Aha okee. Nou is niet extreem veel ofzo hoor maar wel meer dan gemiddeld denk ik?quote:Op zondag 9 november 2014 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee door de week af en toe ook een glas. Maar denk 2 per avond of zo.
In het weekend meestal ook wat meer, door de week 's avonds 2 of zo, maar eigenlijk alleen wat er nog over was van het weekend ik koop door de week niet meer bij.quote:Op zondag 9 november 2014 22:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik drink niet iedere dag alcohol. En bij het eten hooguit 2 glazen, meestal 1. Af en toe wel een biertje in het weekend extra ofzo.
Nee, je laat het bezorgen.quote:Op zondag 9 november 2014 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
In het weekend meestal ook wat meer, door de week 's avonds 2 of zo, maar eigenlijk alleen wat er nog over was van het weekend ik koop door de week niet meer bij.
Zie hierbovenquote:Op zondag 9 november 2014 22:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Aha okee. Nou is niet extreem veel ofzo hoor maar wel meer dan gemiddeld denk ik?
Wedden dat Antoine hogergeleid is dan jou?quote:Op zondag 9 november 2014 22:54 schreef Specularium het volgende:
Slecht nieuws voor Antoine.
NWS / Minderbegaafden gevaar op web
Dan jij.quote:Op zondag 9 november 2014 22:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wedden dat Antoine hogergeleid is dan jou?
Kijk Yoki het opnemen voor zijn billenmaatje.quote:Op zondag 9 november 2014 22:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wedden dat Antoine hogergeleid is dan jou?
Ik moet ook een nieuwe tweedehands.quote:Op zondag 9 november 2014 22:59 schreef YokiKater het volgende:
Mijn laptop is ook nog eens aan het doodgaan, tijd voor een nieuwe.
Het scherm van mijn laptop zit al met van dat bruine tape vastgeplaktquote:Op zondag 9 november 2014 22:59 schreef YokiKater het volgende:
Mijn laptop is ook nog eens aan het doodgaan, tijd voor een nieuwe.
Racist.quote:Op zondag 9 november 2014 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Het scherm van mijn laptop zit al met van dat bruine tape vastgeplakt
Welkom in NWS.quote:Op zondag 9 november 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Juist niet he? Of wel? Ik snap het niet meer hoor
'Ectoplasm'.quote:Op zondag 9 november 2014 23:02 schreef YokiKater het volgende:
Scherm is ook niet helemaal fris meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |