André, 44 jaar wil jou een topontmaagding geven via zijn paupersite
http://www.mijnontmaagding.org/Wie ben jij
quote:
Jij bent een vrouw van 21 jaar of ouder en je bent nog maagd. Althans, je hebt ‘het’ nog niet echt gedaan met een man. Misschien heb je wel eens met een man gezoend of een relatie gehad, maar is het er niet van gekomen om de volgende stap te zetten. Dat kan zijn omdat je jezelf onzeker voelt, uit overtuiging, dat je vond dat je daar nog te jong voor was of misschien wou je wachten op ‘de ware’. Of je hebt gewoon nog niet iemand ontmoet die beschikbaar is en die jij vertrouwt dat hij jouw liefdevol en met respect op een fijne manier zal ontmaagden. Dat kan toch? De reden is niet zo belangrijk, het gaat om de oplossing. Je voelt dat je er wel aan toe bent en hebt de uitgesproken behoefte om van jouw ontmaagding een fijne herinnering te maken.
Nouja in ieder geval meerderjarig

quote:
We spreken af in een mooi luxe 5 sterren hotel in jouw omgeving of op een prettige afstand van jouw woonplaats. Het is belangrijk om de tijd te nemen voor een fijne ontmaagding. We spreken daarom een hele ochtend, middag of avond af. Maar het mag ook een hele nacht zijn waarbij we vooraf beginnen met samen gezellig dineren, na de ontmaagding in slaap vallen en de volgende ochtend samen ontbijten.
Het is jouw feestje, dus jij hoeft helemaal niets te doen. Je mag je helemaal door mij laten leiden en verwennen. Je mag lekker genieten, want alles draait om jou. Jij mag aangeven wat je meer of minder wilt, of als je iets niet wilt. Hoe we het ook doen, jij bent altijd in control en mag alles bepalen op het moment dat jij dat wilt.

En het ergste, zijn de zelfbedachte reviews van de vrouwen die hij heeft 'geholpen'
http://www.mijnontmaagding.org/#!reviews-ontmaagding/c2414quote:
Tot ik een burn-out kreeg en een goede vriendin van mij, die psycholoog is, mij confronteerde met het feit dat ik mezelf enorm tekort doe. Zij wees mij ook op deze site. Nou daar heb ik dus wel even over na moeten denken, maar diep in mijn hart was er een stemmetje die zei dat ik dit juist heel erg graag wilde.
Zelfs psychologen raden hem aan

quote:
Oktober 2014 - Brit & Anke, 29 en 32 jaar
Deze review heb ik op verzoek van een lezeres verwijderd, omdat zij deze extreem aanstootgevend vond. En dat is natuurlijk niet de bedoeling. Groet, Andre
Ja ja