Als je iets graag wilt, moet je ervoor gaan.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:18 schreef Webschip het volgende:
Ik moet allemaal denken aan die mooie leonberger die YK hier postte.
Wat zou ik graag zo'n beest willen hebben.
Pracht beessie hoor.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:22 schreef anonymoussie het volgende:
Yoki kan er eentje voor je regelen toch?
Mooi idd.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:26 schreef Webschip het volgende:
[..]
Pracht beessie hoor.
Maar volgens mij is het de hond van zijn broer als ik me niet vergis.
Heeft ook grote nadelen. Het kost ook nogal wat. En een hond moet er drie keer per dag uit, vraag om veel aandacht.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mooi idd.
Geen idee of die van zijn broer is.
Wil je een pup?
Hij past vaak op dat beest, is niet van hemzelf.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:26 schreef Webschip het volgende:
[..]
Pracht beessie hoor.
Maar volgens mij is het de hond van zijn broer als ik me niet vergis.
Dat vind ie vast niet erg. Wat een mooi beessie is dat.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij past vaak op dat beest, is niet van hemzelf.
Ja, en vooral heel erg lief.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:49 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat vind ie vast niet erg. Wat een mooi beessie is dat.
Sowieso een hond moet je alleen nemen als je er echt goed voor kan zorgen.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:34 schreef Webschip het volgende:
[..]
Heeft ook grote nadelen. Het kost ook nogal wat. En een hond moet er drie keer per dag uit, vraag om veel aandacht.
Een poes is makkelijker
Komt door al die avonden alleen in een koud bed. Spec is hier verantwoordelijk voor.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:08 schreef Kingstown het volgende:
Uccie gaat vreemd:
ONZ / [ONZ-SC #607] Uccie is een nerdje
Spec zou wel een goede mod voor ONZ zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:32 schreef anonymoussie het volgende:
Komt door al die avonden alleen in een koud bed. Spec is hier verantwoordelijk voor.
Eens.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Spec zou wel een goede mod voor ONZ zijn.
Ik denk het ook niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Spec zou wel een goede mod voor ONZ zijn.
Ik doe helemaal niet meer aan vechtsporten en zo man.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:34 schreef anonymoussie het volgende:
Ik las dit en moest aan Yoki denken.
quote:'Als ik jou een trap geef met mijn 115 kilo', zei Nijman tijdens dat proces tegen de tegen de officier van justitie, 'dan ga je wel het ziekenhuis in'. Om maar aan te geven: ook al is mijn sportcarrière over, ik sta nog altijd mijn mannetje.
Alleen af en toe een beetje deuren slopen.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet meer aan vechtsporten en zo man.
Dat is gewoon moderne kunst man.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen af en toe een beetje deuren slopen.
En dan die foto verkopen voor 25.000 euro.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is gewoon moderne kunst man.
[ afbeelding ]
Ik noem het "Yoki is boos".
Het zou mij niks verbazen als je hier nog subsidie voor kon krijgen ook.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 november 2014 13:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet meer aan vechtsporten en zo man.
Yeah right!quote:Op donderdag 6 november 2014 14:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt in ieder geval powerrrrrr.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik gebruik nu pilletjes die zorgen dat ik niet zo snel boos word.
Veel Brinta en Danoontje etenquote:Op donderdag 6 november 2014 15:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval powerrrrrr.
Dat had ik in Purmerend ook.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:20 schreef YokiKater het volgende:
Wat denken die Oxxio mongolen.. onze kutreclame werkt niet dus gaan we maar wekelijks bij de mensen langs de deur? Tyf op met je lelijke spamharses, ik heb al een energiecontract en ik wil helemaal geen iPad. Eikeltje.
Ach, alles is relatief. Als mensen een hond adopteren die anders afgemaakt zou worden maar ze kunnen hem niet drie keer per dag een half uur uitlaten, dan kan die hond alsnog een mooi leven hebben. In ieder geval mooier dan doodgeslagen worden.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Sowieso een hond moet je alleen nemen als je er echt goed voor kan zorgen.
Gewoon die deur tegen je huis aanzetten, dan denken ze wel 2x na voordat ze aanbellen.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:20 schreef YokiKater het volgende:
Wat denken die Oxxio mongolen.. onze kutreclame werkt niet dus gaan we maar wekelijks bij de mensen langs de deur? Tyf op met je lelijke spamharses, ik heb al een energiecontract en ik wil helemaal geen iPad. Eikeltje.
Als ze volgende week weer voor de deur staan dan gan ik vervelend worden.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:26 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat had ik in Purmerend ook.![]()
Sinds ik in Schiedam woon heb ik daar geen last van.
Ik sodemieterde ze altijd op, op een meest fatsoenlijke wijze uiteraard.
quote:Op donderdag 6 november 2014 17:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ze volgende week weer voor de deur staan dan gan ik vervelend worden.
Dat zou ik niet willen meemaken.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ze volgende week weer voor de deur staan dan gan ik vervelend worden.
Da's waar. Als het dier maar goed verzorgd wordt en niet verwaarloosd ofzo.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ach, alles is relatief. Als mensen een hond adopteren die anders afgemaakt zou worden maar ze kunnen hem niet drie keer per dag een half uur uitlaten, dan kan die hond alsnog een mooi leven hebben. In ieder geval mooier dan doodgeslagen worden.
Het zijn ook maar studentjes die een bijbaantje hebben maar ze kiezen hier zelf voor. Ik ga ze helemaal afzeiken als ze weer langs komen. Beginnend met de vraag of ze te stom waren voor de McDonalds. Want als je constant langs dezelfde adressen gaat om je dingetje te verkopen dan heb je het licht ook niet uitgevonden.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat zou ik niet willen meemaken.
Ik moest hard op lachen bij het laatste.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het zijn ook maar studentjes die een bijbaantje hebben maar ze kiezen hier zelf voor. Ik ga ze helemaal afzeiken als ze weer langs komen. Beginnend met de vraag of ze te stom waren voor de McDonalds. Want als je constant langs dezelfde adressen gaat om je dingetje te verkopen dan heb je het licht ook niet uitgevonden.
Daarna ga ik die iPad afkraken en dan ga trek ik een gekke bek met grote ogen en vraag ik "pilluh kopuh?"
*euh meneer..
"Pilluh kopuh?"
*Meneer ik wil geen pillen
"Ik ga helemaal hard gek, pilluh kopuh?"
Als het zover komt...picsquote:Op donderdag 6 november 2014 17:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het zijn ook maar studentjes die een bijbaantje hebben maar ze kiezen hier zelf voor. Ik ga ze helemaal afzeiken als ze weer langs komen. Beginnend met de vraag of ze te stom waren voor de McDonalds. Want als je constant langs dezelfde adressen gaat om je dingetje te verkopen dan heb je het licht ook niet uitgevonden.
Daarna ga ik die iPad afkraken en dan ga trek ik een gekke bek met grote ogen en vraag ik "pilluh kopuh?"
*euh meneer..
"Pilluh kopuh?"
*Meneer ik wil geen pillen
"Ik ga helemaal hard gek, pilluh kopuh?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |