What happend?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Het was hier weer gezellig vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Betogingen tegen het regeringsbeleid, liep wat uit de hand..quote:
Ow heftig. Ik zit een beetje in mijn eigen wereld vandaag.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Betogingen tegen het regeringsbeleid, liep wat uit de hand..
http://www.standaard.be/cnt/dmf20141106_01361573
Oh maar is in Brussel he, vast geen groot nieuws in Nederland.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:46 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ow heftig. Ik zit een beetje in mijn eigen wereld vandaag.
Mwa, ik vind het wel nieuwswaardig.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh maar is in Brussel he, vast geen groot nieuws in Nederland.
Het stond wel op de nieuwssites, zal vanavond ook wel in het nieuws komen denk ik.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh maar is in Brussel he, vast geen groot nieuws in Nederland.
Ik heb gisteren iemand van Vodafone de tyfus gescholden...daar zijn die mensen voor getraind.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:59 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb maar even wat gegeten, medicijnen genomen en ben wat gaan ijsberen in de tuin. Man man man wat kan zo'n colporteur aan de deur mij pissig maken zeg.
Echt? Kan me haast niet voorstellen bij jou.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren iemand van Vodafone de tyfus gescholden...daar zijn die mensen voor getraind.
En ik heb wel mijn korting gekregen.
Nou ja het viel ook wel meequote:Op donderdag 6 november 2014 21:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Echt? Kan me haast niet voorstellen bij jou.
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja het viel ook wel mee
Ja, die lamlul zei dat ik mijn abo niet kon ophogen, terwijl mijn algemene voorwaarden zeggen van wel.
En hij bleef volhouden. Toen zei ik dat ik er niets aan kon doen dat hij een achterlijke imbeciel was, maar dat ik wel naar KPN ging, na 17 jaar klant zijn en zijn naam nog even zou doorgeven bij mijn formele opzegging.
Toen werd ik doorverbonden en heb ik nu ¤10,- korting op mijn nieuwe abo.
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:52 schreef Viro het volgende:
Boze uccie aan de telefoon is net een kabouter op helium
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Nee, als ik boos ben gaat mijn stem juist omlaag naar emotieloos zakelijk.
Aldus mijn collega die bij me op de kamer zat.
Allemaal kapotschieten.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, die lamlul zei dat ik mijn abo niet kon ophogen, terwijl mijn algemene voorwaarden zeggen van wel.
En hij bleef volhouden. Toen zei ik dat ik er niets aan kon doen dat hij een achterlijke imbeciel was, maar dat ik wel naar KPN ging, na 17 jaar klant zijn en zijn naam nog even zou doorgeven bij mijn formele opzegging.
Ja, ik.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:04 schreef Specularium het volgende:
Hier was iemand van De Dom afgesprongen.
Ik niet, iemand anders.
Tokkie gedrag, Ucster.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat naar. Midden op de dag ook echt?quote:Op donderdag 6 november 2014 23:04 schreef Specularium het volgende:
Hier was iemand van De Dom afgesprongen.
Ik niet, iemand anders.
Vanmiddag. Domplein was afgezet.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat naar. Midden op de dag ook echt?
Erg verdrietig. Gelukkig niet zo veel omstanders, lijkt het.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vanmiddag. Domplein was afgezet.
http://www.duic.nl/nieuws(...)d-vanaf-de-domtoren/
Ik heb hem al paraat.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:21 schreef Tem het volgende:
Gewoon die kerstUI natuurlijk. Gare uil met een sneeuwvlokje.
Je kan ook gewoon een zwarte piet of sinterklaas nemen natuurlijk, zoals de rest van ons.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Of een tekst afgewisseld met plaatjes, zo snel dat je het niet kunt lezen.
[ afbeelding ]
http://frontpage.fok.nl/crew/280727quote:Op vrijdag 7 november 2014 00:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm nee, dat is ook zo saai, als iedereen dat heeft.
quote:Nee. Die bestaat niet.
Dat heb ik ook als ik op jouw mod tagje klik. We bestaan allebei niet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 00:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/crew/280727
[..].
Redactie film?quote:Op vrijdag 7 november 2014 00:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat heb ik ook als ik op jouw mod tagje klik. We bestaan allebei niet.
Zit jij nu te beweren dat Njos een man is?quote:Op vrijdag 7 november 2014 01:27 schreef Latert het volgende:
Redactie film? [ afbeelding ]
Sowieso dankzij de fok Baantjescarrousel en het old boy network van de NWS SC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |