Haha, Henk heeft 30-.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die sauna en tieten kunnen me gestolen worden.![]()
Dirndls wil ik zien!
Pas maar op, straks krijg je ook een erecte penis in je DM.quote:
Van wie had jij ook alweer een pic gekregen laatst?quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Pas maar op, straks krijg je ook een erecte penis in je DM.
Mag hij die aan mij doorsturenquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
ook???quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mag ik niet openbaar maken toch?quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Van wie had jij ook alweer een pic gekregen laatst?
Doorsturen mag wel hoorquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:17 schreef sp3c het volgende:
geen idee eigenlijk
je mag de foto iig niet posten
dat is dan ook wat anders he cnor?quote:
Wil je de foto zien of de user weten?quote:
Dan google ik wel wat blote mannenquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:21 schreef sp3c het volgende:
al weet ik niet zeker of dat daadwerkelijk mag of dat we het oogluikend toestaan
User wil ik wel weten, kijken of het dezelfde was waar ik toen wat van kreegquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wil je de foto zien of de user weten?
Hm had eigenlijk gezegd dat ik dat niet bekend zou maken, maar ik kan wel zeggen of het dezelfde is als die van jou natuurlijkquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:23 schreef Karina het volgende:
[..]
User wil ik wel weten, kijken of het dezelfde was waar ik toen wat van kreeg
Gaat dit over een penerpic?quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm had eigenlijk gezegd dat ik dat niet bekend zou maken, maar ik kan wel zeggen of het dezelfde is als die van jou natuurlijk
Je kunt er ook een speltopic in KPD van maken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm had eigenlijk gezegd dat ik dat niet bekend zou maken, maar ik kan wel zeggen of het dezelfde is als die van jou natuurlijk
quote:
Ja goed idee, mag jij beginnen met je kloon.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt er ook een speltopic in KPD van maken.
"Van welke user is deze pener"
Gaan wij mannen onder kloons onze pener posten en dan mogen jullie raden van wie hij is. Klinkt wel als een topshow.
Als jij nu al weet dat ik begin, dan is het wel erg makelijk raden. Zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja goed idee, mag jij beginnen met je kloon.
DAT weet je niet natuurlijk. Ik heb geen idee hoe iedereen eruit ziet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:32 schreef sp3c het volgende:
bovendien zou dat de enige zwarte piet zijn, das te gemakkelijk
Dat zou wat zijn. Dan klopt er misschien echt iets van die 30+ regel.quote:
die regel klopt alleen in Belgie maar das alleen omdat je daar mensen kunt foppen met je meetinstrumentenquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn. Dan klopt er misschien echt iets van die 30+ regel.
Waarom kreunen Nederlanders altijd als ze klaarkomen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
die regel klopt alleen in Belgie maar das alleen omdat je daar mensen kunt foppen met je meetinstrumenten
Heb jij zo'n grote diepe greppel, Cor?quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Van jou weet ik dat je geen neger bent, dus helaas geen 30+ gok ik
quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:38 schreef Karina het volgende:
Van een paar weet ik natuurlijk wel hoe ze eruit zien en dat zijn geen negers maar er zijn er ook een paar die ik nog nooit heb gezien, dus wie weet.
omdat je ze geen vlees laat etenquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom kreunen Nederlanders altijd als ze klaarkomen?
Ja de sloot hier om de hoek nou goedquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb jij zo'n grote diepe greppel, Cor?
Omdat het uit hun eigen zak moet komen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat je ze geen vlees laat eten
worden ze zwak van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |