |