Jij ook niet.quote:Op maandag 10 november 2014 00:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je eens op je moderator tagje klikken. Je bestaat helemaal niet.
Ik zie dat Gsbrdr stiekem in jouw fobo heeft zitten kijken.quote:Op maandag 10 november 2014 00:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij ook niet.
Werkte eerst wel trouwens, dan kwam je dacht ik bij mijn profiel terecht.
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 10 november 2014 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie dat Gsbrdr stiekem in jouw fobo heeft zitten kijken.
Haar vooraf DMen met de mededeling dat je gaat kijken?quote:Op maandag 10 november 2014 00:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kijk daar gewoon niet stiekem.
Ow ga ik ook even bij hem spiekenquote:Op maandag 10 november 2014 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie dat Gsbrdr stiekem in jouw fobo heeft zitten kijken.
Nee dat kan niet want ik heb een vinkje gezet dat anoniem kijken niet mag.quote:Op maandag 10 november 2014 00:27 schreef Webschip het volgende:
[..]
Er kunnen ook mensen zijn, van wie je niet weet of ze hebben gekeken.
Dus ook weer gefixed.quote:Op maandag 10 november 2014 00:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat kan niet want ik heb een vinkje gezet dat anoniem kijken niet mag.
Ow dat had ik dus nietNu wel. Alleen niet ingelogde konden niet kijken.
Ik kan gewoonweg niet geloven dat er nog huishoudens in Nederland zijn waar mijn nasi niet een wekelijkse traditie is.quote:Op zondag 9 november 2014 19:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Johannes vindt het niet leuk om te lezen dat jij nooit zijn culinaire hoogstandjes volgt.
In de hemel hoef je niet meer te zeggen: lief zijn!quote:Op maandag 10 november 2014 22:42 schreef sp3c het volgende:
nee ik ben overleden, ik post dit vanuit de hemel en hier isiedereen lief
kijken hoelang we dit volhouden
Je bent zelf gepeupel. Hier in de hel is het lekker warmquote:Op maandag 10 november 2014 22:45 schreef sp3c het volgende:
vanaf de hemel kun je lachen naar het gepeupel
soort van amusement hiero
Ook in Tahiti?quote:Op maandag 10 november 2014 22:47 schreef sp3c het volgende:
ijshockey kan tegenwoordig overal, zelfs in hong kong
Je kijkt nu op je scherm, oliebol.quote:Op maandag 10 november 2014 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kijk niks. Met je droge greppel.
Ik heb weer dubbel gelegen bij de nieuwe afleveringen.quote:
http://www.comedycentral.nl/shows/1647-popozquote:
quote:Op maandag 10 november 2014 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb weer dubbel gelegen bij de nieuwe afleveringen.
Oh dat ken ik niet.quote:Op maandag 10 november 2014 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb weer dubbel gelegen bij de nieuwe afleveringen.
[..]
http://www.comedycentral.nl/shows/1647-popoz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |