Daar komt het uiteindelijk allemaal weer op neer hier.quote:
Geinige versie.quote:Op zondag 9 november 2014 22:08 schreef Kingstown het volgende:
Lubach die kennen we niet. Laibach wel!
Tettenalert:
Nooit van gehoord, zeker een merk of type uit de 19e eeuw?quote:Op zondag 9 november 2014 22:10 schreef Karina het volgende:
Ik moest bij Lubach aan een auto denken.
Ik was in de war met een Maybachquote:Op zondag 9 november 2014 22:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, zeker een merk of type uit de 19e eeuw?
Laibach is sowieso wel geinig. Hebben hele grappige dingen gemaakt waar veel mensen dan weer boos om werden.quote:
Ongeveer jouw formaat, dus veel nieuws en schokkends zul je niet zien.quote:Op zondag 9 november 2014 22:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm ik zit mobiel, zijn die tetten in dat filmpje de data waard?
Oh dan kijk ik het thuis wel.quote:Op zondag 9 november 2014 22:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ongeveer jouw formaat, dus veel nieuws en schokkends zul je niet zien.
Even thez googles geraadpleegd. Prima tieten, hoofd wat minder.quote:Op zondag 9 november 2014 22:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zag gisteren jaloersmakende boobs in Gone Girl. Als ik had mogen kiezen waren dat ze geworden.
Van deze chick
[ afbeelding ]
Hoofd wat minder? Jouw vriendin moet een prachtvrouw zijn.quote:Op zondag 9 november 2014 22:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Even thez googles geraadpleegd. Prima tieten, hoofd wat minder.
Vind ik wel, minder dan 9/10 doe ik het niet voor.quote:Op zondag 9 november 2014 22:24 schreef Karina het volgende:
Ja want uiterlijk is super belangrijk natuurlijk.
Klopt, is ze ook.quote:Op zondag 9 november 2014 22:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoofd wat minder? Jouw vriendin moet een prachtvrouw zijn.
Ik ben al blij als ik een 1 kan strikken joh.quote:Op zondag 9 november 2014 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vind ik wel, minder dan 9/10 doe ik het niet voor.
Pas maar op dat je vriend dit niet leest.quote:Op zondag 9 november 2014 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik een 1 kan strikken joh.
Welke vriend is dat?quote:Op zondag 9 november 2014 22:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pas maar op dat je vriend dit niet leest.
Heb je er meerdere?quote:
Ik heb geen touwen man. Zit gewoon op de bank tv te kijken.quote:Op zondag 9 november 2014 22:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Die waar je ieder weekend in de touwen hangt.
Heb je de bonuswijn nog gehaald? De Jilzz was ook in de bonus.quote:Op zondag 9 november 2014 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen touwen man. Zit gewoon op de bank tv te kijken.
Trio.. kinky.quote:
Ja ik had twee verschillende. Jilzz vind ik niet zo lekker.quote:Op zondag 9 november 2014 22:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je de bonuswijn nog gehaald? De Jilzz was ook in de bonus.
Gaat snel he, in het weekend, alleen op de bankquote:Op zondag 9 november 2014 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik had twee verschillende. Jilzz vind ik niet zo lekker.
De Stormhoek en vrijdag een andere maar die fles is al weg![]()
2 flessen in een heel weekend valt wel mee toch? De Stormhoek was lekker fris. Prima te doen. Denk dat die andere nog van de vorige bonus was overgebleven.quote:Op zondag 9 november 2014 22:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gaat snel he, in het weekend, alleen op de bank
Die Stormhoek stond ik nog over te twijfelen.
Doe ik een hele week over, gek.quote:Op zondag 9 november 2014 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
2 flessen in een heel weekend valt wel mee toch? De Stormhoek was lekker fris. Prima te doen. Denk dat die andere nog van de vorige bonus was overgebleven.
Je bent zelf gek. Een hele week dat geloof ik niet. Er gaan 4? glazen uit een fles. Drink je elke dag een half glas of zo.quote:
Oh god, de Toren Corrie act is er weer.quote:Op zondag 9 november 2014 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik een 1 kan strikken joh.
Nee door de week af en toe ook een glas. Maar denk 2 per avond of zo.quote:Op zondag 9 november 2014 22:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Een fles is toch wel meer dan 4 glazen? Drink je alleen in het weekend?
Oh het zonnetje is er weer.quote:Op zondag 9 november 2014 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh god, de Toren Corrie act is er weer.
Ik drink niet iedere dag alcohol. En bij het eten hooguit 2 glazen, meestal 1. Af en toe wel een biertje in het weekend extra ofzo.quote:Op zondag 9 november 2014 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent zelf gek. Een hele week dat geloof ik niet. Er gaan 4? glazen uit een fles. Drink je elke dag een half glas of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |