Serieus?quote:Op zondag 9 november 2014 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Het scherm van mijn laptop zit al met van dat bruine tape vastgeplakt
Niks gewoon ouderdom. Te vaak open en dicht geklapt en toen is het scharnier afgebrokenquote:Op zondag 9 november 2014 23:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Serieus?
Wat is er mee gebeurd?
Is dat een hele performante? Wel duur, of niet voor die specificaties misschien?quote:Op zondag 9 november 2014 23:09 schreef YokiKater het volgende:
Deze wil ik
http://tweakers.net/price(...)n360h/specificaties/
Haha, nouja als hij het verder nog goed doet.quote:Op zondag 9 november 2014 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks gewoon ouderdom. Te vaak open en dicht geklapt en toen is het scharnier afgebroken
Zou haar er ook niet bij willen hebben.quote:
Voor wat ik ermee doe ik hij nog prima al begint hij af en toe wel te loeienquote:Op zondag 9 november 2014 23:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, nouja als hij het verder nog goed doet.
Wie wel?quote:Op zondag 9 november 2014 23:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zou haar er ook niet bij willen hebben.
Is dat sollicitatiegesprek met die man die je misschien kende al geweest?quote:Op zondag 9 november 2014 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor wat ik ermee doe ik hij nog prima al begint hij af en toe wel te loeienMaar ja nu even geen geld voor een andere.
Is niks geworden. Zoals gewoonlijk.quote:Op zondag 9 november 2014 23:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat sollicitatiegesprek met die man die je misschien kende al geweest?
Gaat dit over je massage ei?quote:Op zondag 9 november 2014 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor wat ik ermee doe ik hij nog prima al begint hij af en toe wel te loeienMaar ja nu even geen geld voor een andere.
Wie haar er wel bij wil, of wie ik er bij zou willen?quote:
Dat laatste natuurlijk, met je natte taart.quote:Op zondag 9 november 2014 23:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wie haar er wel bij wil, of wie ik er bij zou willen?
Mijn vriendin natuurlijk.quote:Op zondag 9 november 2014 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat laatste natuurlijk, met je natte taart.
De vriendin van Tem schijnt erg mooi te zijn.quote:Op zondag 9 november 2014 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat laatste natuurlijk, met je natte taart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |