Op corriesine.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 november 2014 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op corriesine.Raap me op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kingstown ligt al op bed, vermoed ik.quote:
Henk lag er om 9 uur al in.quote:Op zondag 9 november 2014 23:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kingstown ligt al op bed, vermoed ik.
Wie is er dood?quote:
Morgen nog 2 glazen en dan is het weer op voor de rest van de week denk ik. En zolang ik nog kan typen valt het wel mee hoor.quote:Op zondag 9 november 2014 23:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien toch 2 flessen minder drinken, Whiskas.
Totdat je de volgende dag leest wat je allemaal geschreven hebt.quote:Op zondag 9 november 2014 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Morgen nog 2 glazen en dan is het weer op voor de rest van de week denk ik. En zolang ik nog kan typen valt het wel mee hoor.
Sowieso lees ik niks terug en voor zover ik weet heb ik nooit iets heeeel raars geschreven hoorquote:Op zondag 9 november 2014 23:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Totdat je de volgende dag leest wat je allemaal geschreven hebt.
Verstandig.quote:Op zondag 9 november 2014 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Sowieso lees ik niks terug en voor zover ik weet heb ik nooit iets heeeel raars geschreven hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |