Viezerik.quote:Op maandag 10 november 2014 23:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is ook nergens voor nodig.
Zie liever pics van een natte taart.
Oh snapte het al niet voor je edit.quote:Op maandag 10 november 2014 23:40 schreef Karina het volgende:
Natte taart is wel vies ja, ik zie er elke dag eentje in de spiegel, een oude natte taart
Als ik gedoucht hebt dus he?
Nee. Ik verzin dit gewoon ter plekke.quote:Op maandag 10 november 2014 23:31 schreef Karina het volgende:
Dat betekent, gaan slapen? Die uitdrukking ken ik niet, zeker Utregs he.
Nee dat soort nat gebeurt niet meer hoorquote:Op maandag 10 november 2014 23:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh snapte het al niet voor je edit.
wat een fantasie zeg! Al vraag ik me wel af of die stok een eufemisme isquote:Op maandag 10 november 2014 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee. Ik verzin dit gewoon ter plekke.
Want zo ben ik.
Ja zij speelt de dokter en die 2 agenten gaan dan zitten fantaseren over haar in de morguequote:Op maandag 10 november 2014 23:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Die neger uit Popoz is wel leuk inderdaad. En Ancilla Tilia heeft ook een rolletje zo te zien.
Origineel.quote:Op maandag 10 november 2014 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zij speelt de dokter en die 2 agenten gaan dan zitten fantaseren over haar in de morgue
quote:Op maandag 10 november 2014 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja je ziet dan de beelden erbij van wat ze fantaseren he
Oh dat klinkt wel interessant.quote:Op maandag 10 november 2014 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja je ziet dan de beelden erbij van wat ze fantaseren he
Ah een fan erbij. Vorig seizoen was er ook een verhaallijntje met een dwerg die als kleuter verkleed ging om een pedofiel erin te luizenquote:Op maandag 10 november 2014 23:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel interessant.
Moest net wel lachen om dat stoma van die bejaarde man
Whehe. Op het randje.quote:Op maandag 10 november 2014 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah een fan erbij. Vorig seizoen was er ook een verhaallijntje met een dwerg die als kleuter verkleed ging om een pedofiel erin te luizen
Die is een soort Kenny.quote:Op maandag 10 november 2014 23:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Wacht maar als je ziet wat er telkens met hun stagair gebeurd![]()
Vast wel en dan mag je met meevaren met sp3c zn boot, The Monophonicsquote:
Oh, ik bedoelde een keer...is elke keer een anderequote:
hihahoquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:14 schreef Specularium het volgende:
NWS meet in de sauna.
Benieuwd hoe veel mensen er komen.
Iedereen natuurlijk. Dan wel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:14 schreef Specularium het volgende:
NWS meet in de sauna.
Benieuwd hoe veel mensen er komen.
Mijn dirndl is niet geschikt voor de saunaquote:
Voorschrift gaat heel recalcitrant met de pener lopen propelleren.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:24 schreef Karina het volgende:
Nou streep mij maar van de lijst dan hoorIk ga niet in mijn blootje, doei.
Aanstootgevend?quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:30 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Mijn dirndl is niet geschikt voor de sauna
Die sauna en tieten kunnen me gestolen worden.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:30 schreef Takaiki het volgende:
Mijn dirndl is niet geschikt voor de sauna
Carnavalswinkel binnenstappenquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die sauna en tieten kunnen me gestolen worden.![]()
Dirndls wil ik zien!
nounou zeg, poverdikkeme!quote:
ik geef het een 5,2/10quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |