Daar komt het uiteindelijk allemaal weer op neer hier.quote:
Geinige versie.quote:Op zondag 9 november 2014 22:08 schreef Kingstown het volgende:
Lubach die kennen we niet. Laibach wel!
Tettenalert:
Nooit van gehoord, zeker een merk of type uit de 19e eeuw?quote:Op zondag 9 november 2014 22:10 schreef Karina het volgende:
Ik moest bij Lubach aan een auto denken.
Ik was in de war met een Maybachquote:Op zondag 9 november 2014 22:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, zeker een merk of type uit de 19e eeuw?
Laibach is sowieso wel geinig. Hebben hele grappige dingen gemaakt waar veel mensen dan weer boos om werden.quote:
Ongeveer jouw formaat, dus veel nieuws en schokkends zul je niet zien.quote:Op zondag 9 november 2014 22:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm ik zit mobiel, zijn die tetten in dat filmpje de data waard?
Oh dan kijk ik het thuis wel.quote:Op zondag 9 november 2014 22:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ongeveer jouw formaat, dus veel nieuws en schokkends zul je niet zien.
Even thez googles geraadpleegd. Prima tieten, hoofd wat minder.quote:Op zondag 9 november 2014 22:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zag gisteren jaloersmakende boobs in Gone Girl. Als ik had mogen kiezen waren dat ze geworden.
Van deze chick
[ afbeelding ]
Hoofd wat minder? Jouw vriendin moet een prachtvrouw zijn.quote:Op zondag 9 november 2014 22:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Even thez googles geraadpleegd. Prima tieten, hoofd wat minder.
Vind ik wel, minder dan 9/10 doe ik het niet voor.quote:Op zondag 9 november 2014 22:24 schreef Karina het volgende:
Ja want uiterlijk is super belangrijk natuurlijk.
Klopt, is ze ook.quote:Op zondag 9 november 2014 22:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoofd wat minder? Jouw vriendin moet een prachtvrouw zijn.
Ik ben al blij als ik een 1 kan strikken joh.quote:Op zondag 9 november 2014 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vind ik wel, minder dan 9/10 doe ik het niet voor.
Pas maar op dat je vriend dit niet leest.quote:Op zondag 9 november 2014 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik een 1 kan strikken joh.
Welke vriend is dat?quote:Op zondag 9 november 2014 22:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pas maar op dat je vriend dit niet leest.
Heb je er meerdere?quote:
Ik heb geen touwen man. Zit gewoon op de bank tv te kijken.quote:Op zondag 9 november 2014 22:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Die waar je ieder weekend in de touwen hangt.
Heb je de bonuswijn nog gehaald? De Jilzz was ook in de bonus.quote:Op zondag 9 november 2014 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen touwen man. Zit gewoon op de bank tv te kijken.
Trio.. kinky.quote:
Ja ik had twee verschillende. Jilzz vind ik niet zo lekker.quote:Op zondag 9 november 2014 22:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je de bonuswijn nog gehaald? De Jilzz was ook in de bonus.
Gaat snel he, in het weekend, alleen op de bankquote:Op zondag 9 november 2014 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik had twee verschillende. Jilzz vind ik niet zo lekker.
De Stormhoek en vrijdag een andere maar die fles is al weg![]()
2 flessen in een heel weekend valt wel mee toch? De Stormhoek was lekker fris. Prima te doen. Denk dat die andere nog van de vorige bonus was overgebleven.quote:Op zondag 9 november 2014 22:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gaat snel he, in het weekend, alleen op de bank
Die Stormhoek stond ik nog over te twijfelen.
Doe ik een hele week over, gek.quote:Op zondag 9 november 2014 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
2 flessen in een heel weekend valt wel mee toch? De Stormhoek was lekker fris. Prima te doen. Denk dat die andere nog van de vorige bonus was overgebleven.
Je bent zelf gek. Een hele week dat geloof ik niet. Er gaan 4? glazen uit een fles. Drink je elke dag een half glas of zo.quote:
Oh god, de Toren Corrie act is er weer.quote:Op zondag 9 november 2014 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik een 1 kan strikken joh.
Nee door de week af en toe ook een glas. Maar denk 2 per avond of zo.quote:Op zondag 9 november 2014 22:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Een fles is toch wel meer dan 4 glazen? Drink je alleen in het weekend?
Oh het zonnetje is er weer.quote:Op zondag 9 november 2014 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh god, de Toren Corrie act is er weer.
Ik drink niet iedere dag alcohol. En bij het eten hooguit 2 glazen, meestal 1. Af en toe wel een biertje in het weekend extra ofzo.quote:Op zondag 9 november 2014 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent zelf gek. Een hele week dat geloof ik niet. Er gaan 4? glazen uit een fles. Drink je elke dag een half glas of zo.
Aha okee. Nou is niet extreem veel ofzo hoor maar wel meer dan gemiddeld denk ik?quote:Op zondag 9 november 2014 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee door de week af en toe ook een glas. Maar denk 2 per avond of zo.
In het weekend meestal ook wat meer, door de week 's avonds 2 of zo, maar eigenlijk alleen wat er nog over was van het weekend ik koop door de week niet meer bij.quote:Op zondag 9 november 2014 22:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik drink niet iedere dag alcohol. En bij het eten hooguit 2 glazen, meestal 1. Af en toe wel een biertje in het weekend extra ofzo.
Nee, je laat het bezorgen.quote:Op zondag 9 november 2014 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
In het weekend meestal ook wat meer, door de week 's avonds 2 of zo, maar eigenlijk alleen wat er nog over was van het weekend ik koop door de week niet meer bij.
Zie hierbovenquote:Op zondag 9 november 2014 22:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Aha okee. Nou is niet extreem veel ofzo hoor maar wel meer dan gemiddeld denk ik?
Wedden dat Antoine hogergeleid is dan jou?quote:Op zondag 9 november 2014 22:54 schreef Specularium het volgende:
Slecht nieuws voor Antoine.
NWS / Minderbegaafden gevaar op web
Dan jij.quote:Op zondag 9 november 2014 22:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wedden dat Antoine hogergeleid is dan jou?
Kijk Yoki het opnemen voor zijn billenmaatje.quote:Op zondag 9 november 2014 22:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wedden dat Antoine hogergeleid is dan jou?
Ik moet ook een nieuwe tweedehands.quote:Op zondag 9 november 2014 22:59 schreef YokiKater het volgende:
Mijn laptop is ook nog eens aan het doodgaan, tijd voor een nieuwe.
Het scherm van mijn laptop zit al met van dat bruine tape vastgeplaktquote:Op zondag 9 november 2014 22:59 schreef YokiKater het volgende:
Mijn laptop is ook nog eens aan het doodgaan, tijd voor een nieuwe.
Racist.quote:Op zondag 9 november 2014 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Het scherm van mijn laptop zit al met van dat bruine tape vastgeplakt
Welkom in NWS.quote:Op zondag 9 november 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Juist niet he? Of wel? Ik snap het niet meer hoor
'Ectoplasm'.quote:Op zondag 9 november 2014 23:02 schreef YokiKater het volgende:
Scherm is ook niet helemaal fris meer.
Serieus?quote:Op zondag 9 november 2014 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Het scherm van mijn laptop zit al met van dat bruine tape vastgeplakt
Niks gewoon ouderdom. Te vaak open en dicht geklapt en toen is het scharnier afgebrokenquote:Op zondag 9 november 2014 23:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Serieus?
Wat is er mee gebeurd?
Is dat een hele performante? Wel duur, of niet voor die specificaties misschien?quote:Op zondag 9 november 2014 23:09 schreef YokiKater het volgende:
Deze wil ik
http://tweakers.net/price(...)n360h/specificaties/
Haha, nouja als hij het verder nog goed doet.quote:Op zondag 9 november 2014 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks gewoon ouderdom. Te vaak open en dicht geklapt en toen is het scharnier afgebroken
Zou haar er ook niet bij willen hebben.quote:
Voor wat ik ermee doe ik hij nog prima al begint hij af en toe wel te loeienquote:Op zondag 9 november 2014 23:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, nouja als hij het verder nog goed doet.
Wie wel?quote:Op zondag 9 november 2014 23:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zou haar er ook niet bij willen hebben.
Is dat sollicitatiegesprek met die man die je misschien kende al geweest?quote:Op zondag 9 november 2014 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor wat ik ermee doe ik hij nog prima al begint hij af en toe wel te loeienMaar ja nu even geen geld voor een andere.
Is niks geworden. Zoals gewoonlijk.quote:Op zondag 9 november 2014 23:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat sollicitatiegesprek met die man die je misschien kende al geweest?
Gaat dit over je massage ei?quote:Op zondag 9 november 2014 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor wat ik ermee doe ik hij nog prima al begint hij af en toe wel te loeienMaar ja nu even geen geld voor een andere.
Wie haar er wel bij wil, of wie ik er bij zou willen?quote:
Dat laatste natuurlijk, met je natte taart.quote:Op zondag 9 november 2014 23:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wie haar er wel bij wil, of wie ik er bij zou willen?
Mijn vriendin natuurlijk.quote:Op zondag 9 november 2014 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat laatste natuurlijk, met je natte taart.
De vriendin van Tem schijnt erg mooi te zijn.quote:Op zondag 9 november 2014 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat laatste natuurlijk, met je natte taart.
Op corriesine.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 november 2014 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op corriesine.Raap me op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kingstown ligt al op bed, vermoed ik.quote:
Henk lag er om 9 uur al in.quote:Op zondag 9 november 2014 23:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kingstown ligt al op bed, vermoed ik.
Wie is er dood?quote:
Morgen nog 2 glazen en dan is het weer op voor de rest van de week denk ik. En zolang ik nog kan typen valt het wel mee hoor.quote:Op zondag 9 november 2014 23:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien toch 2 flessen minder drinken, Whiskas.
Totdat je de volgende dag leest wat je allemaal geschreven hebt.quote:Op zondag 9 november 2014 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Morgen nog 2 glazen en dan is het weer op voor de rest van de week denk ik. En zolang ik nog kan typen valt het wel mee hoor.
Sowieso lees ik niks terug en voor zover ik weet heb ik nooit iets heeeel raars geschreven hoorquote:Op zondag 9 november 2014 23:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Totdat je de volgende dag leest wat je allemaal geschreven hebt.
Verstandig.quote:Op zondag 9 november 2014 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Sowieso lees ik niks terug en voor zover ik weet heb ik nooit iets heeeel raars geschreven hoor
Wat heeft dat nou voor zin man. Teruglezen wat ik de vorige dag heb geschreven. Dat slaat nergens op.quote:
Ja heb er niet echt meer naar gezocht. Maar ik zit binnenkort 5 jaar op FOK! als poster, dus dat lijkt me wel een mooie gelegenheid.quote:
Wel zelfkennis.quote:Op zondag 9 november 2014 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
wat ik de vorige dag heb geschreven. Dat slaat nergens op.
Oh dat heb ik voldoende.quote:
Gaan we het vieren met zijn allen?quote:Op zondag 9 november 2014 23:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja heb er niet echt meer naar gezocht. Maar ik zit binnenkort 5 jaar op FOK! als poster, dus dat lijkt me wel een mooie gelegenheid.
Jullie zijn bij dezen allemaal uitgenodigd voor een natje en een droogje.quote:Op zondag 9 november 2014 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaan we het vieren met zijn allen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Als je het wel hebt kun je het invullen. Overigens kun je die icoontje weghalen he? Bij je opties of zo.quote:Op maandag 10 november 2014 00:00 schreef Specularium het volgende:
Flickr, Twitter en LastFM heb ik allemaal niet, waarom staat dat dan wel bij mijn icoontjes?
#durftevragen
Bedankt Hans.quote:Op maandag 10 november 2014 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je het wel hebt kun je het invullen. Overigens kun je die icoontje weghalen he? Bij je opties of zo.
Heb je zelf wat bij ingevuld lijkt me? Het getal 1 zo te zien.quote:Op maandag 10 november 2014 00:00 schreef Specularium het volgende:
Flickr, Twitter en LastFM heb ik allemaal niet, waarom staat dat dan wel bij mijn icoontjes?
#durftevragen
quote:Op maandag 10 november 2014 00:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jullie zijn bij dezen allemaal uitgenodigd voor een natje en een droogje.Corrie is het droogje zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2014 00:03:09 ]
Dat heb ik niet gedaan. Geen idee verder.quote:Op maandag 10 november 2014 00:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je zelf wat bij ingevuld lijkt me? Het getal 1 zo te zien.
Je hebt nu ook je fobo weggehaald met al die mooie picca's.quote:Op maandag 10 november 2014 00:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gedaan. Geen idee verder.
Die stond er volgens mij niet tussen.quote:Op maandag 10 november 2014 00:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je hebt nu ook je fobo weggehaald met al die mooie picca's.
Heeft hij een fobo! Die heb ik dan mooi gemist.quote:Op maandag 10 november 2014 00:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je hebt nu ook je fobo weggehaald met al die mooie picca's.
Moet je eens op je moderator tagje klikken. Je bestaat helemaal niet.quote:Op maandag 10 november 2014 00:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeft hij een fobo! Die heb ik dan mooi gemist.
Jij ook niet.quote:Op maandag 10 november 2014 00:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je eens op je moderator tagje klikken. Je bestaat helemaal niet.
Ik zie dat Gsbrdr stiekem in jouw fobo heeft zitten kijken.quote:Op maandag 10 november 2014 00:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij ook niet.
Werkte eerst wel trouwens, dan kwam je dacht ik bij mijn profiel terecht.
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 10 november 2014 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie dat Gsbrdr stiekem in jouw fobo heeft zitten kijken.
Haar vooraf DMen met de mededeling dat je gaat kijken?quote:Op maandag 10 november 2014 00:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kijk daar gewoon niet stiekem.
Ow ga ik ook even bij hem spiekenquote:Op maandag 10 november 2014 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie dat Gsbrdr stiekem in jouw fobo heeft zitten kijken.
Nee dat kan niet want ik heb een vinkje gezet dat anoniem kijken niet mag.quote:Op maandag 10 november 2014 00:27 schreef Webschip het volgende:
[..]
Er kunnen ook mensen zijn, van wie je niet weet of ze hebben gekeken.
Dus ook weer gefixed.quote:Op maandag 10 november 2014 00:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat kan niet want ik heb een vinkje gezet dat anoniem kijken niet mag.
Ow dat had ik dus nietNu wel. Alleen niet ingelogde konden niet kijken.
Ik kan gewoonweg niet geloven dat er nog huishoudens in Nederland zijn waar mijn nasi niet een wekelijkse traditie is.quote:Op zondag 9 november 2014 19:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Johannes vindt het niet leuk om te lezen dat jij nooit zijn culinaire hoogstandjes volgt.
In de hemel hoef je niet meer te zeggen: lief zijn!quote:Op maandag 10 november 2014 22:42 schreef sp3c het volgende:
nee ik ben overleden, ik post dit vanuit de hemel en hier isiedereen lief
kijken hoelang we dit volhouden
Je bent zelf gepeupel. Hier in de hel is het lekker warmquote:Op maandag 10 november 2014 22:45 schreef sp3c het volgende:
vanaf de hemel kun je lachen naar het gepeupel
soort van amusement hiero
Ook in Tahiti?quote:Op maandag 10 november 2014 22:47 schreef sp3c het volgende:
ijshockey kan tegenwoordig overal, zelfs in hong kong
Je kijkt nu op je scherm, oliebol.quote:Op maandag 10 november 2014 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kijk niks. Met je droge greppel.
Ik heb weer dubbel gelegen bij de nieuwe afleveringen.quote:
http://www.comedycentral.nl/shows/1647-popozquote:
quote:Op maandag 10 november 2014 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb weer dubbel gelegen bij de nieuwe afleveringen.
Oh dat ken ik niet.quote:Op maandag 10 november 2014 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb weer dubbel gelegen bij de nieuwe afleveringen.
[..]
http://www.comedycentral.nl/shows/1647-popoz
Is op zondagavond laat maar ik kijk het later terug. Wordt door de week wel herhaald maar ik weet niet op welke dagen.quote:
Viezerik.quote:Op maandag 10 november 2014 23:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is ook nergens voor nodig.
Zie liever pics van een natte taart.
Oh snapte het al niet voor je edit.quote:Op maandag 10 november 2014 23:40 schreef Karina het volgende:
Natte taart is wel vies ja, ik zie er elke dag eentje in de spiegel, een oude natte taart
Als ik gedoucht hebt dus he?
Nee. Ik verzin dit gewoon ter plekke.quote:Op maandag 10 november 2014 23:31 schreef Karina het volgende:
Dat betekent, gaan slapen? Die uitdrukking ken ik niet, zeker Utregs he.
Nee dat soort nat gebeurt niet meer hoorquote:Op maandag 10 november 2014 23:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh snapte het al niet voor je edit.
wat een fantasie zeg! Al vraag ik me wel af of die stok een eufemisme isquote:Op maandag 10 november 2014 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee. Ik verzin dit gewoon ter plekke.
Want zo ben ik.
Ja zij speelt de dokter en die 2 agenten gaan dan zitten fantaseren over haar in de morguequote:Op maandag 10 november 2014 23:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Die neger uit Popoz is wel leuk inderdaad. En Ancilla Tilia heeft ook een rolletje zo te zien.
Origineel.quote:Op maandag 10 november 2014 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zij speelt de dokter en die 2 agenten gaan dan zitten fantaseren over haar in de morgue
quote:Op maandag 10 november 2014 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja je ziet dan de beelden erbij van wat ze fantaseren he
Oh dat klinkt wel interessant.quote:Op maandag 10 november 2014 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja je ziet dan de beelden erbij van wat ze fantaseren he
Ah een fan erbij. Vorig seizoen was er ook een verhaallijntje met een dwerg die als kleuter verkleed ging om een pedofiel erin te luizenquote:Op maandag 10 november 2014 23:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel interessant.
Moest net wel lachen om dat stoma van die bejaarde man
Whehe. Op het randje.quote:Op maandag 10 november 2014 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah een fan erbij. Vorig seizoen was er ook een verhaallijntje met een dwerg die als kleuter verkleed ging om een pedofiel erin te luizen
Die is een soort Kenny.quote:Op maandag 10 november 2014 23:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Wacht maar als je ziet wat er telkens met hun stagair gebeurd![]()
Vast wel en dan mag je met meevaren met sp3c zn boot, The Monophonicsquote:
Oh, ik bedoelde een keer...is elke keer een anderequote:
hihahoquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:14 schreef Specularium het volgende:
NWS meet in de sauna.
Benieuwd hoe veel mensen er komen.
Iedereen natuurlijk. Dan wel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:14 schreef Specularium het volgende:
NWS meet in de sauna.
Benieuwd hoe veel mensen er komen.
Mijn dirndl is niet geschikt voor de saunaquote:
Voorschrift gaat heel recalcitrant met de pener lopen propelleren.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:24 schreef Karina het volgende:
Nou streep mij maar van de lijst dan hoorIk ga niet in mijn blootje, doei.
Aanstootgevend?quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:30 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Mijn dirndl is niet geschikt voor de sauna
Die sauna en tieten kunnen me gestolen worden.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:30 schreef Takaiki het volgende:
Mijn dirndl is niet geschikt voor de sauna
Carnavalswinkel binnenstappenquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die sauna en tieten kunnen me gestolen worden.![]()
Dirndls wil ik zien!
nounou zeg, poverdikkeme!quote:
ik geef het een 5,2/10quote:
Haha, Henk heeft 30-.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die sauna en tieten kunnen me gestolen worden.![]()
Dirndls wil ik zien!
Pas maar op, straks krijg je ook een erecte penis in je DM.quote:
Van wie had jij ook alweer een pic gekregen laatst?quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Pas maar op, straks krijg je ook een erecte penis in je DM.
Mag hij die aan mij doorsturenquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
ook???quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mag ik niet openbaar maken toch?quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Van wie had jij ook alweer een pic gekregen laatst?
Doorsturen mag wel hoorquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:17 schreef sp3c het volgende:
geen idee eigenlijk
je mag de foto iig niet posten
dat is dan ook wat anders he cnor?quote:
Wil je de foto zien of de user weten?quote:
Dan google ik wel wat blote mannenquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:21 schreef sp3c het volgende:
al weet ik niet zeker of dat daadwerkelijk mag of dat we het oogluikend toestaan
User wil ik wel weten, kijken of het dezelfde was waar ik toen wat van kreegquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wil je de foto zien of de user weten?
Hm had eigenlijk gezegd dat ik dat niet bekend zou maken, maar ik kan wel zeggen of het dezelfde is als die van jou natuurlijkquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:23 schreef Karina het volgende:
[..]
User wil ik wel weten, kijken of het dezelfde was waar ik toen wat van kreeg
Gaat dit over een penerpic?quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm had eigenlijk gezegd dat ik dat niet bekend zou maken, maar ik kan wel zeggen of het dezelfde is als die van jou natuurlijk
Je kunt er ook een speltopic in KPD van maken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm had eigenlijk gezegd dat ik dat niet bekend zou maken, maar ik kan wel zeggen of het dezelfde is als die van jou natuurlijk
quote:
Ja goed idee, mag jij beginnen met je kloon.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt er ook een speltopic in KPD van maken.
"Van welke user is deze pener"
Gaan wij mannen onder kloons onze pener posten en dan mogen jullie raden van wie hij is. Klinkt wel als een topshow.
Als jij nu al weet dat ik begin, dan is het wel erg makelijk raden. Zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja goed idee, mag jij beginnen met je kloon.
DAT weet je niet natuurlijk. Ik heb geen idee hoe iedereen eruit ziet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:32 schreef sp3c het volgende:
bovendien zou dat de enige zwarte piet zijn, das te gemakkelijk
Dat zou wat zijn. Dan klopt er misschien echt iets van die 30+ regel.quote:
die regel klopt alleen in Belgie maar das alleen omdat je daar mensen kunt foppen met je meetinstrumentenquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn. Dan klopt er misschien echt iets van die 30+ regel.
Waarom kreunen Nederlanders altijd als ze klaarkomen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
die regel klopt alleen in Belgie maar das alleen omdat je daar mensen kunt foppen met je meetinstrumenten
Heb jij zo'n grote diepe greppel, Cor?quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Van jou weet ik dat je geen neger bent, dus helaas geen 30+ gok ik
quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:38 schreef Karina het volgende:
Van een paar weet ik natuurlijk wel hoe ze eruit zien en dat zijn geen negers maar er zijn er ook een paar die ik nog nooit heb gezien, dus wie weet.
omdat je ze geen vlees laat etenquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom kreunen Nederlanders altijd als ze klaarkomen?
Ja de sloot hier om de hoek nou goedquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb jij zo'n grote diepe greppel, Cor?
Omdat het uit hun eigen zak moet komen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat je ze geen vlees laat eten
worden ze zwak van
mja okquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Omdat het uit hun eigen zak moet komen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |