Als je iets graag wilt, moet je ervoor gaan.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:18 schreef Webschip het volgende:
Ik moet allemaal denken aan die mooie leonberger die YK hier postte.
Wat zou ik graag zo'n beest willen hebben.
Pracht beessie hoor.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:22 schreef anonymoussie het volgende:
Yoki kan er eentje voor je regelen toch?
Mooi idd.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:26 schreef Webschip het volgende:
[..]
Pracht beessie hoor.
Maar volgens mij is het de hond van zijn broer als ik me niet vergis.
Heeft ook grote nadelen. Het kost ook nogal wat. En een hond moet er drie keer per dag uit, vraag om veel aandacht.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mooi idd.
Geen idee of die van zijn broer is.
Wil je een pup?
Hij past vaak op dat beest, is niet van hemzelf.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:26 schreef Webschip het volgende:
[..]
Pracht beessie hoor.
Maar volgens mij is het de hond van zijn broer als ik me niet vergis.
Dat vind ie vast niet erg. Wat een mooi beessie is dat.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij past vaak op dat beest, is niet van hemzelf.
Ja, en vooral heel erg lief.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:49 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat vind ie vast niet erg. Wat een mooi beessie is dat.
Sowieso een hond moet je alleen nemen als je er echt goed voor kan zorgen.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:34 schreef Webschip het volgende:
[..]
Heeft ook grote nadelen. Het kost ook nogal wat. En een hond moet er drie keer per dag uit, vraag om veel aandacht.
Een poes is makkelijker
Komt door al die avonden alleen in een koud bed. Spec is hier verantwoordelijk voor.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:08 schreef Kingstown het volgende:
Uccie gaat vreemd:
ONZ / [ONZ-SC #607] Uccie is een nerdje
Spec zou wel een goede mod voor ONZ zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:32 schreef anonymoussie het volgende:
Komt door al die avonden alleen in een koud bed. Spec is hier verantwoordelijk voor.
Eens.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Spec zou wel een goede mod voor ONZ zijn.
Ik denk het ook niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Spec zou wel een goede mod voor ONZ zijn.
Ik doe helemaal niet meer aan vechtsporten en zo man.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:34 schreef anonymoussie het volgende:
Ik las dit en moest aan Yoki denken.
quote:'Als ik jou een trap geef met mijn 115 kilo', zei Nijman tijdens dat proces tegen de tegen de officier van justitie, 'dan ga je wel het ziekenhuis in'. Om maar aan te geven: ook al is mijn sportcarrière over, ik sta nog altijd mijn mannetje.
Alleen af en toe een beetje deuren slopen.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet meer aan vechtsporten en zo man.
Dat is gewoon moderne kunst man.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen af en toe een beetje deuren slopen.
En dan die foto verkopen voor 25.000 euro.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is gewoon moderne kunst man.
[ afbeelding ]
Ik noem het "Yoki is boos".
Het zou mij niks verbazen als je hier nog subsidie voor kon krijgen ook.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 november 2014 13:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet meer aan vechtsporten en zo man.
Yeah right!quote:Op donderdag 6 november 2014 14:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt in ieder geval powerrrrrr.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik gebruik nu pilletjes die zorgen dat ik niet zo snel boos word.
Veel Brinta en Danoontje etenquote:Op donderdag 6 november 2014 15:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval powerrrrrr.
Dat had ik in Purmerend ook.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:20 schreef YokiKater het volgende:
Wat denken die Oxxio mongolen.. onze kutreclame werkt niet dus gaan we maar wekelijks bij de mensen langs de deur? Tyf op met je lelijke spamharses, ik heb al een energiecontract en ik wil helemaal geen iPad. Eikeltje.
Ach, alles is relatief. Als mensen een hond adopteren die anders afgemaakt zou worden maar ze kunnen hem niet drie keer per dag een half uur uitlaten, dan kan die hond alsnog een mooi leven hebben. In ieder geval mooier dan doodgeslagen worden.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Sowieso een hond moet je alleen nemen als je er echt goed voor kan zorgen.
Gewoon die deur tegen je huis aanzetten, dan denken ze wel 2x na voordat ze aanbellen.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:20 schreef YokiKater het volgende:
Wat denken die Oxxio mongolen.. onze kutreclame werkt niet dus gaan we maar wekelijks bij de mensen langs de deur? Tyf op met je lelijke spamharses, ik heb al een energiecontract en ik wil helemaal geen iPad. Eikeltje.
Als ze volgende week weer voor de deur staan dan gan ik vervelend worden.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:26 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat had ik in Purmerend ook.![]()
Sinds ik in Schiedam woon heb ik daar geen last van.
Ik sodemieterde ze altijd op, op een meest fatsoenlijke wijze uiteraard.
quote:Op donderdag 6 november 2014 17:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ze volgende week weer voor de deur staan dan gan ik vervelend worden.
Dat zou ik niet willen meemaken.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ze volgende week weer voor de deur staan dan gan ik vervelend worden.
Da's waar. Als het dier maar goed verzorgd wordt en niet verwaarloosd ofzo.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ach, alles is relatief. Als mensen een hond adopteren die anders afgemaakt zou worden maar ze kunnen hem niet drie keer per dag een half uur uitlaten, dan kan die hond alsnog een mooi leven hebben. In ieder geval mooier dan doodgeslagen worden.
Het zijn ook maar studentjes die een bijbaantje hebben maar ze kiezen hier zelf voor. Ik ga ze helemaal afzeiken als ze weer langs komen. Beginnend met de vraag of ze te stom waren voor de McDonalds. Want als je constant langs dezelfde adressen gaat om je dingetje te verkopen dan heb je het licht ook niet uitgevonden.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat zou ik niet willen meemaken.
Ik moest hard op lachen bij het laatste.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het zijn ook maar studentjes die een bijbaantje hebben maar ze kiezen hier zelf voor. Ik ga ze helemaal afzeiken als ze weer langs komen. Beginnend met de vraag of ze te stom waren voor de McDonalds. Want als je constant langs dezelfde adressen gaat om je dingetje te verkopen dan heb je het licht ook niet uitgevonden.
Daarna ga ik die iPad afkraken en dan ga trek ik een gekke bek met grote ogen en vraag ik "pilluh kopuh?"
*euh meneer..
"Pilluh kopuh?"
*Meneer ik wil geen pillen
"Ik ga helemaal hard gek, pilluh kopuh?"
Als het zover komt...picsquote:Op donderdag 6 november 2014 17:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het zijn ook maar studentjes die een bijbaantje hebben maar ze kiezen hier zelf voor. Ik ga ze helemaal afzeiken als ze weer langs komen. Beginnend met de vraag of ze te stom waren voor de McDonalds. Want als je constant langs dezelfde adressen gaat om je dingetje te verkopen dan heb je het licht ook niet uitgevonden.
Daarna ga ik die iPad afkraken en dan ga trek ik een gekke bek met grote ogen en vraag ik "pilluh kopuh?"
*euh meneer..
"Pilluh kopuh?"
*Meneer ik wil geen pillen
"Ik ga helemaal hard gek, pilluh kopuh?"
What happend?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Het was hier weer gezellig vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Betogingen tegen het regeringsbeleid, liep wat uit de hand..quote:
Ow heftig. Ik zit een beetje in mijn eigen wereld vandaag.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Betogingen tegen het regeringsbeleid, liep wat uit de hand..
http://www.standaard.be/cnt/dmf20141106_01361573
Oh maar is in Brussel he, vast geen groot nieuws in Nederland.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:46 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ow heftig. Ik zit een beetje in mijn eigen wereld vandaag.
Mwa, ik vind het wel nieuwswaardig.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh maar is in Brussel he, vast geen groot nieuws in Nederland.
Het stond wel op de nieuwssites, zal vanavond ook wel in het nieuws komen denk ik.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh maar is in Brussel he, vast geen groot nieuws in Nederland.
Ik heb gisteren iemand van Vodafone de tyfus gescholden...daar zijn die mensen voor getraind.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:59 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb maar even wat gegeten, medicijnen genomen en ben wat gaan ijsberen in de tuin. Man man man wat kan zo'n colporteur aan de deur mij pissig maken zeg.
Echt? Kan me haast niet voorstellen bij jou.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren iemand van Vodafone de tyfus gescholden...daar zijn die mensen voor getraind.
En ik heb wel mijn korting gekregen.
Nou ja het viel ook wel meequote:Op donderdag 6 november 2014 21:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Echt? Kan me haast niet voorstellen bij jou.
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja het viel ook wel mee
Ja, die lamlul zei dat ik mijn abo niet kon ophogen, terwijl mijn algemene voorwaarden zeggen van wel.
En hij bleef volhouden. Toen zei ik dat ik er niets aan kon doen dat hij een achterlijke imbeciel was, maar dat ik wel naar KPN ging, na 17 jaar klant zijn en zijn naam nog even zou doorgeven bij mijn formele opzegging.
Toen werd ik doorverbonden en heb ik nu ¤10,- korting op mijn nieuwe abo.
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:52 schreef Viro het volgende:
Boze uccie aan de telefoon is net een kabouter op helium
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Nee, als ik boos ben gaat mijn stem juist omlaag naar emotieloos zakelijk.
Aldus mijn collega die bij me op de kamer zat.
Allemaal kapotschieten.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, die lamlul zei dat ik mijn abo niet kon ophogen, terwijl mijn algemene voorwaarden zeggen van wel.
En hij bleef volhouden. Toen zei ik dat ik er niets aan kon doen dat hij een achterlijke imbeciel was, maar dat ik wel naar KPN ging, na 17 jaar klant zijn en zijn naam nog even zou doorgeven bij mijn formele opzegging.
Ja, ik.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:04 schreef Specularium het volgende:
Hier was iemand van De Dom afgesprongen.
Ik niet, iemand anders.
Tokkie gedrag, Ucster.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat naar. Midden op de dag ook echt?quote:Op donderdag 6 november 2014 23:04 schreef Specularium het volgende:
Hier was iemand van De Dom afgesprongen.
Ik niet, iemand anders.
Vanmiddag. Domplein was afgezet.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat naar. Midden op de dag ook echt?
Erg verdrietig. Gelukkig niet zo veel omstanders, lijkt het.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vanmiddag. Domplein was afgezet.
http://www.duic.nl/nieuws(...)d-vanaf-de-domtoren/
Ik heb hem al paraat.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:21 schreef Tem het volgende:
Gewoon die kerstUI natuurlijk. Gare uil met een sneeuwvlokje.
Je kan ook gewoon een zwarte piet of sinterklaas nemen natuurlijk, zoals de rest van ons.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Of een tekst afgewisseld met plaatjes, zo snel dat je het niet kunt lezen.
[ afbeelding ]
http://frontpage.fok.nl/crew/280727quote:Op vrijdag 7 november 2014 00:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm nee, dat is ook zo saai, als iedereen dat heeft.
quote:Nee. Die bestaat niet.
Dat heb ik ook als ik op jouw mod tagje klik. We bestaan allebei niet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 00:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/crew/280727
[..].
Redactie film?quote:Op vrijdag 7 november 2014 00:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat heb ik ook als ik op jouw mod tagje klik. We bestaan allebei niet.
Zit jij nu te beweren dat Njos een man is?quote:Op vrijdag 7 november 2014 01:27 schreef Latert het volgende:
Redactie film? [ afbeelding ]
Sowieso dankzij de fok Baantjescarrousel en het old boy network van de NWS SC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 01:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Redactie film? [ afbeelding ]
Sowieso dankzij de fok Baantjescarrousel en het old boy network van de NWS SC.
Dat krijg je er van he.quote:
Nee dat was die bijlage, die is alleen voor select gezelschap nog.quote:
En waarom zit ik daar niet bij?quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee dat was die bijlage, die is alleen voor select gezelschap nog.
Die zit straks in je kerstpakket.quote:
Ik ben geen crew, dus ze zijn een marktonderzoek aan het uitvoeren om te zien of dat wenselijk is.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit jouw kerstmuts er ook bij?
De geruchten gaan dat ook jij voor het einde van het jaar een tagje bij je naam hebt.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:46 schreef Uccie het volgende:
Ik ben geen crew, dus ze zijn een marktonderzoek aan het uitvoeren om te zien of dat wenselijk is.
Nou ben ik wel aan het solliciteren, maar zover ik weet zijn er geen brieven naar Fok! gegaan.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De geruchten gaan dat ook jij voor het einde van het jaar een tagje bij je naam hebt.
Goedemorgenquote:
Ben ik druk mee bezig.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De geruchten gaan dat ook jij voor het einde van het jaar een tagje bij je naam hebt.
Getrouwd met Specugod, past niet.quote:
Ik dacht dat jij een enorme grote razende penis had.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan 'klein maar fijn'.
Het is ook niet mijn tagje.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een enorme grote razende penis had.
Ik bijna 40+quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn tagje.
'30+ moderator' zou wel kunnen.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:27 schreef Tem het volgende:
Kut lul kont, neuken is gezond
/kinderversjes
Weet je het inmiddels wel?quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:28 schreef Karina het volgende:
[..]Die ken ik nog van de lagere school. Volgens mij had ik toen geen idee waar het over ging.
Ja, zijn hoed was gejat ofzo, nu zou dat een item zijn in Opsporing Verzocht.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:37 schreef Tem het volgende:
Precies, kon je het ook gewoon over negers hebben. Moriaantje bijvoorbeeld.
Kaat Mossel wel.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
In 1723 was jij nog niet geboren.
Corrie Mossel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie Mossel.Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe die van Beertje Colargol nog een keer!quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:27 schreef Tem het volgende:
Kut lul kont, neuken is gezond
/kinderversjes
Waarom stopt ze?quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:07 schreef Kingstown het volgende:
Ow en Claudia de Breij stopt met radiomaken.
Dat zal hier vast een hoop tranen van verdriet opleveren.
Geen idee. Zag de TT voorbijkomen in "new topics". Bericht verder niet gelezen.quote:
Waar heb jij precies last van als je daar bent? Of wat overprikkelt je?quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:04 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben naar de supermarkt geweest, in mijn eentjeDat is een stuk goedkoper dan thuisbezorgd.nl.
Terecht, ook niet geklikt.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen idee. Zag de TT voorbijkomen in "new topics". Bericht verder niet gelezen.
TV / Claudia de Breij stopt bij 3FM
Daar kijk ik zelden tot nooit naar, dus mijn zegen heeft ze.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:20 schreef Specularium het volgende:
Terecht, ook niet geklikt.
Helaas zal ze dan nu wel vaker bij DWDD zitten.
Als eerste overprikkeling van zo'n beetje alles.. alle geluiden, alle producten (kleuren/keuzes etc), dat heb ik altijd al gehad en meestal kan ik mij daar wel overheen zetten. Ik kom alleen bekaf of gefrustreerd/overprikkeld thuis. Zeker als er iets niet is of als ze dingen verplaatsen of mensen raar lopen te doen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar heb jij precies last van als je daar bent? Of wat overprikkelt je?
En je hoeft niet die hele uitleg te geven over wat je hebt want dat snap ik wel.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:04 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben naar de supermarkt geweest, in mijn eentjeDat is een stuk goedkoper dan thuisbezorgd.nl.
Mijn moeder doet altijd mijn boodschappen. Maar mijn ouders zijn vanaf vandaag een weekje op vakantie. En ik heb genoeg boodschappen in huis maar ik had zin om een biertje te gaan drinken, het is tenslotte vrijdag.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was er niemand die boodschappen voor je kon doen voorheen?
Oh oké, op die manier. Was je er nu niet op een heel druk moment?quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn moeder doet altijd mijn boodschappen. Maar mijn ouders zijn vanaf vandaag een weekje op vakantie. En ik heb genoeg boodschappen in huis maar ik had zin om een biertje te gaan drinken, het is tenslotte vrijdag.
Alleen is 's avonds heel veel op.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh oké, op die manier. Was je er nu niet op een heel druk moment?
Ik kan ook niet goed tegen drukte in winkels, daarom ga ik meestal 's avonds als het rustig is.
Zoals jij het hebt, ken ik het gelukkiig niet en hoop voor jou dat die vervelende effecten minder gaan worden, maar als ze dngen in een winkel gaan verplaatsen, dan kan ik daar ook echt zwaar geirriteerd van raken. Man, man, man....laat die aardbeienjam gewoon staat waar die al 10 jaar staat ja.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:30 schreef YokiKater het volgende:
Als eerste overprikkeling van zo'n beetje alles.. alle geluiden, alle producten (kleuren/keuzes etc), dat heb ik altijd al gehad en meestal kan ik mij daar wel overheen zetten. Ik kom alleen bekaf of gefrustreerd/overprikkeld thuis. Zeker als er iets niet is of als ze dingen verplaatsen of mensen raar lopen te doen.
Daarnaast is er natuurlijk de angst en paniekstoornis, dat is iets nieuws. Ik kan dan ineens hartkloppingen krijgen, mij benauwd voelen, flauw/duizelig, angst om flauw te vallen.
Het viel wel mee met de drukte, en ik voelde mij goed genoeg om het te proberen dus dat heb ik dan ook maar gedaan.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh oké, op die manier. Was je er nu niet op een heel druk moment?
Ik kan ook niet goed tegen drukte in winkels, daarom ga ik meestal 's avonds als het rustig is.
Ik heb ook nog een zak bitterballen gehaald. Boodschappen voor de rest van de week waren al gedaan, ik heb zat in huis.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:35 schreef Specularium het volgende:
Oh, je ging alleen bier halen?
Ik dacht gelijk voor de hele week.
Nou ik heb nooit dat er iets op is. Alleen brood is wat tricky maar meestal is er nog wel wat.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen is 's avonds heel veel op.
Fijn dat het zo goed ging. Kun je volgende keer misschien met je moeder mee.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het viel wel mee met de drukte, en ik voelde mij goed genoeg om het te proberen dus dat heb ik dan ook maar gedaan.
[..]
Ik heb ook nog een zak bitterballen gehaald. Boodschappen voor de rest van de week waren al gedaan, ik heb zat in huis.
Ja, van dat hele rare brood met allemaal van die pitten erin.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou ik heb nooit dat er iets op is. Alleen brood is wat tricky maar meestal is er nog wel wat.
Ik kan van hele futiele zaken al compleet geflipt raken, en dan moet ik het kwijt ook. Een beetje zoals de inmiddels bekende autist Kees. Ik had het gister bijvoorbeeld in geringe mate met die Oxxio colporteur.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zoals jij het hebt, ken ik het gelukkiig niet en hoop voor jou dat die vervelende effecten minder gaan worden, maar als ze dngen in een winkel gaan verplaatsen, dan kan ik daar ook echt zwaar geirriteerd van raken. Man, man, man....laat die aardbeienjam gewoon staat waar die al 10 jaar staat ja.
Haha, dat is soms wel waar. Maandag was er alleen maar notenbrood, heb dat dus meegenomen en brak bijna mijn kies op zo'n stuk noot.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, van dat hele rare brood met allemaal van die pitten erin.
Niemand eet dat, dus dat is altijd over.
Robberbroodquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, van dat hele rare brood met allemaal van die pitten erin.
Niemand eet dat, dus dat is altijd over.
Ik lees altijd die stukjes van hem op Facebook, maar hij is wel een enorme zeikerd af en toe.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kan van hele futiele zaken al compleet geflipt raken, en dan moet ik het kwijt ook. Een beetje zoals de inmiddels bekende autist Kees. Ik had het gister bijvoorbeeld in geringe mate met die
Dat is zeker waar, hij is veel te beschermd opgevoed en zijn ouders laten hem niet echt los. Nu weet ik zelf niet hoe groot Kees zijn verlangen naar zelfstandigheid is, het is er wel maar ik weet niet in welke mate. De TV show gaf laatst wel een beetje meer inzicht maar die kerel is inmiddels wel al 49... dat had allemaal al veel eerder gekund en misschien gemoeten want dom of achterlijk is hij allerminst.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik lees altijd die stukjes van hem op Facebook, maar hij is wel een enorme zeikerd af en toe.
Denk dat zijn ouders toch iets te beschermend zijn geweest al die jaren.
Gewoon rustig opbouwen, soort training.
Een keer geen dingen in je hol voor de verandering. Nu kan het even.quote:
Goedemiddag meneer, heeft u 5 minuten? Ik heb een deal waarmee u per jaar 100 tot 300 euro kunt besparen op uw energierekening.quote:
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een keer geen dingen in je hol voor de verandering. Nu kan het even.
Vanavond is dat weer over natuurlijk.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Goedemiddag meneer, heeft u 5 minuten? Ik heb een deal waarmee u per jaar 100 tot 300 euro kunt besparen op uw energierekening.Normaal zou ik zeggen, moet je een schop onder je hol ofzo! Maar in dit geval denk ik dat het dan qua schoppen moet afleggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik las schop in mijn holquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen, moet je een schop onder je hol ofzo! Maar in dit geval denk ik dat het dan qua schoppen moet afleggen
Kom ik dan weer terug.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een keer geen dingen in je hol voor de verandering. Nu kan het even.
Vanavond is dat weer over natuurlijk.
1300? Dat is volgens mij net zo veel als Dolf Jansen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik las schop in mijn holBen er al een tijdje uit, ben nu alleen maar aan het fitnessen.
Moet nu van 1500 calorieen weer naar 2500, met de feestdagen voor de deur zou het geen probleem moeten zijn. Zit nu gemiddeld aan de 1300 met moeite
Oh.. dan pak ik gewoon je schoppende been vast en tik ik je andere been onder je donder vandaan. Dan lig je op de grond en is het FIELDFUCK!!quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik las schop in mijn holBen er al een tijdje uit, ben nu alleen maar aan het fitnessen.
Moet nu van 1500 calorieen weer naar 2500, met de feestdagen voor de deur zou het geen probleem moeten zijn. Zit nu gemiddeld aan de 1300 met moeite
Net zoveel als Uccie denk ik ook.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
1300? Dat is volgens mij net zo veel als Dolf Jansen.
Je hebt nu toch die fiets in huis?quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh.. dan pak ik gewoon je schoppende been vast en tik ik je andere been onder je donder vandaan. Dan lig je op de grond en is het FIELDFUCK!!![]()
Ik moet het juist wat rustiger doen met eten, moet wat kilo's kwijt maar die blijven maar hangen.
Spinfiets ja.. maar daar heb ik nog niet veel gebruik van gemaaktquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je hebt nu toch die fiets in huis?
Maar die is ook maar 1.35. Dan kan dat wel.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Net zoveel als Uccie denk ik ook.
Je moet ook rennen, vraag maar aan Marianne.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Spinfiets ja.. maar daar heb ik nog niet veel gebruik van gemaaktEn deze week pas ik op het huis van mijn ouders. Er is zijn veel inbrekers actief in de gemeente, pas nog bij de achterburen van mijn ouders. En mijn huis is prima beveiligd maar dat van mijn ouders een stuk minder, dus ben ik nu even de waakhond.
Al kan ik hier natuurlijk prima gaan squatten, opdrukken, sit-ups doen, etc. Maar vandaag heb ik vakantie, het is tenslotte vrijdag.
Rennen? Dat doe ik al lang niet meer. Ik fiets nu alleen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet ook rennen, vraag maar aan Marianne.
Die is zo haar enorme anus aan het verminderen.
Als de Russen komen ja.. Rennen vind ik geen moer aan. Ik ga liever fietsen en dat werkt ook heel goed, ik zit alleen met dat probleempje met naar buiten gaan. Vandaar even de spinfiets voor tussendoor. Want zodra ik weer op mijn mountainbike kan dan gaat het hard ook.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet ook rennen, vraag maar aan Marianne.
Die is zo haar enorme anus aan het verminderen.
Heb dat een tijdje bijgehouden om te zien of ik genoeg vitamine B12 en ijzer binnen kreeg. Is natuurlijk maar een richtlijn, maar vond dat wel handig om te weten hoeveel kaas en yoghurt ik ongeveer moest eten (aangezien ik geen andere dierlijke producten eet). En als je te zwaar bent is het denk ik ook handig om te zien waar je in kunt minderen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:49 schreef YokiKater het volgende:
Eetmeter..Ik ga gewoon bitterballen bakken.
Met alle respect overigens, maar ik ga echt niet op elke gram voedsel letten en alles uitrekenen. De som is heel simpel; Kom van die reet af en go in to beast mode. Gewoon keihard trainen, op en in elke vorm.. hoeft geen bodybuilding te zijn, als het kacheltje maar brand. Dan komt alles goed.
Dus voor al die dames die op elke gram voedsel zitten te letten; act like a girl, train like a beast!
Ik moet alleen zelf ook nog even van die luie reet afkomenen eigenlijk even een bokszak aanschaffen. Of een paar deuren
![]()
Ok, laat ik dat eens een week proberen. Waar vind ik een goede eetmeterquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb dat een tijdje bijgehouden om te zien of ik genoeg vitamine B12 en ijzer binnen kreeg. Is natuurlijk maar een richtlijn, maar vond dat wel handig om te weten hoeveel kaas en yoghurt ik ongeveer moest eten (aangezien ik geen andere dierlijke producten eet). En als je te zwaar bent is het denk ik ook handig om te zien waar je in kunt minderen.
Je krijgt dan zo'n lijstje en dan staat er per voedingsstof bij in welke producten het vooral zit
[ afbeelding ]
Dat is die van voedingscentrum, je moet je er wel voor registreren met email.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ok, laat ik dat eens een week proberen. Waar vind ik een goede eetmeter
Bestaat ook een app van geloof ik ja.quote:
Oh ik heb 50+ emailadressen, dus dat komt wel goedquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is die van voedingscentrum, je moet je er wel voor registreren met email.
Gezondheid is belangrijk man, ja toch. Marianne begrijpt dat soort dingen want die zit daar voor op school.quote:
50+??quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh ik heb 50+ emailadressen, dus dat komt wel goed
Ik zit al 20 jaar op de internetzquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
50+??![]()
Maak je voor elke mail een nieuwe aan?
Dat zegt toch niets. Ik heb nog steeds een oud hotmail account.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zit al 20 jaar op de internetz
Dat is lang. En die oude emailadressen werken nog?quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zit al 20 jaar op de internetz
Eigenlijk na je 25e al ongeveer.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:01 schreef Tem het volgende:
Uiteindelijk vreet en zuip je toch weer teveel. Na je 35ste is het voorbij met de pret.
Ik moet nog 35 worden en ik denk al "shit, watskeburt?" straks krijg ik nog penerproblemen ook. Ouder worden is fucked up man.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:01 schreef Tem het volgende:
Uiteindelijk vreet en zuip je toch weer teveel. Na je 35ste is het voorbij met de pret.
Merk ik nu al inderdaad, buik wordt steeds dikker. En nee, ik ben niet zwanger.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eigenlijk na je 25e al ongeveer.
Af en toe een appeltje en gaan.
Grijze neusharen ineens.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moet nog 35 worden en ik denk al "shit, watskeburt?" straks krijg ik nog penerproblemen ook. Ouder worden is fucked up man.
Ik ook, eentje uit 1999 ofzo.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat zegt toch niets. Ik heb nog steeds een oud hotmail account.
Yep. Behalve mijn quotenet account, daar had ik mij ooit als eerste mee geregistreerd hier als ik het goed onthouden heb.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is lang. En die oude emailadressen werken nog?
Ik heb serieus grijze baardharen. En ik wil mij dit jaar ook niet meer scheren, Movember en persoonlijk iets, bla bla.. dus met de Kerst ben ik misschien wel een Kerstmannetjequote:
Baardharen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb er maar 4 die ik echt gebruik eigenlijk,
Ik ben George Clooney en zo.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Grijze baardharen is niks mis mee.
Wou van laatste beetje lichaamsvet rond mijn buik af. Ergste komt nog maar dat is pas over een maand of 3.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
1300? Dat is volgens mij net zo veel als Dolf Jansen.
Dat is makkelijk gedaan en tegen fieldfuck zeg ik nooit neequote:Op vrijdag 7 november 2014 15:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh.. dan pak ik gewoon je schoppende been vast en tik ik je andere been onder je donder vandaan. Dan lig je op de grond en is het FIELDFUCK!!![]()
Ik moet het juist wat rustiger doen met eten, moet wat kilo's kwijt maar die blijven maar hangen.
Dieet is niets voor mij vriend. Ik ben meer iemand die de stoeptegels uit zijn tuin trekt, opstapelen, kuil graven, dicht gooien en weer tegels leggen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is makkelijk gedaan en tegen fieldfuck zeg ik nooit nee
Bereid jezelf maar voor op een streng dieet. Heb afgelopen 6 maanden haast alleen maar konijnenvoer gehad. Nu ik weer meer mag eten geniet ik onwijs van lasagne oid
Vet rond je buik is moeilijk weg te werken. En ik wou er snel vanaf vandaar de dieet en cardio.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dieet is niets voor mij vriend. Ik ben meer iemand die de stoeptegels uit zijn tuin trekt, opstapelen, kuil graven, dicht gooien en weer tegels leggen.
Ik vreet niet overdreven veel maar ik verdom het om als een konijn te leven, al is dat wippen als een konijn wel een goed verhaal. Verbrand je ook calorieeen mee.
Veel zelfs.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:01 schreef YokiKater het volgende:
Ik vreet niet overdreven veel maar ik verdom het om als een konijn te leven, al is dat wippen als een konijn wel een goed verhaal. Verbrand je ook calorieeen mee.
I know bro, bij mij zit alles wat ik ben aangekomen ook aan mijn buik.. fucked up.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Vet rond je buik is moeilijk weg te werken. En ik wou er snel vanaf vandaar de dieet en cardio.
It's gonna be a hard road to walk but totally worth the misery.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
I know bro, bij mij zit alles wat ik ben aangekomen ook aan mijn buik.. fucked up.
Daar heb ik al een personal trainer voor.quote:
Personal pener.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar heb ik al een personal trainer voor.
Ik sta open voor nog meer (vrouweijke) klanten.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar heb ik al een personal trainer voor.
Dat zal ze heel romantisch vindenquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:18 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik sta open voor nog meer (vrouweijke) klanten.
Whhehehe, verrekte mongol! Ja zekers, alles goud jonguh! En met jou, en Heidi en de kids natuurlijk?quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:34 schreef betyar het volgende:
Heee Yoki, lelijke plekvlieg! alles goed?
Zondag kindermiddag vanwege carnaval. Wordt een leuke dag.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Whhehehe, verrekte mongol! Ja zekers, alles goud jonguh! En met jou, en Heidi en de kids natuurlijk?
Het is weer bijna de 11e van de 11e heh, koekwaus
Top! Maar gaat het met jou verder ook weer wat beter? DM/PM staat ook altijd open, ouwe rakker.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Zondag kindermiddag vanwege carnaval. Wordt een leuke dag.
Het is niet echt een romanticus.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat zal ze heel romantisch vinden
Er is altijd uitzending gemist, youtube, torrents, of gewoon keihard porno.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:31 schreef Webschip het volgende:
Het is vrijdag avond.
Volop weekend-tv.
Blij met uitzending gemist.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er is altijd uitzending gemist, youtube, torrents, of gewoon keihard porno.
Ken je deze al?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:37 schreef Webschip het volgende:
[..]
Blij met uitzending gemist.
Ga ik ook gebruiken.
Heb ik ook gezien. Inderdaad boeiend.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ken je deze al?
Vind je vast boeiend.
Wij zijn er nog.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:43 schreef Webschip het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien. Inderdaad boeiend.
De regels van Matthijs is ook leuk. Maar schokkend.
Met sommigen loopt het helaas gewoon superslecht af.
Zo is het maar netquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wij zijn er nog.
Think Different, vriend. Think Different!
Dat snap ik; je weet nooit wat voor dynamiek dat weer heeft.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:53 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben gevraagd om voor een autisme magazine te schrijven, maar daar moet ik nog over nadenken.
Kees is heel bekend geworden, maar dat is ook maar een hype.. ik zou voor vast kunnen schrijven, maar ik weet nog niet of ik daar zin in heb. Het is wel erg behulpzaam voor de ouders van jonge autisten wanneer ik mijn leven bloot geef, maar het is ook heel moeilijk. Ik zou iig geen quotum hebben, dat is wel prettig.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:56 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat snap ik; je weet nooit wat voor dynamiek dat weer heeft.
Jij gaat voor Kef, ik voor Behringerquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:55 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat kunnen honden zijn, maar ook luidsprekers!
Ik zou heroine proberen, veel beter.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:37 schreef Webschip het volgende:
[..]
Blij met uitzending gemist.
Ga ik ook gebruiken.
Foto van je deur sturen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:53 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben gevraagd om voor een autisme magazine te schrijven, maar daar moet ik nog over nadenken.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Foto van je deur sturen.
'Autisme en Heineken, een relaas'
Kees is god, die heeft mazzel.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kees is heel bekend geworden, maar dat is ook maar een hype.. ik zou voor vast kunnen schrijven, maar ik weet nog niet of ik daar zin in heb. Het is wel erg behulpzaam voor de ouders van jonge autisten wanneer ik mijn leven bloot geef, maar het is ook heel moeilijk. Ik zou iig geen quotum hebben, dat is wel prettig.
Weet ik.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij gaat voor Kef, ik voor Behringer
Meneer Donner zou zeggen: foei!quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou heroine proberen, veel beter.
In de zin van dat ik niet op bepaalde tijdstippen stukken hoef te leveren. Ik kan dus een maandje overslaan. Geen vaste rubriek.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:15 schreef Webschip het volgende:
[..]
Kees is god, die heeft mazzel.
Hoe moet ik 'quotum ' in deze plaatsen?
Ow, dat scheelt weer dan.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
In de zin van dat ik niet op bepaalde tijdstippen stukken hoef te leveren. Ik kan dus een maandje overslaan. Geen vaste rubriek.
Ja, absoluut, ik word niet gedwongen. Maar mensen zijn blij als ik wat schrijf en ze willen graag meer lezen, dermate zo dat ik dus al gevraagd ben voor veel meer en voor een magazine. Je weet dat ik goed draaide in het PDD topic, daar post ik niet meer.. maar ik schijn dus goed te zijn in het verwoorden van ASS of zo.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:22 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ow, dat scheelt weer dan.
Maar je mag er vast even over nadenken, toch?
Je hebt inderdaad een talent voor schrijven. Je zou het vast goed kunnen. ( Elliot kon dat ook heel goed, jammer dat ie daar niks mee deed en zo eindigde). Tja, lastig zoiets. Er zitten voor en nadelen aan.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, absoluut, ik word niet gedwongen. Maar mensen zijn blij als ik wat schrijf en ze willen graag meer lezen, dermate zo dat ik dus al gevraagd ben voor veel meer en voor een magazine. Je weet dat ik goed draaide in het PDD topic, daar post ik niet meer.. maar ik schijn dus goed te zijn in het verwoorden van ASS of zo.
Hier doe ik altijd luchtig en vlot maar ik kan ook heel diplomatiek en diepzinnig over problemen schrijven, je weet zelf ook wel dat ik al jaren ambities heb om een boek te schrijven...
Dat komt nu weer naar voren en mensen signaleren dat, ze pakken het meteen op. Wanneer ik uitgebreid ga schrijven dan pak ik mensen in en willen ze meer.
De nieuwe Kees misschien.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:33 schreef YokiKater het volgende:
Een autibiografie.. dat wordt een fucking bestseller.
Kun je daar geen acroniem van maken?quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:05 schreef YokiKater het volgende:
Nerdje-Marinier-Kansloos-Autist-Bestseller. Goed verhaal.
Nee, maar dat is ook niet nodig.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:08 schreef Webschip het volgende:
[..]
Kun je daar geen acroniem van maken?
Nietes!quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:26 schreef Specularium het volgende:
Sowieso is alles de schuld van Antoine.
Kefquote:
Hoezo vergeten? Had je weer een pak wijn op?quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Goeiesmorgens. Ik ben vannacht mijn lens vergeten uit te doen toen ik ging slapen. Oog is helemaal rood nu.
Ik snap het ook niet, vergeet het normaal nooit en had wel mijn tanden gepoetst en make-up er af gehaald. En maar twee glaasjes op.quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoezo vergeten? Had je weer een pak wijn op?
Goed idee. Rook je veel nu? En ben je al eens eerder gestopt?quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:18 schreef Specularium het volgende:
Nu we toch in LIF zitten.
Ik denk eraan om maar te stoppen met roken.
Behalve tijdens stressmomenten zie ik de meerwaarde er niet meer echt van in.
Niet als voornemen voor het nieuwe jaar natuurlijk, want mensen die het zo doen zijn mietjes.
Ik rook steeds minder, het is ook meer een gewoonte uit verveling volgens mij dan dat het moet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goed idee. Rook je veel nu? En ben je al eens eerder gestopt?
Wil je het eerst nog meer afbouwen of in één keer stoppen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik rook steeds minder, het is ook meer een gewoonte uit verveling volgens mij dan dat het moet.
En nee, nooit eerder gestopt.
Weet ik veel. Het is een plannetje dat ik ineens kreeg van de week.quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wil je het eerst nog meer afbouwen of in één keer stoppen?
Okee nou goed plan hoor. Hoop voor je dat het lukt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet ik veel. Het is een plannetje dat ik ineens kreeg van de week.
Ze klinken gewoon goddelijk. Ik zou graag een extra setje willen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 08:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kefben ook heel blij met die van mij.
Catherine Keyl zou het een prima onderwerp vinden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:51 schreef Specularium het volgende:
Maar ik ga het er verder ook niet meer over hebben.
Gewoon doen of niet, al dat gelul erover helpt niks. /einde dienstmededeling.
Lang geleden heb ik ooit iemand van de Martinitoren (in Groningen) zien springen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Die vrouw waar Specularium het over had, had blijkbaar iemand geraakt tijdens haar val.
NWS / Getuige zelfdoding : Ik dacht dat er een boom op me viel
Ja, dat wist ik al, ik was daar toen het net was gebeurd.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Die vrouw waar Specularium het over had, had blijkbaar iemand geraakt tijdens haar val.
NWS / Getuige zelfdoding : Ik dacht dat er een boom op me viel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |