Ja heb er niet echt meer naar gezocht. Maar ik zit binnenkort 5 jaar op FOK! als poster, dus dat lijkt me wel een mooie gelegenheid.quote:
Wel zelfkennis.quote:Op zondag 9 november 2014 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
wat ik de vorige dag heb geschreven. Dat slaat nergens op.
Oh dat heb ik voldoende.quote:
Gaan we het vieren met zijn allen?quote:Op zondag 9 november 2014 23:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja heb er niet echt meer naar gezocht. Maar ik zit binnenkort 5 jaar op FOK! als poster, dus dat lijkt me wel een mooie gelegenheid.
Jullie zijn bij dezen allemaal uitgenodigd voor een natje en een droogje.quote:Op zondag 9 november 2014 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaan we het vieren met zijn allen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Als je het wel hebt kun je het invullen. Overigens kun je die icoontje weghalen he? Bij je opties of zo.quote:Op maandag 10 november 2014 00:00 schreef Specularium het volgende:
Flickr, Twitter en LastFM heb ik allemaal niet, waarom staat dat dan wel bij mijn icoontjes?
#durftevragen
Bedankt Hans.quote:Op maandag 10 november 2014 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je het wel hebt kun je het invullen. Overigens kun je die icoontje weghalen he? Bij je opties of zo.
Heb je zelf wat bij ingevuld lijkt me? Het getal 1 zo te zien.quote:Op maandag 10 november 2014 00:00 schreef Specularium het volgende:
Flickr, Twitter en LastFM heb ik allemaal niet, waarom staat dat dan wel bij mijn icoontjes?
#durftevragen
quote:Op maandag 10 november 2014 00:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jullie zijn bij dezen allemaal uitgenodigd voor een natje en een droogje.Corrie is het droogje zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2014 00:03:09 ]
Dat heb ik niet gedaan. Geen idee verder.quote:Op maandag 10 november 2014 00:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je zelf wat bij ingevuld lijkt me? Het getal 1 zo te zien.
Je hebt nu ook je fobo weggehaald met al die mooie picca's.quote:Op maandag 10 november 2014 00:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gedaan. Geen idee verder.
Die stond er volgens mij niet tussen.quote:Op maandag 10 november 2014 00:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je hebt nu ook je fobo weggehaald met al die mooie picca's.
Heeft hij een fobo! Die heb ik dan mooi gemist.quote:Op maandag 10 november 2014 00:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je hebt nu ook je fobo weggehaald met al die mooie picca's.
Moet je eens op je moderator tagje klikken. Je bestaat helemaal niet.quote:Op maandag 10 november 2014 00:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeft hij een fobo! Die heb ik dan mooi gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |